Якщо Ви змінили податкову адресу - отримайте новий електронний цифровий підпис

Якщо у платника податків виникають зміни облікових даних (змінюються посадові особи, податкова адреса, у тому числі у межах одного адміністративного району), то у строк до моменту подання наступної електронної звітності потрібно отримати нові посилені сертифікати відкритих ключів на посадових осіб платника, які мають право підпису документів, та переукласти договір про визнання електронних документів. Якщо договір про визнання електронних документів укладається в електронній формі, то електронний цифровий підпис (ЕЦП) платника податків та його посадових осіб імпортуються в базу сертифікатів разом із договором. Тому для імпортування в базу сертифікатів нового ЕЦП зазначений договір необхідно переукласти. Нагадаємо, що платник податку може надіслати в орган доходів і зборів за допомогою засобів телекомунікаційного зв'язку податкові документи в електронному вигляді, після того як з даним органом укладено договір про визнання електронних документів, та надано посилені сертифікати відкритих ключів, сформовані акредитованим центром сертифікації ключів.

В.о.начальника ДПІ у м.Сєвєродонецьку О.А.Височина