Чи виконує УПСЗН встановлені законодавством терміни розгляду заяв на субсидії?

Чи виконує УПСЗН встановлені законодавством терміни розгляду заяв на субсидії?

З 01 жовтня 2018 р. розпочався новий сезон подачі заяв на призначення субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг.

Порядок оформлення субсидій регламентується «Положенням про порядок призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг ...» (далі – Положення), затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 1995 р. № 848 «Про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг...» (далі – Постанова № 848).
Заяву про призначення житлової субсидії та декларацію про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії, Управління праці та соціального захисту населення Сєвєродецької міської ради (УПСЗН) повинно розглядати згідно вимог Постанови № 848 та Положення:

► Для призначення житлових субсидій на запит структурних підрозділів з питань соціального захисту населення Пенсійним фондом, ДФС, Держприкордонслужбою, органами МВС ДМС Мін’юстом, органами місцевого самоврядування, виконавцями комунальних послуг, у п’ятиденний строк з дня його отримання подаються необхідні відомості.
Іншими підприємствами, установами і організаціями – у десятиденний строк.
► Структурним підрозділом з питань соціального захисту населення протягом 10 календарних днів з дня подання зазначених документів приймається рішення про:
призначення житлової субсидії;
відмову в призначенні житлової субсидії;
подання документів на розгляд комісії.
► У разі прийняття рішення про призначення житлової субсидії структурний підрозділ з питань соціального захисту населення повідомляє заявнику про прийняте рішення протягом трьох календарних днів з дня його прийняття. При цьому структурний підрозділ з питань соціального захисту населення самостійно обирає форму такого повідомлення (в паперовому або електронному (за наявності адреси електронної пошти) вигляді або смс-повідомлення).
► У разі прийняття рішення про відмову в призначенні житлової субсидії структурний підрозділ з питань соціального захисту населення повідомляє заявнику про прийняте рішення протягом трьох календарних днів з дня його прийняття. При цьому структурний підрозділ з питань соціального захисту населення інформує заявника про прийняте рішення в паперовому вигляді з врученням відповідного повідомлення під особистий підпис із зазначенням причин відмови і порядку оскарження прийнятого рішення.
► У разі прийняття рішення про подання документів щодо призначення житлової субсидії на розгляд комісії структурний підрозділ з питань соціального захисту населення повідомляє заявнику про прийняте рішення протягом трьох календарних днів з дня його прийняття. При цьому структурний підрозділ з питань соціального захисту населення інформує заявника про прийняте рішення в паперовому вигляді з врученням відповідного повідомлення під особистий підпис із зазначенням підстав для подання таких документів на розгляд комісії і порядку оскарження відповідного рішення
Таким чином, з моменту подачі заяви на призначення субсидії до відправки повідомлення заявнику про прийняте рішення законодавством надається 18 днів. З урахуванням будь-яких «негараздів» достатньо 30 днів.

Пройшло більше трьох місяців.
Багато громадян не одержали повідомлення про результати розгляду їх заяв на призначення субсидій.
Наприклад, мій сусід передав заяву та декларацію 01.10.2018 р., яка була зареєстрована за вх. № К-985. Передбачене законодавством повідомлення до теперішнього часу не одержав.

Причини називають різні: від елементарного «не можемо знайти Вашу заяву» до "відсутність або недосконалість програмного забезпечення".

Мій висновок такий: посадові особи УПСЗН при розгляді заяв на призначення субсидій не виконують вимоги законодавства та свої службові обов’язки, проявляють бюрократизм і некомпетентність.

Мабуть, через постійне вирішення своїх проблем, у міської влади, «руки не доходять» до вирішення цієї проблеми.
Тому, рекомендую діяти по прислів’ю: «порятунок потопаючих справа рук самих потопаючих».
Не мовчіть, пишість скарги на керівників УПСЗН, які порушують закони та ваші права. Особисто, колективно.
Аж до створення петиції про усунення від займаної посади керівників УПСЗН.
Згадайте: скільки часу, нервів, здоров’я ви витратили при оформленні субсидії.
Замість того, щоб спокійно, згідно з вимогами законодавства, своєчасно одержати повідомлення. А для цього потрібно, щоб чиновники-бюрократи із УПСЗН виконували свої обов’язки, за виконання яких вони одержують зароблену плату із ваших податків. Самі вони не можуть працювати нормально. Їх необхідно примусити. Або замінити.

«Пенсіонер Козлов»,
тел. для довідок та уточнень: 050 422 42 14

На цю ж тему:
«Чи можна довіряти написаному чиновниками УПСЗН?»
https://sd.ua/blog/9307
«Знову про УПтаСЗН. Чи можна так працювати?»
https://sd.ua/blog/9232
«Як сєвєродончанин вказав на грубе порушеня законодавства про призначення субсидій міськими чиновниками»
https://sd.ua/blog/8814
«Чи доб'ється мій сусід призначення субсидії?»
https://sd.ua/blog/8631
«Хто захистить громадян м. Сєвєродонецька від «ЗАХИСНИКІВ» з Управління праці та соціального ЗАХИСТУ населення?»
https://sd.ua/blog/8450
 

Комментарии для сайта Cackle