Сєвєродонецькі платники 28 разів зверталися на сервіс "Пульс" ДФС України
Так, з початку поточного року від платників Сєвєродонецька надійшло 28 звернень на сервіс "Пульс".
В основному суб'єкти підприємницької діяльності зверталися з питань податкової звітності, роботи системи електронного адміністрування ПДВ, щоб отримати податкову інформацію.
Фактів вчинення державними службовцями інспекції корупційних дій або бездіяльності у вирішенні конфліктних ситуацій не встановлено.
Завдяки оновленому сервісу "Пульс" представники бізнесу, в тому числі і суб'єкти зовнішньо - економічної діяльності, можуть повідомити про неправомірні дії або бездіяльність працівників Державної фіскальної служби і оперативно вирішити спірні питання, що виникають не тільки у сфері адміністрування податків, а й під час здійснення митного контролю та митного оформлення.
Номер цілодобової телефонної лінії сервісу "Пульс" ДФС України - (044) 284-00-07.
- 1658 переглядів
Вибір редакції
Найсвіжіші новини:
- 14:26 В Ірпені попрощалися з загиблим військовим з Луганщини (ФОТО)
- 13:33 Байден готує нові серйозні санкції проти рф, щоб посилити позицію Трампа, - WP
- 13:30 Програма "Житло для ВПО": скільки переселенців претендують на пільгові кредити
- 12:22 Ракетний обстріл України на Різдво — відповідь путіна тим, хто говорив про "припинення вогню", - МЗС
- 11:30 За новинами ДПСУ та Луганського прикордонного загону тепер можна слідкувати у Viber
Найпопулярніші новини за тиждень:
- Пам'ять, яку намагалися стерти: що відомо про Різдво та його святкування на Луганщині 24.12.2024 переглядів: 1987
- Знищене майно на окупованих територіях: Рада ухвалила закон про компенсації 19.12.2024 переглядів: 1730
- Харченко пообіцяв придбати житло для сіверськодончан 18.12.2024 переглядів: 1680
- Звільнили директора “Сєвєродонецьктеплокомуненерго” 18.12.2024 переглядів: 1489