Контакт – центром ДФС надано майже 1,2 млн. відповідей на запитання платників податків та громадян

Протягом січня – листопада 2015 року Контакт-центром Державної фіскальної служби надано 1183,9 тис. відповідей на запитання суб’єктів господарювання та громадян. Більшість з них, 1145 тис. – надано у телефонному режимі. Електронною поштою та факсом надано 36,6 тис. З використанням автовідповідача платники податків отримали 2,3 тис. відповідей на запитання.
Найчастіше суб’єкти господарювання та громадяни зверталися з питань податку на додану вартість, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, податку на доходи фізичних осіб, єдиного податку для фізичних осіб-підприємців та податку на прибуток підприємств.
Для уникнення неоднозначного трактування положень законодавства відповіді надаються з використанням Бази знань. Це автоматизована база уніфікованих відповідей на запитання платників податків та громадян, яка постійно оновлюється та підтримується в актуальному стані.
За 11 місяців з використанням Бази знань платникам податків надано 559 консультацій у письмовій формі. Станом на 01.12.2015 База знань налічує 14 тис. уніфікованих запитань-відповідей.
Для зручності суб`єктів господарювання та громадян Базу знань розміщено на головній сторінці офіційного веб-порталу Державної фіскальної служби у розділі «Запитання – відповіді» Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу. З початку року за допомогою ЗІР самостійно знайшли відповіді на свої запитання понад 2,4 млн. клієнтів офіційного веб-порталу ДФС.

Прес-служба Державної фіскальної служби України