Сєвєродонецькі платники 28 разів зверталися на сервіс "Пульс" ДФС України
Так, з початку поточного року від платників Сєвєродонецька надійшло 28 звернень на сервіс "Пульс".
В основному суб'єкти підприємницької діяльності зверталися з питань податкової звітності, роботи системи електронного адміністрування ПДВ, щоб отримати податкову інформацію.
Фактів вчинення державними службовцями інспекції корупційних дій або бездіяльності у вирішенні конфліктних ситуацій не встановлено.
Завдяки оновленому сервісу "Пульс" представники бізнесу, в тому числі і суб'єкти зовнішньо - економічної діяльності, можуть повідомити про неправомірні дії або бездіяльність працівників Державної фіскальної служби і оперативно вирішити спірні питання, що виникають не тільки у сфері адміністрування податків, а й під час здійснення митного контролю та митного оформлення.
Номер цілодобової телефонної лінії сервісу "Пульс" ДФС України - (044) 284-00-07.
- 1704 перегляди
Вибір редакції
Найсвіжіші новини:
- 19:00 Понад півмільйона гривень допомоги виплатила захисникам Сіверськодонецька громада
- 18:00 Був єдиною дитиною у сім'ї: загинув 20-річний військовий з Луганщини
- 17:55 В Україні на вихідних погода буде контрастною: від +9 до +22
- 17:00 Реєстр збитків відкрив нову категорію для подачі заяв на порталі Дія: кого стосується
- 16:14 В Україну повернули тіла 909 полеглих захисників: деякі з них загинули на Луганському напрямку
Найпопулярніші новини за тиждень:
- У Лисичанську діти висадили на честь акції окупантів дивну клумбу 09.05.2025 переглядів: 2447
- ВПО можуть отримати компенсацію за оренду житла від ООН – куди звертатися 11.05.2025 переглядів: 2140
- Керівниця департаменту соцзахисту Луганської ОВА Поліщук пішла на пенсію 13.05.2025 переглядів: 1496
- Сіверськодонецьк у серці: історія жінки, яка полюбила своє місто та втратила його через війну 09.05.2025 переглядів: 1219