Сєвєродонецька агенція розвитку громади починає реалізацію проекту «Якість послуг через взаємодію»
14 грудня 2007 року в 11.00 у конференц-залі Сєвєродонецької агенції розвитку громади (вул. Леніна, 32а) відбулася презентація проекту «Якість послуг через взаємодію».
Даний проект реалізується Сєвєродонецькою агенцією розвитку громади в рамках проекту «Сприяння активній участі громадян у протидії корупції в Україні «Гідна Україна», що виконується Менеджмент Сістемс Інтернешнл (MSI) завдяки підтримці Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) та Корпорації Виклики Тисячоліття (МСС).
Даний проект спрямований на визначення рівня задоволеності мешканцями міста якістю послуг з утримання будинків та прибудинкових територій для гармонізації відношень в громаді міста через розробку та прийняття на сесії Сєвєродонецької міської ради Положення „Про соціальне замовлення”.
Для досягнення мети дослідження повинні бути вирішені наступні завдання:
1. з’ясування рівню задоволеності мешканцями міста якістю послуг з утримання будинків та прибудинкових територій;
2. визначення оцінки населенням достатності та ефективності заходів, що вживаються органами влади та іншими учасниками задля подолання корупції в сфері надання послуг з утримання будинків та прибудинкових територій;
3. збір та аналіз інформації про готовність населення до протидії корупції в сфері надання послуг з утримання будинків та прибудинкових територій;
4. з’ясування думки населення про можливі шляхи поліпшення ситуації з надання послуг щодо утримання будинків та прибудинкових територій.
5. з’ясування спроможності місцевих громадських організацій чи органів самоорганізації населення до виконання соціального замовлення.
Дослідження планується провести в період з 20 грудня 2007 р. по 15 березня 2008 р.
Генеральна сукупність користувачів послуг з утримання будинків та прибудинкових територій складає 50838 особливих рахунків (за даними управління ЖКГ м. Сєвєродонецьку).
В межах дослідження планується опитати 440 респондентів - мешканців м. Сєвєродонецьку (користувачів послуг з утримання будинків та прибудинкових територій) за багатоступінчастою вибіркою.
Сєвєродонецька агенція розвитку громади визначає свою місію, як залучення широкої громадськості до процесів формування та розвитку міського товариства (громади), здійснення підтримки недержавних громадських об’єднань, направлення активності населення на здійснення конкретних заходів на благо міста.
Результатом реалізації проекту повинно стати впровадження в м. Сєвєродонецьку механізму соціального замовлення, який на сучасному етапі є ефективним засобом покращення якості послуг, що в свою чергу призведе до зменшення неофіційних платежів і взагалі рівня корупції в зазначеній сфері.
Детальні матеріали щодо реалізації проекту «Якість послуг через взаємодію» та фотоілюстрації з презентації можна отримати в офісі Сєвєродонецької агенції розвитку громади.
Контактна інформація:
Сєвєродонецька агенція розвитку громади
Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, вул. Леніна, 32а
Телефони 55150, 55149 (ф), (096) 5076721
Електронна пошта gromada@sdtcom.lg.ua
Менеджер проекту «Якість послуг через взаємодію» - Ніжельська Олена