Інформаційні листи. Офіційна відповідь

Інформаційні листи. Офіційна відповідь

Мешканець м. Сєвєродонецька гр. П. написав звернення в міськраду з запитаннями:

1. Чи є офіційними дані за житлово-комунальні послуги, які публікують в інформаційних листах послуг ЖКХ?
2. Чи можна використовувати дані, приведені в інформаційних листах послуг ЖКХ, для пред’явлення (як офіційні дані) в інші організації, в т. ч., в суд?

Одержав відповідь за підписом заступник міського голови В. А. Прядка:
«На Ваше звернення до Сєвєродонецької міської ради повідомляємо, що згідно інформації КП «ЄРЦС» інформаційний лист не є платіжним документом, а є інформацією про стан розрахунків за житлово-комунальні послуги».

«Звертаємо Вашу увагу на те, що в інформаційних листках не зазначається інформація про персональні данні абонента ( ПІБ власників (наймачів) квартир), а тільки адреса, номер особового рахунку та інформація про стан нарахувань та оплати за житлово-комунальні послуги, тому пред’являти їх в суд, як офіційні данні, не можна».

В договорі між ТОВ «ТАУН СЕРВІС» та ЄРЦС вказано: в чому полягає послуга. Основна «робота» :
«п.2.1. ЄРЦС здійснює доставку Інформаційних листів до мешканців міста (в під’їзди будинків, в яких розташовані їх квартири, або в поштові скриньки, або у вхідні двері під’їздів і т. п.)».
Отаке.
Ціле комунальне підприємство створили для того, щоб «здійснювати доставку інформаційних листів у вхідні двері під’їздів»?

І ще. «і т. п.». Це що? - Квіткова клумба, лава біля під'їзду, сміттєва урна?

Доставка інформаційних листів у вхідні двері під’їздів, в під’їзди (на підвіконня або на підлогу) та навіть в поштові скриньки не є фактом вручення інформаційних листів споживачам.

Дивіться також статтю на цю тему:
ТАУН СЕРВІС. Чергове грізне попередження та порушення законодавства
https://sd.ua/blog/9096

"Пенсіонер Козлов", тел. для уточнень та запитань: 050 422 42 14