На Укрзалізницю здійснили кібератаку: як це вплинуло на поїзди та як придбати квиток на потяг

На Укрзалізницю здійснили кібератаку: як це вплинуло на поїзди та як придбати квиток на потяг

Укрзалізниця зазнала масштабної таргетованої кібератаки. Відновлення всіх систем триває вже другу добу.

Про це йдеться у соцмережах компанії.

"Фахівці Укрзалізниці тісно співпрацюють з кібердепартаментом Служби безпеки України", - повідомляє УЗ.

Водночас рух поїздів стабільний, вони курсують чітко, без затримок, і всі операційні процеси руху налагоджено в резервному форматі. Зокоема залізниця продовжує рух попри фізичні атаки по інфраструктурі.

"Оскільки й раніше Укрзалізниця ставала обʼєктом кібератак ворога, у компанії впроваджені протоколи резервування", - зазначили у дописі.

Українцям розповіли, що ця атака була дуже системна, нетривіальна та багаторівнева, тому перед повним відновленням із "бекапів" фахівці УЗ, багатьох залучених партнерів та кібердепартаменту СБУ мають ретельно протестувати сервіси на можливі вразливості.

Станом на зараз онлайн-продажі квитків лишаються недоступними.А Укрзалізниця готується ще працювати в офлайн-режимі.

Квитки наразі продаються через каси. Зокрема українцям надали таку інструкцію:

  • На 24 та 25 березня активовано продаж міжнародних квитків у касах.
  • Якщо не встигаєте придбати квиток через касу, прямуйте безпосередньо до потяга. Поїзні бригади поінформовані, як оформляти проїзд на місці, але можуть не бути наявні місця всіх класів, але прагнемо довезти всіх.

Якщо людина планує подорож пізніше, ніж ранкові рейси 25 березня,то слід знати, що:

  • каси працюватимуть із виключним пріоритетом на обслуговування пасажирів із відправленням сьогодні-завтра.
  • УЗ поінформує відразу після відновлення онлайн-сервісів, і всі зможуть придбати квиток онлайн.

"Усім, хто хоче повернути свій квиток на поїзд відправленням 24 березня, можна зробити це онлайн. Достатньо принаймні за годину до відправки вашого рейсу надіслати нам на services.uz.gov.ua@gmail.com скан-копію або чітке фото вашого квитка та контактний номер телефону. Ми обробимо заявку на повернення протягом 3 діб з моменту відновлення роботи систем", - пояснили у компанії.

Про нестандартні випадки українців попросили повідомляти на пошту services.uz.gov.ua@gmail.com.