ТАУН СЕРВІС. Чергове грізне попередження та порушення законодавства

ТАУН СЕРВІС. Чергове грізне попередження та порушення законодавства

Одержав мій сусід чергове «грізне» попередження з ТОВ «ТАУН СЕРВІС» про необхідність своєчасної сплати за послуги з централізованого постачання холодної води і водовідведення.
В той же час він не одержав за минулий місяць не тільки передбаченого законодавством платіжного документу, а навіть «фількину грамоту» - інформаційній лист, який не має ніякої юридичної сили.
Тому вирішив звернутися до керівництва ТАУН СЕРВІСу з наступною заявою:

«ЗАЯВА

Згідно діючому законодавству, плата за послуги, надані житлово-комунальними підприємствами, щомісячно вноситься споживачем відповідно до показань засобів обліку або затверджених нормативів (норм) споживання на підставі платіжного документа (розрахункової книжки, платіжної квитанції тощо) або відповідно до умов договору на встановлення засобів обліку.
У платіжному документі мають бути передбачені графи для зазначення поточних та попередніх показань засобів обліку споживання комунальних послуг, різниці цих показань або затверджених норм, ціни/тарифу на даний вид комунальних послуг і сума, яка належить до сплати за надану послугу.
Платіжний документ повинен бути підписаний відповідальною особою підприємства, яке надає послугу.

Вартість створення платіжного документу, його доставку та вручення споживачу входить в тариф на послугу з централізованого постачання холодної води і водовідведення.

Створення та доставка платіжного документу споживачу є складовою частиною тарифу, який повинен сплачувати споживач.
Сюди входить: витрати на оплату праці (з відрахуваннями), вартість оргтехніки та витратних матеріалів до неї, вартість поштових послуг, конвертів та марок (пересилка простого листа коштує 5 грн, рекомендованого – 9 грн), податки, збори, та інше.
Все це гроші, які сплачує споживач, не одержуючи послуги.
Якщо споживачу призначена субсидія, то ці гроші сплачуються з державного бюджету.

Відсутність платіжного документу є фактом надання послуги не в повному обсязі.

Згідно з Законом України «Про житлово-комунальні послуги»:
Стаття 20. Права та обов'язки споживача
1. Споживач має право:
5) на зменшення розміру плати за надані послуги в разі їх ненадання або надання не в повному обсязі.

ПРОШУ:

1. Надати мені детальний розрахунок вартості створення платіжного документу, його доставки та вручення споживачу, які є складовою частиною собівартості та тарифу.
2. Провести перерахунок та повернути (або зарахувати в рахунок платежів) незаконно нараховану плату за весь період надання послуги не в повному обсязі, виключивши з тарифу витрати на створення та доставку платіжного документу споживачу.
3. Згідно абзацу 2 статті 20 Закону України «Про звернення громадян»:
- На обгрунтовану письмову вимогу громадянина термін розгляду може бути скорочено від встановленого цією статтею терміну.
Керуючись цим пунктом, вимагаю розглянути мою заяву, яка не потребує додаткового вивчення, - невідкладно (протягом п'яти днів)
4. Відповідь надіслати на вищевказану поштову адресу».

Я повністю згоден з викладеними в зверненні доводами заявника та рекомендую кожному небайдужому, який згоден з такими вимогами, надіслати таку ж заяву на поштову або електронну адресу:
Генеральному директору ТОВ "ТАУН СЕРВІС",
вул. Богдана Ліщини, 13, м. Сєвєродонецьк, 93404,
е-mail: townservice@ukr.net

Пропоную спільними зусиллями добиватися дотримання законодавства житлово-комунальними підприємствами та зменшення драконівських тарифів.
Я розумію, що ця конкретна щомісячна сума невелика: всього біля 10 грн поштові послуги плюс інші складові.
Але з таких «невеликих» сум і складаються великі тарифи.

"Пенсіонер Козлов", або: «Потрошитель ЖЭК’ов», тел. для уточнень та консультацій: 050 422 42 14