Оновлений «Електронний кабінет платника» розпочав свою роботу у тестовому режимі
Розпочав роботу модернізований електронний сервіс «Електронний кабінет платника». Вхід до оновленого кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.sfs.gov.ua, а також через офіційний веб-портал ДФС.
Оновлений сервіс працює у тестовому режимі на базі реальних даних до завершення робіт, пов’язаних з роботою старого кабінету. Протягом цього часу платники можуть взяти активну участь у його тестуванні, а також надіслати пропозиції щодо роботи та наповнення сервісу на електронну адресу infozvit@sfs.gov.ua.
Звертаємо увагу, що функція сплати податків, зборів, платежів працює в звичайному режимі.
Відтепер модернізований сервіс включає дві функціональні частини:
- відкрита (загальнодоступна);
- приватна (особистий кабінет).
Користуватися функціоналом відкритої частини можна без ідентифікації особи (без використання електронного цифрового підпису).
Через відкриту частину платник має можливість:
- скористатися інформацією з реєстрів, що є загальнодоступними (дані про взяття на облік платників; дані реєстру платників ПДВ; дані реєстру страхувальників; дані реєстру платників єдиного податку; інформація про РРО; інформація про книги РРО);
- отримати інформацію про граничні терміни сплати податків, зборів, обов’язкових платежів та подання звітності (податковий календар);
- отримати контакти та адреси діючих центрів обслуговування платників (ЦОП);
- ознайомитись з новинами Державної фіскальної служби України;
- скористатися іншою корисною інформацією.
Робота з електронним сервісом у приватній частині здійснюється з використанням електронного цифрового підпису (ЕЦП).
У приватній частині після ідентифікації особи надається можливість:
- скористатися індивідуальним податковим календарем;
- переглянути та перевірити свої облікові дані;
- створити запит для отримання інформації;
- подати реєстраційну заяву платника податку на додану вартість, заяву про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість, заяву про видачу довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів;
- направити листа до органу ДФС;
- переглянути стан розрахунків з бюджетом;
- зареєструвати податкові накладні у Єдиному реєстрі податкових накладних;
- скористатися сервісами системи «Електронного адміністрування ПДВ» (для платників ПДВ).
Фізичним особам після ідентифікації також надано можливість за допомогою платіжної системи сплатити податки, збори, платежі (особистий кабінет – «Стан розрахунків з бюджетом»).
Більш детально дізнатись про роботу модернізованого кабінету можна ознайомившись з інструкцією користувача або переглянувши відеоінструкцію.
Наразі ДФС активно працює над вдосконаленням роботи нового сервісу через розширення спектру послуг, які надаються через кабінет.
- 1455 переглядів
Вибір редакції
Найсвіжіші новини:
- 12:00 Пішла з життя колишня директорка сіверськодонецької гімназії № 10
- 10:00 Ворожа атака на Полтавщину: під удар потрапила енергетична інфраструктура
- 09:42 Президент призначив нову очільницю Сіверськодонецької МВА
- 08:12 Сили оборони відбили штурм біля Греківки
- 08:00 Фінансова допомога сіверськодончанам у 2025: повний гід по виплатах та оформленню
Найпопулярніші новини за тиждень:
- росія може "рознести" всю Україну "шахедами", - фахівець у галузі РЕБ 18.06.2025 переглядів: 5075
- Після «ремонтів» у Сіверськодонецьку частина квартир непридатна для проживання 14.06.2025 переглядів: 3345
- Помер звільнений з полону військовий з Сіверськодонецька, з ним попрощаються у Києві 20.06.2025 переглядів: 2523
- Помер військовий з Луганщини, який повернувся з полону. Його поховали на Вінниччині 15.06.2025 переглядів: 1281