Про зміни у порядку реєстрації платників ПДВ
З 29.04.2016 р. набрав чинності наказ Мінфіну України від 18.03.2016 р. № 373 «Про затвердження Змін до Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість» (далі — наказ № 373).
Зазначеним наказом забезпечено реалізацію норм Закону України від 24.12.2015 р. № 909-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2016 році», а саме:
скорочено перелік підстав для анулювання реєстрації платника ПДВ шляхом виключення з Положення про реєстрацію платників ПДВ вимог пп. «ж» п. 184.1 ст. 184 розділу V Податкового кодексу, та відповідно виключено з переліку документів (відомостей), що підтверджують наявність підстав для анулювання реєстрації, повідомлення державного реєстратора, відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців щодо наявності запису про відсутність юридичної особи або фізичної особи — підприємця за місцезнаходженням (місцем проживання) чи запису про відсутність підтвердження відомостей про юридичну особу.
Також наказом № 373 запроваджено такі нововведення:
• якщо особа в установлений законодавством строк подала заяву про добровільну реєстрацію платником ПДВ і отримала від контролюючого органу пропозицію подати нову заяву, то після виправлення всіх недоліків така особа може подати до контролюючого органу нову заяву про добровільну реєстрацію не пізніше ніж за три робочі дні до початку податкового періоду, з якого особа вважатиметься платником ПДВ та матиме право на податковий кредит і виписку податкових накладних. При цьому у такій заяві має бути зазначено таку саму бажану дату реєстрації, що й у попередній неприйнятій заяві;
• оперативне інформування платників про результати розгляду заяв, поданих ними в електронній формі. Так, якщо за результатами розгляду заяви в електронній формі (форми № 1-ПДВ, № 3-ПДВ) контролюючим органом прийнято рішення про відмову в реєстрації (анулюванні реєстрації) платника ПДВ або запропоновано надати нову заяву про реєстрацію (анулювання реєстрації) платника ПДВ, то така відмова або пропозиція викладається контролюючим органом в електронній формі та надсилається на адресу електронної пошти, з якої надійшла заява;
• встановлено десятиденний строк для направлення до ДФС рішення контролюючого органу про скасування рішення про анулювання реєстрації платника ПДВ.
- 1182 перегляди
Вибір редакції
Найсвіжіші новини:
- 09:06 Якщо росія припинить удари по енергооб’єктах, це може призвести до мирних переговорів, - Зеленський
- 09:00 ЛОВА: У “лнр” бізнес змушують складати списки “непаспортизованих”, у Луганську – дефіцит водіїв
- 08:32 Окупанти зосередили атакуючі зусилля на Греківці, - Лисогор
- 19:00 Луганський театр дасть вистави у Дніпрі та Києві
- 18:00 Сестрі загиблого 22-річного луганського прикордонника вручили державну нагороду
Найпопулярніші новини за тиждень:
- Пенсіонерам-ВПО, які проходили ідентифікацію у квітні, припинять виплати: що робити роз’яснили у Пенсійному фонді 21.10.2024 переглядів: 5965
- Як виглядає зараз один з колись найкрасивіших районів Сіверськодонецька (ВІДЕО) 16.10.2024 переглядів: 1554
- “Пасіка — це моя мрія, в яку я вкладаю душу”. Як сіверськодончанин відроджує власну справу на Дніпропетровщині 16.10.2024 переглядів: 1197
- Окупанти визнали “безхазяйними” квартири у 60 будинках у Сіверськодонецьку, – соцмережі 21.10.2024 переглядів: 1032