Оновлений «Електронний кабінет платника» розпочав свою роботу у тестовому режимі
Розпочав роботу модернізований електронний сервіс «Електронний кабінет платника». Вхід до оновленого кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.sfs.gov.ua, а також через офіційний веб-портал ДФС.
Оновлений сервіс працює у тестовому режимі на базі реальних даних до завершення робіт, пов’язаних з роботою старого кабінету. Протягом цього часу платники можуть взяти активну участь у його тестуванні, а також надіслати пропозиції щодо роботи та наповнення сервісу на електронну адресу infozvit@sfs.gov.ua.
Звертаємо увагу, що функція сплати податків, зборів, платежів працює в звичайному режимі.
Відтепер модернізований сервіс включає дві функціональні частини:
- відкрита (загальнодоступна);
- приватна (особистий кабінет).
Користуватися функціоналом відкритої частини можна без ідентифікації особи (без використання електронного цифрового підпису).
Через відкриту частину платник має можливість:
- скористатися інформацією з реєстрів, що є загальнодоступними (дані про взяття на облік платників; дані реєстру платників ПДВ; дані реєстру страхувальників; дані реєстру платників єдиного податку; інформація про РРО; інформація про книги РРО);
- отримати інформацію про граничні терміни сплати податків, зборів, обов’язкових платежів та подання звітності (податковий календар);
- отримати контакти та адреси діючих центрів обслуговування платників (ЦОП);
- ознайомитись з новинами Державної фіскальної служби України;
- скористатися іншою корисною інформацією.
Робота з електронним сервісом у приватній частині здійснюється з використанням електронного цифрового підпису (ЕЦП).
У приватній частині після ідентифікації особи надається можливість:
- скористатися індивідуальним податковим календарем;
- переглянути та перевірити свої облікові дані;
- створити запит для отримання інформації;
- подати реєстраційну заяву платника податку на додану вартість, заяву про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість, заяву про видачу довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів;
- направити листа до органу ДФС;
- переглянути стан розрахунків з бюджетом;
- зареєструвати податкові накладні у Єдиному реєстрі податкових накладних;
- скористатися сервісами системи «Електронного адміністрування ПДВ» (для платників ПДВ).
Фізичним особам після ідентифікації також надано можливість за допомогою платіжної системи сплатити податки, збори, платежі (особистий кабінет – «Стан розрахунків з бюджетом»).
Більш детально дізнатись про роботу модернізованого кабінету можна ознайомившись з інструкцією користувача або переглянувши відеоінструкцію.
Наразі ДФС активно працює над вдосконаленням роботи нового сервісу через розширення спектру послуг, які надаються через кабінет.
- 1385 переглядів
Вибір редакції
Найсвіжіші новини:
- 19:00 Громади Сіверськодонецького району надали захисникам понад 45 мільйонів гривень допомоги
- 17:37 Стало відомо, де в Україні Різдво буде зі снігом, і якої погоди чекати на Новий рік
- 17:30 Сіверськодончани жаліються на відсутність опалення – їм пропонують писати скарги
- 17:08 У Святвечір росіяни влучили балістикою у чотирьохповерхівку в Кривому Розі: людей дістають з-під завалів (ФОТО)
- 16:15 Російську та білоруську виключать з переліку мов, що підлягають захисту в Україні
Найпопулярніші новини за тиждень:
- Пам'ять, яку намагалися стерти: що відомо про Різдво та його святкування на Луганщині 24.12.2024 переглядів: 1939
- Знищене майно на окупованих територіях: Рада ухвалила закон про компенсації 19.12.2024 переглядів: 1713
- Харченко пообіцяв придбати житло для сіверськодончан 18.12.2024 переглядів: 1666
- Звільнили директора “Сєвєродонецьктеплокомуненерго” 18.12.2024 переглядів: 1460