Ірина Геращенко йде на вибори. Чи потрібні українцям такі депутати? Думка сєвєродончанина

   Ірина Геращенко йде на вибори. Чи потрібні українцям такі депутати? Думка сєвєродончанина

   Народний депутат України, Перший заступник Голови Верховної Ради України Геращенко І. В., на з`їзді Партії «Європейська солідарність» заявила: «Я буду пишатися сьогодні долучитися до партії «Європейська Солідарність».
Раніше лідер "Європейської солідарності" Петро Порошенко оголосив, що до складу партії будуть входити виключно нові і незаплямовані особи.
"Оновлена партія з новою назвою, оновлена партія з оновленим керівництвом».

   Надаю конкретні факти про одну із «нових» осіб.

   Сєвєродончанин громадянин П. звернувся до народного депутата України, Першого заступника Голови Верховної Ради України Геращенко І. В. з проханням усунути порушення законодавства посадовими особами Сєвєродонецької міської ради та захистити його порушені законні права та інтереси.
Звернення було прийняте та зареєстроване 18.04.2019 за вх. № 09-0509.12.11//33.1-04.19-К.
   20 травня була направлена відповідь:
   «Шановний ...!
   За дорученням Першого заступника Голови Верховної Ради України Геращенко І. В. Ваше звернення щодо питання нарахування субсидії за комунальні послуги, розглянуто у Секретаріаті Першого заступника Голови Верховної Ради України.
   Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
   Повідомляємо, що питання порушені у Вашому зверненні не відносяться до компетенції народного депутата України. Народний депутат України у своїй діяльності керується Конституцією України, Законом України «Про статус народного депутата України» та діє в межах цих нормативно-правових актів.
   З повагою Керівник Секретаріату Першого заступника Голови Верховної Ради України О. Мартиненко».


   Коротко і «ясно»: «питання не відносяться до компетенції народного депутата України», «Народний депутат України у своїй діяльності керується Конституцією України, Законом України «Про статус народного депутата України» та діє в межах цих нормативно-правових актів»,

   А тепер проаналізуємо: наскільки думка Ірини Володимирівни та Олени Миколаївни відповідає вимогам нормативно-правових актів.

   В даному випадку вбачаються наступні порушення нормативно-правових актів.

   1. Закон України «Про статус народного депутата України»:

   а) - стаття 1.3. При виконанні своїх повноважень народний депутат керується Конституцією України, законами України та загальновизнаними нормами моралі.
   Прошу звернути увагу: «законами», а не тільки одним («в межах») Законом України «Про статус народного депутата України», як вважає народний депутат та її команда, звужуючи свої обов’язки та відповідальність;

   б) - стаття 7.2. Народний депутат відповідно до закону розглядає звернення виборців, ..., вживає заходів для реалізації їх пропозицій і законних вимог...
   Заява не розглянута. Заходи для реалізації законних вимог не вжиті;

   в) - стаття 24.1. Народний депутат зобов'язаний: захищати інтереси виборців.
   Ніякого захисту інтересів виборця не здійснено. Законні вимоги прав та інтересів виборця не захищені;

   г) - стаття 24.13. Народний депутат зобов'язаний: розглядати звернення виборців відповідно до вимог та в порядку, встановленому Законом України "Про звернення громадян".
   Звернення відповідно до вимог та в порядку, встановленому Законом України "Про звернення громадян", не розглянуте;

   д) - стаття 24.13. Народний депутат розглядає всі одержані ним пропозиції, заяви та скарги виборців, узагальнює їх, за необхідності вносить відповідні пропозиції до Верховної Ради України та її органів, а також до органів державної влади та органів місцевого самоврядування.
   Зава не розглянута;

   є) - стаття 24.13. У разі необхідності народний депутат надсилає пропозиції, заяви та скарги громадян органам державної влади, органам місцевого самоврядування та їх посадовим особам, установам та організаціям, до повноважень яких входить розгляд звернень громадян чи вирішення порушених у них питань по суті. Про результати розгляду пропозицій, заяв та скарг громадян органи та посадові особи зобов'язані повідомити громадянина, від якого надійшло звернення, і народного депутата у терміни, встановлені Законом України "Про звернення громадян".
   Не виконано.

   2. Закон України "Про звернення громадян":

   а) - стаття 15. Органи державної влади, місцевого самоврядування та їх посадові особи, керівники та посадові особи підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, об'єднань громадян, до повноважень яких належить розгляд заяв (клопотань), зобов'язані об'єктивно і вчасно розглядати їх, перевіряти викладені в них факти, приймати рішення відповідно до чинного законодавства і забезпечувати їх виконання, повідомляти громадян про наслідки розгляду заяв (клопотань).
   Нічого з вимог закону не виконано. Заява фактично не розглядалась;

   б) - стаття 20. Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п'яти днів.
   В даному випадку, Геращенко І. В. (чи Секретаріат Першого заступника Голови Верховної Ради України) зробила висновок, що заява не підглядає розгляду. Виходячи з цього, ніякого додаткового вивчення не потребується, і заява повинна бути розглянута невідкладно.
Але: не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання.
   Ні невідкладно, ні не пізніше п'ятнадцяти днів від дня отримання, ні навіть в місячний термін заява не була розглянута;

   в) - стаття 7. Якщо питання, порушені в одержаному зверненні, не входять до їх повноважень, воно в термін не більше п'яти днів пересилається ними за належністю відповідному органу чи посадовій особі, про що повідомляється громадянину, який подав звернення.
    Ця вимога закону не виконана.

   Ось така низка порушень тільки по одному зверненню.
   Чи можна такій особі довірити в подальшому вирішувати державні питання, захищати законні права та інтереси громадян?
   Незабаром вибори. В бюлетені буде партія «Європейська Солідарність», в списку якої, ймовірніше за все, буде Геращенко Ірина Володимирівна.

                    ДУМАЙ-ТЕ.

«Пенсіонер Козлов»