Звернення ВАТ «Ощадбанк» до вкладників Ощадбанку колишнього СРСР

Шановні вкладники!

Відповідно до Закону України «Про Державний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін до деяких законодавчих актів України» для повернення знецінених заощаджень Ощадбанку колишнього СРСР встановлена вимога щодо створення інформаційно-аналітичної системи «Реєстр вкладників заощаджень громадян» (далі – Реєстр). При цьому підставою для включення вкладника до цього Реєстру є дані щодо ідентифікації особи вкладника.

Для проведення ідентифікації вкладники повинні звернутися до установ банку за місцем знаходження вкладу, пред’явити наступні документи:
- паспорт громадянина України та ксерокопії сторінок паспорта, які містять прізвище, ім’я, по батькові, дату народження, серію та номер паспорта, дату видачі та найменування органу, що його видав, відмітку про місце реєстрації, відмітку про право здійснювати платежі без ідентифікаційного номера (за наявності);
- довідку про присвоєння ідентифікаційного номера та її ксерокопію (довідка не надається у випадку наявності в паспорті відмітки про право здійснювати платежі без ідентифікаційного номера);
- ощадні книжки по компенсаційних рахунках, а за їх відсутності ощадні книжки за вкладами Ощадбанку колишнього СРСР;
- цінні папери (облігації Державної цільової безпроцентної позики 1990 року, державні казначейські зобов’язання СРСР, сертифікати Ощадного банку СРСР).

У випадку звернення до установи банку довіреної особи вкладника додатково до перелічених документів додаються довіреність вкладника, оформлена належним чином, її ксерокопія, паспорт громадянина України та ксерокопії сторінок, які містять прізвище, ім’я, по батькові, дату народження, серію та номер паспорта, дату видачі та найменування органу, що його видав, відмітку про місце реєстрації, відмітку про право здійснювати платежі без ідентифікаційного номера (за наявності), довідка про присвоєння ідентифікаційного номера платника податків та її ксерокопія.
Керівництво ВАТ «Ощадбанк» запевняє, що фахівці банку забезпечать належне обслуговування громадян впродовж усього терміну формування Реєстру та проведення компенсаційних виплат.

Усвідомлюючи важливість цієї соціальної місії банку, просимо прийняти інформацію, викладену у зверненні, до уваги, сприяти першочерговому внесенню до Реєстру даних щодо громадян поважного віку, не допускати надмірного ажіотажу та проявити взаємну ввічливість.