Новий бренд Луганщини презентували в Сєвєродонецьку

Новий бренд Луганщини презентували в Сєвєродонецьку

Новий бренд Луганщини та бачення шляхів її подальшого розвитку обговорювали на форумі-презентації "Імідж Луганської області: від ідеї до сучасного бренду".
Захід відбувся в Луганській облдержадміністрації, та зібрав представників влади, міжнародних організацій, науковців, журналістів, та активістів.

 

Учасники форуму обговорили кроки, спрямовані на розвиток області.На сьогодні розроблені та діють Програма сприяння залученню іноземних інвестицій та Комунікативна стратегія області.

Робота з розробки бренду проводилася під егідою та за допомогою Програми з відновлення та відбудови миру ПРООН.

Над розробкою іміджу Луганської області протягом 9 місяців працювала робоча група за участі представників обласної адміністрації, міжнародних організацій, громадськості та науковців.
Під час розробки бренду були залучені експерти з брендингу та піару, проведено широке публічне обговорення для виготовлення рекламного продукту.

Складовими бренду став слоган «Луганщина – привітна, різноманітна, моя», а також зображення найупізнавальніших символів регіону – воронців, байбака, та коня.

Яскравим проектом став календар із зображенням традиційного жіночого вбрання з 12 районів Луганської області, а новинкою - тревел-бокс – пристрій, що дозволяє переглядати 3D зображення найкращих краєвидів Луганщини в режимі віртуальної реальності.

В рамках форуму презентовано виставку дитячого гуртка «Фотомагія».
На виставці – роботи дітей-фотохудожників Сєвєродонецька, які відобразили красоти нашої області.