Змінилося керівництво чи адреса фірми – отримайте нові електронні ключі

У випадку, коли у платника, який веде електронний документообіг, виникають зміни облікових даних (змінюються посадові особи, податкова адреса, в тому числі у межах одного адміністративного району), то такому суб’єкту господарювання потрібно отримати нові ключі електронного підпису на посадових осіб, які мають право підпису документів. Переукласти договір про визнання електронних документів та отримати нові посилені сертифікати відкритих ключів на посадових осіб платника, які мають право підпису документів, необхідно до моменту подання наступної електронної звітності. Якщо у платника відбулись зміни облікових даних, а він своєчасно не змінив електронні ключі цифрового підпису, то такому суб’єкту господарювання було відмовлено у прийнятті звітності та у реєстрації податкових накладних в єдиному державному реєстрі податкових накладних. Отримати посилені сертифікати ключів електронного цифрового підпису платникам міста можна у відділі реєстрації користувачів при ГУ Міндоходів у Луганській області за адресою: м. Сєвєродонецьк, вул. Енергетиків, 72, кабінети 101-102. Тел. для довідок (06452) 4-02-69.

Заступник начальника ДПІ у м. Сєвєродонецьку ГУМД О.А. Височина