Фальсифікатори із сєвєродонецької ВЦА

        381. Фальсифікатори із сєвєродонецької ВЦА.

     Мешканець Сєвєродонецька громадянин К. звернувся до представників влади зі скаргою.
Одержав відповідь № К-6156/06-08 від керівника Сєвєродонецької військово-цивільної адміністрації на звернення гр. К. від 03.10.2021 № 2018К та 2019К.
На листі вказана дата «12 лис 2021».
Згідно відбитку поштового штемпеля на конверті лист був відправлений 12.12.2021, через місяць після написання відповіді. Таким чином, на звернення гр. К. № 2018К і № 2019К, які гр. К. відправив рекомендованими листами 04.10.2021, відповідь з ВЦА, згідно відбитку поштового штемпеля на конверті, була відправлена 12.12.2021.

     Прошу звернути увагу: на штемпелі ВЦА, проставленому на конверті (нечіткому з вини ВЦА), в нижньому рядку передбачено місце для написання дати та вихідного номеру листа з відповіддю, які не були заповнені.
Вважаю, що дату та номер не вказали навмисно, щоб можно було заявити, що цей конверт належить до іншої відповіді.
Вважаю це маленькою «хитрістю» з метою виправдання факту фальсифікації.

     Згідно Конституції України:
Стаття 40. Усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов'язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк.

     Згідно Закону України «Про звернення громадян»:

Стаття 20. Термін розгляду громадян
Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п'яти днів.
На обгрунтовану письмову вимогу громадянина термін розгляду може бути скорочено від встановленого цією статтею терміну.
Звернення громадян, які мають встановлені законодавством пільги, розглядаються у першочерговому порядку.

Стаття 28. Контроль за дотриманням законодавства про звернення громадян
Контроль за дотриманням законодавства про звернення громадян відповідно до своїх повноважень здійснюють Верховна Рада України, народні депутати України, Президент України, Кабінет Міністрів України, Уповноважений з прав людини Верховної Ради України, Верховна Рада Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські, районні, районні в містах Києві та Севастополі державні адміністрації, сільські, селищні, міські ради та їх виконавчі комітети, депутати місцевих рад, а також міністерства, інші центральні органи виконавчої влади щодо підпорядкованих їм підприємств, установ та організацій.

Стаття 24. Особи, винні у порушенні цього Закону, несуть цивільну, адміністративну або кримінальну відповідальність, передбачену законодавством України.

Незважаючи на жорсткі вимоги законодавства щодо розгляду громадян, чиновники ігнорують вимоги не тільки законів, а навіть Конституції України.
Це показує їх зневажливе ставлення до законних прав громадян, за рахунок яких вони добротно живуть і навіть «процвітають»

     Вважаю, що винні в злочинному невиконанні вимог НПА повинні понести персональну відповідальність (до кримінальної) в порядку, передбаченому законодавством, зокрема, Кримінальним кодексом України, Адміністративним кодексом України, статтею 24 Закону України «Про звернення громадян».

     По вказаному порушенню вимог діючого законодавства гр. К. 16 грудня 2021р. відправив скаргу (вих. № 2056КЕ-02) до Верховної Ради України, в якій просить:
1. Розглянути скаргу згідно вимог діючого законодавста, а не керуючись принципом «ворон ворону око не виклює».
2. Установити конкретні прізвища чиновників, через дії (бездіяльність) яких не виконані вимоги Закону України «Про звернення громадян» та Конституції України.
3. Сповістити посади та прізвіща осіб, винних в порушенні вимог Закону України «Про звернення громадян» та Конституції України.
4. Осіб, винних в порушенні вимог законодавства, притягти до відповідальності згідно зі статтею 24 Закону України «Про звернення громадян».
5. Про результати розгляду та приняті рішення сповістити гр. К.

     «Пенсіонер Козлов», тел. для уточнень: 050 422 42 14