Як Прем’єр-міністр Гройсман В. Б. і його команда вирішують проблеми

Як Прем’єр-міністр Гройсман В. Б. і його команда вирішують проблеми громадян

Мабуть, всі знайомі з подібними висловлюваннями, які робив Прем’єр-міністр Гройсман В. Б., а також інші представники влади:

"Є шість мільйонів родин, які сьогодні отримують субсидії. Хочу всіх заспокоїти, що система спрацює (і відбудеться переоформлення). Усім, кому були призначені субсидії, будуть автоматично перепризначені. Ми забезпечимо всі родини, які потребують підтримки, субсидіями. Ми дамо кожному громадянину, в якого є невисокий дохід, і ми його захистимо.".

«Ми, ми, ми ...»

А ось моєму сусіду ...
... не поталанило
Він не попав в цю щасливу компанію з шести мільйонів.

Куди він тільки не звертався: від двірника ЖЕКу до міністра Мінсоцполітики Реви, і навіть до самого-самого Прем’єр- міністра Гройсмана, які робили такі гучні заяви.
Проку? – Ні молока, ні шерсті.

Остання його скарга була на секретаріат КМ, Міністра соціальної політики України Реву А. О., голову Луганської обласної державної адміністрації Гарбуза Ю. Г., міського голову м. Сєверодонецька (прізвище вказати не зміг: міський голова змінюється щотижня).

В скарзі йшла мова, що ніхто, від ЖЕКу до Кабінету Міністрів України, не може вирішити питання про реструктуризацію боргів та продовження призупиненої з травня 2017 р. субсидії.

З травня 2017 р. йому призупинили субсидію з-за боргів за житлово-комунальні послуги.
Він звернувся в житлово-комунальні підприємства м. Сєвєродонецька з пропозицією провести реструктуризацію боргів за житлово-комунальні послуги (далі – реструктуризація).
Кожне комунальне підприємство запропонувало свою (взяту зі "стелі") суму щомісячного погашення боргів за житлово-комунальні послуги.
На жаль, він не може скористатися цими пропозиціями, виходячи з наступних обставин.
Якщо погодитись з запропонованими графіками погашення, то для сусіда в цьому випадку сума щомісячного платежу буде становити:
Всього по боргам щомісячно потрібно сплачувати: 964.20 грн, або 57.5 % від його пенсії, яка складає за вересень 1676.72 грн.
Поточні платежі за вересень 2017 р.: 431.87 грн.

Всього: щомісяча оплата за борги та поточні платежі за житлово-комунальні послуги дорівнює: 964.20 + 431.87 = 1396.07 грн.
Це дорівнює 83 % від його пенсії.

А за серпень була більше, ніж сама пенсія.

Комісія по реструктуризації боргів за житлово-комунальні послуги при міськраді не розглядає його заяви.
А може цієї комісії й немає?

Скарга, як зазвичай, не потрапила до «самого-самого».

Головний спеціаліст Секретаріату Кабінету Міністрів України Людмила Сущик, особливо не заморочуючись та недовго думаючи, через 2 дні, 10 жовтня, переслала скаргу в Міністерство соціальної політики України, Луганській обласній державній адміністрації.
В листі відсутні дата та реєстраційний номер.

Як кажуть в народі: "З очей далі - з серця геть".

Мало того, Людмила Вікторівна все це обґрунтувала посиланням: "відповідно до частини третьої статті 7 Закону України "Про звернення громадян" для розгляду і надання Вам відповіді".

Мовляв, вирішуйте там: як ви самі себе відстьобаєте. Скарга ж на вас.
А заодно Гарбуз хай вирішить: яку кару придумати для службових осіб апарату КМ та міністра Мінсоцполітики Реви.

Ось тут йому дали можливість відігратися на своїх кривдниках.

А що ж говорить "частина третя 7 статті 7 Закону"?
А говорить вона ось що:
"Якщо питання, порушені в одержаному органом державної влади або посадовими особами зверненні, не входять до їх повноважень, воно в термін не більше п'яти днів пересилається ними за належністю відповідному органу чи посадовій особі, про що повідомляється громадянину, який подав звернення.".

