Новий сервіс для платників – електронні перевірки

Платники податків, які застосовують спрощену систему оподаткування, обліку та звітності, з 01.01.2014 року матимуть можливість для проведення електронної перевірки.

Для цього платник повинен подати заяву до територіального органу Міндоходів, в якому він перебуває на обліку. Заява подається за 10 календарних днів до початку проведення перевірки.

Переваги електронної перевірки:

  • дистанційне обслуговування платників податків;
  • мінімізація впливу людського фактора;
  • підвищення якості  проведення перевірки;
  • зменшення терміну проведення перевірки;
  • впевненість у правильності та повноті оподаткування здійснених фінансово-господарських операцій
  • зниження адміністративного навантаження на платника.

Електронна перевірка для платників податків передбачена пп. 75.1.2 п. 75.1 ст. 75 Податкового кодексу від 02 грудня 2010 року № 2755-VI (зі змінами та доповненнями).

 

Є питання про податки?

Міндоходів України надає  консультації з  податкового та митного

 законодавства  за багатоканальним телефонним номером  0 800 501 007

БЕЗКОШТОВНО

зі стаціонарних телефонів

Режим роботи з 8 год.00 хв. до 20 год.00 хв. щоденно, крім суботи та неділі.

Інформаційно-довідкові послуги надаються з питань податкового та валютного законодавства, митного законодавства, законодавства з питань проведення розрахункових та касових операцій, реєстрації та обліку платників податків, патентування, ліцензування (у випадках, коли органом ліцензування є органи державної податкової служби), контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, положень міжнародних договорів України з питань оподаткування та іншого законодавства, контроль за додержанням якого покладено на органи Міндоходів.

Заступник начальника ДПІ у м.Сєвєродонецьку О.А.Височина