Антикорупційний сервіс «Пульс»

«Пульс» - це інтерактивний сервіс ДФС України, за допомогою якого приймаються звернення від платників податків з податкових та митних питань. Поскаржитися на неправомірні дії або бездіяльність працівників ДФС, оперативно вирішити суперечливі питання, які відносяться до компетенції відомства, можна за телефоном (044) 284-00-07. Лінія працює цілодобово.
Державною податковою інспекцією у м. Сєвєродонецьку протягом січня – серпня 2015 року опрацьовано 23 звернення представників бізнесу та громадян, закріплених за податковим органом, що на 15 більше відповідного періоду минулого року. Така кількість звернень на сервіс "Пульс" обумовлена значним збільшенням території обслуговування ДПІ в період з 01.01.2015 по 01.05.2015 року, у зв’язку з проведенням АТО.
Телефонні звернення, які надійшли від платників податків, торкалися питань здачі звітності засобами e-mail, сплати єдиного соціального внеску, отримання довідок, перерахування та повернення податкових платежів та єдиного соціального внеску.
За результатами розгляду звернень на сервіс "Пульс", фактів порушення працівниками ДПІ антикорупційного законодавства, не встановлено.

Нагадуємо, що громадяни отримують відповіді на поставлені питання протягом 3- х робочих днів, в окремих випадках цей термін може бути подовжено до 15 днів.

ДПІ у м. Сєвєродонецьку