Сєвєродонецькі платники 28 разів зверталися на сервіс "Пульс" ДФС України
Так, з початку поточного року від платників Сєвєродонецька надійшло 28 звернень на сервіс "Пульс".
В основному суб'єкти підприємницької діяльності зверталися з питань податкової звітності, роботи системи електронного адміністрування ПДВ, щоб отримати податкову інформацію.
Фактів вчинення державними службовцями інспекції корупційних дій або бездіяльності у вирішенні конфліктних ситуацій не встановлено.
Завдяки оновленому сервісу "Пульс" представники бізнесу, в тому числі і суб'єкти зовнішньо - економічної діяльності, можуть повідомити про неправомірні дії або бездіяльність працівників Державної фіскальної служби і оперативно вирішити спірні питання, що виникають не тільки у сфері адміністрування податків, а й під час здійснення митного контролю та митного оформлення.
Номер цілодобової телефонної лінії сервісу "Пульс" ДФС України - (044) 284-00-07.
- 1738 переглядів
Вибір редакції
Найсвіжіші новини:
- 19:00 До Міжнародного реєстру збитків через «Дію» можна подати заяви ще за двома категоріями
- 18:00 У Сєвєродонецькій громаді ще частині жителів компенсували витрати на лікування
- 17:00 До 100 тисяч на розвиток ветеранського бізнесу: громада Луганщини почала конкурс заявок
- 16:00 Харченко у Києві зустрівся з родинами луганських захисників: які питання обговорювалися
- 15:00 Знищені командні пункти, техніка та особовий склад ворога: СБУ про бойову роботу на Луганщині (ВІДЕО)
Найпопулярніші новини за тиждень:
- «Мене це не влаштовує»: нардеп готує поправки через урізання суми на виплати ВПО у проєкті бюджету 16.09.2025 переглядів: 9482
- «Довго йшла до цього моменту». Окупанти обрали «Міс Луганськ» 14.09.2025 переглядів: 6952
- NRC знову приймає заявки на отримання грошової допомоги: подробиці 11.09.2025 переглядів: 3645
- 12 років тюрми загрожує колаборанту з Сіверськодонецька за роботу в окупаційній адміністрації 17.09.2025 переглядів: 1497