Памятка "Що треба зробити платнику, щоб звітувати по Інтернет?"

Пам’ятка платнику податків “Подання податкової звітності та реєстрів податкових накладних в електронному вигляді”, :
„Що треба зробити платнику, щоб звітувати по Інтернет?”:

Платник податків, який виявив бажання подавати податкову звітність та реєстри податкових накладних в електронному вигляді, звертається до органу державної податкової служби за місцем перебування на податковому обліку. Далі:

  1. Платник податків отримує в державній податковій інспекції два бланки Договору про визнання електронних документів та програмне забезпечення формування та подання до органів державної податкової служби податкової звітності в електронному вигляді. Платник податків може також взяти зазначені матеріали на сайті ДПА України чи обласної ДПА.
  2. Платник податків отримує від державної податкової інспекції квитанцію на паперовому носії про те, що ним було взято два примірники Договору про визнання електронних документів. Дана квитанція є дійсною до моменту видачі платнику податків його примірника договору після погодження та реєстрації в державній податковій інспекції.
  3. Платник податків готує документи згідно переліку, який надають акредитовані центри сертифікації ключів (АЦСК) ЕЦП. Нотаріально засвідчує відомості, наведені в картці реєстрації ключа. Надає підготовлені документи та матеріали для сертифікації ключа ЕЦП в АЦСК. Отримує в АЦСК 1-й екземпляр картки реєстрації ключа, файл особистого посиленого сертифікату ключа ЕЦП та сертифікат центру обробки даних, який використовує посилені сертифікати ключів. В даному випадку роль такого центру виконує державна податкова інспекція за місцем перебування на податковому обліку платника податків).
  4. Платник податків надає до державної податкової інспекції підписані та скріплені печаткою два примірники Договору про визнання електронних документів. При цьому платник податків ставить підпис на останньому листі примірника Договору, який зберігається в ДПІ, для засвідчення того, що Платнику податків було повернуто його примірник Договору.
  5. Державна податкова інспекція за місцем реєстрації платника податків:
    • видає платнику податків два екземпляри Договору про визнання електронних документів;
    • приймає від платника податків підписані та скріплені печаткою Договори про визнання електронних документів;
    • виконує перевірку реквізитів, вказаних у Договорі про визнання електронних документів, з реєстраційними даними платника податків у державній податковій інспекції. У випадку невідповідності реквізитів повертає платнику податків його електронний носій та надані примірники Договору про визнання електронних документів;
    • видає платнику податків його примірник Договору про визнання електронних документів;
    • записує на електронний носій платника податків безкоштовне програмне забезпечення формування та подання до органів державної податкової служби податкової звітності, податкових накладних та реєстрів податкових накладних в електронному вигляді;
    • встановлює та використовує головний ключ АЦСК для перевірки відкритих ключів ЕЦП;
    • не рідше 1 разу на робочій день отримує інформацію від АЦСК про видані сертифікати та заносить до таблиці відкритих ключів (ТВК);
    • у випадку пошкодження електронного носія, неможливості зчитування інформації або некоректності формування відкритих ключів платника податків, державна податкова інспекція має повернути одразу платнику податків його електронний носій разом із поданими примірниками Договору про визнання електронних документів.

Информация предоставлена ГНА г. Северодонецка