Сервіс "Пульс" працює для клієнтів податкової та митниці

Державна податкова інспекція у м. Сєвєродонецьку ГУ ГФС у Луганській області інформує про роботу інтерактивного сервісу "Пульс", який приймає звернення представників бізнесу не тільки з податкових, але і з митних питань.
Завдяки оновленому сервісу "Пульс" представники бізнесу, в тому числі і суб'єкти зовнішньо - економічної діяльності, можуть повідомити про неправомірні дії або бездіяльність працівників Державної фіскальної служби і оперативно вирішити спірні питання, що виникають не тільки у сфері адміністрування податків, а й під час здійснення митного контролю та митного оформлення. Так, з початку поточного року, на адресу ДПІ у р. Сєвєродонецьку надійшло 28 звернень на сервіс "Пульс", що на 10 звернень більше ніж за відповідний період минулого року. Це пояснюється проведенням АТО на території Луганської і Донецької областей. В основному звернення надходили від суб'єктів підприємницької діяльності, які перебувають на тимчасово окупованій території Луганської області мали труднощі зі складанням податкової звітності (13 звернень), з роботою системи електронного адміністрування ПДВ (3 звернення), в отриманні іншої податкової інформації (12 звернень). У всіх цих випадках працівниками ДПІ було здійснено зворотний зв'язок із суб'єктами господарювання на предмет надання їм допомоги у вирішенні проблемних питань.
Фактів вчинення державними службовцями інспекції корупційних дій або бездіяльності у вирішенні конфліктних ситуацій не встановлено.
Номер цілодобової телефонної лінії оновленого сервісу "Пульс" ДФС України: (044) 284-00-07.

ДПІ у м. Сєвєродонецьку