З початку 2015 року на „Пульс” надійшло понад 8 тис. звернень

У січні-жовтні 2015 року на антикорупційний сервіс Державної фіскальної служби „Пульс” звернулися 8 146 заявників.
Щодо тематики лідирують звернення з питань оподаткування. За 10 місяців поточного року з цього приводу на „Пульс” зателефонували 6 565 заявників, у той час як митної справи стосувалось 1 581 звернення.
На „Пульс” платники зверталися для вирішення проблем, які виникають при подачі звітності та реєстрації податкових накладних – 2 627 дзівнків.
Організація роботи ДФС та її територіальних органів цікавила 2 122 запитувачів, робота ЦОПів – 105. Затримки митного оформлення товарів стосувалось 959 дзвінків, черг на митних постах та пунктах – 299 звернень, перевірок суб`єктів господарювання - 259.
У той же час слід відзначити, що саме антикорупційної тематики стосувалось лише 190 звернень.
Станом на 1 листопада 7 652 звернення були опрацьовані, а заявники сповіщені про результати розгляду.
Також у звітному періоді у програмному модулі «Пульс» Інформаційно-комунікаційної системи ІДД ДФС запроваджено окрему тематику звернень «Система електронного адміністрування ПДВ». Ця новація дозволила забезпечити проведення якісного аналізу питань, які виникають у платників податків у зв`язку з введенням системи електронного адміністрування ПДВ, а також прискорити опрацювання інформації щодо роботи СЕА ПДВ.
Нагадаємо, що поскаржитися на неправомірні дії або бездіяльність працівників ДФС, оперативно та в повному обсязі вирішити суперечливі питання, які виникають у сфері адміністрування податків та у митній сфері, можна за телефоном (044) 284-00-07. Лінія працює цілодобово.

Прес-служба Державної фіскальної служби України