Сєвєродонецькі платники 28 разів зверталися на сервіс "Пульс" ДФС України
Так, з початку поточного року від платників Сєвєродонецька надійшло 28 звернень на сервіс "Пульс".
В основному суб'єкти підприємницької діяльності зверталися з питань податкової звітності, роботи системи електронного адміністрування ПДВ, щоб отримати податкову інформацію.
Фактів вчинення державними службовцями інспекції корупційних дій або бездіяльності у вирішенні конфліктних ситуацій не встановлено.
Завдяки оновленому сервісу "Пульс" представники бізнесу, в тому числі і суб'єкти зовнішньо - економічної діяльності, можуть повідомити про неправомірні дії або бездіяльність працівників Державної фіскальної служби і оперативно вирішити спірні питання, що виникають не тільки у сфері адміністрування податків, а й під час здійснення митного контролю та митного оформлення.
Номер цілодобової телефонної лінії сервісу "Пульс" ДФС України - (044) 284-00-07.
- 1681 перегляд
Вибір редакції
Найсвіжіші новини:
- 22:41 Перемовини у Саудівській Аравії: що відомо станом на вечір 24 березня
- 19:00 З початку вторгнення через мережу хабів розподілили понад 10 тис. т допомоги
- 18:00 Без пістолетів, гвинтівок та зв'язку. Окупанти визначили, що не можна робити під час одруження
- 17:31 "На поточному тижні погода буде нестійкою", - синоптикиня надала прогноз погоди та попередила про похолодання
- 17:02 Удар по Сумах: через ракетну атаку на місто постраждали понад 80 людей, серед них є діти (ОНОВЛЕНО)
Найпопулярніші новини за тиждень:
- Окупанти заявили, що не мають відношення до ремонтників у Сіверськодонецьку 18.03.2025 переглядів: 24943
- «Сіверськодонецьк – це тихий жах». Містяни розповіли окупантам про стан доріг 21.03.2025 переглядів: 5077
- В уряді розробляють “Портфель для ВПО”, який міститиме комплексний пакет послуг, - ЗМІ 18.03.2025 переглядів: 2583
- Ексзаступниця голови Сєвєродонецької МВА перейшла на аналогічну посаду у Рубіжанську МВА 19.03.2025 переглядів: 1473