Цікавий висновок: "...питання, порушені в одержаному органом державної влади,...не входять до їх повноважень".
Чому ж питання реструктурізація боргів за житлово-комунальні послуги та призначення субсидій не входить до компетенції Прем'єр-міністра України?

А чи відомо Людмилі Вікторівні, що, крім частини третьої статті 7, існує ще і частина четверта цієї ж статті, в якій сказано:

"Забороняється направляти скарги громадян для розгляду тим органам або посадовим особам, дії чи рішення яких оскаржуються"?

А те, що головний спеціаліст Секретаріату Кабінету Міністрів України направила скаргу в ті органи, на які я подав скаргу, є явним порушенням Закону.

Крім того,

Стаття 14. Розгляд пропозицій (зауважень) громадян
Органи державної влади, посадові особи зобов'язані розглянути пропозиції (зауваження) та повідомити громадянина про результати розгляду".

"... зобов'язані розглянути пропозиції (зауваження) та повідомити ...".
Чого ні Людмила Вікторівна, ні Володимир Борисович не зробили.

Стаття 15. Розгляд заяв (клопотань)
Органи державної владидо повноважень яких належить розгляд заяв (клопотань), зобов'язані об'єктивно і вчасно розглядати їх, перевіряти викладені в них факти, приймати рішення відповідно до чинного законодавства і забезпечувати їх виконання, повідомляти громадян про наслідки розгляду заяв (клопотань).

Чого ні Людмила Вікторівна, ні Володимир Борисович не зробили.

В своїй скарзі до Кабінету Міністрів України сусід просив:
1. Розглянути мою заяву, не давати мені роз’яснення та посилання на нормативно-правові акти, а КОНКРЕТНО ДОПОМОГТИ ВИРІШИТИ ПИТАННЯ ПРО ПРОДОВЖЕННЯ СУБСИДІЇ з 01.05.2017 р.
2. Згідно з ст. 7 Закону України «Про звернення громадян» не направляти скаргу для розгляду тим органам або посадовим особам, дії чи рішення яких оскаржуються.
3. В разі відмови в продовженні субсидії, - дати відповідь на запитання:
«ЯК МОЖНА ПРОЖИТИ НА МОЮ ПЕНСІЮ ТА ОПЛАЧУВАТИ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНІ ПОСЛУГИ В РОЗМІРІ, ЯКИЙ ПЕРЕВИЩУЄ РОЗМІР ПЕНСІЇ?».

Це він просив.

А це він одержав ... (Як кажуть: задовольнили прохання «наполовину»).
1. Його заяву ні в Кабінеті Міністрів, ні в Мінсоцполітики по суті не розглянули, а дали звичайну бюрократичну відписку з посиланнями на нормативно-правові акті, які він знає дуже добре. Мені здається, що краще, ніж головний спеціаліст Секретаріату Кабінету Міністрів України.
Уявляю: які там «не головні» спеціалісти».
В листі з Мінсоцполітики, направленому в Секретаріат Кабінету Міністрів України та сусіду (вих. № 41-К-022626/12 від 12.10.201 р.) питання не вирішено.
2. Порушений Закон України «Про звернення громадян»: його скаргу направили тим органам, на які він скаржиться.
3. Не дали відповідь на його запитання:"
«ЯК МОЖНА ПРОЖИТИ НА ЙОГО ПЕНСІЮ ТА ОПЛАЧУВАТИ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНІ ПОСЛУГИ В РОЗМІРІ, ЯКИЙ ПЕРЕВИЩУЄ РОЗМІР ПЕНСІЇ?».

Як кажуть: «Де сів, там і встав ...»

А субсидію вже шість місяців не призначають.
А сусід вже шість місяців не платить, бо нічим.
А житлово-комунальні підприємства вже шість місяців не одержуть ні оплати від сусіда, ні компенсації від держави.

«Пенсіонер Козлов»,
тел. для довідок та консультацій: 050-422-42-14