Про зміни у порядку реєстрації платників ПДВ
З 29.04.2016 р. набрав чинності наказ Мінфіну України від 18.03.2016 р. № 373 «Про затвердження Змін до Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість» (далі — наказ № 373).
Зазначеним наказом забезпечено реалізацію норм Закону України від 24.12.2015 р. № 909-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2016 році», а саме:
скорочено перелік підстав для анулювання реєстрації платника ПДВ шляхом виключення з Положення про реєстрацію платників ПДВ вимог пп. «ж» п. 184.1 ст. 184 розділу V Податкового кодексу, та відповідно виключено з переліку документів (відомостей), що підтверджують наявність підстав для анулювання реєстрації, повідомлення державного реєстратора, відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців щодо наявності запису про відсутність юридичної особи або фізичної особи — підприємця за місцезнаходженням (місцем проживання) чи запису про відсутність підтвердження відомостей про юридичну особу.
Також наказом № 373 запроваджено такі нововведення:
• якщо особа в установлений законодавством строк подала заяву про добровільну реєстрацію платником ПДВ і отримала від контролюючого органу пропозицію подати нову заяву, то після виправлення всіх недоліків така особа може подати до контролюючого органу нову заяву про добровільну реєстрацію не пізніше ніж за три робочі дні до початку податкового періоду, з якого особа вважатиметься платником ПДВ та матиме право на податковий кредит і виписку податкових накладних. При цьому у такій заяві має бути зазначено таку саму бажану дату реєстрації, що й у попередній неприйнятій заяві;
• оперативне інформування платників про результати розгляду заяв, поданих ними в електронній формі. Так, якщо за результатами розгляду заяви в електронній формі (форми № 1-ПДВ, № 3-ПДВ) контролюючим органом прийнято рішення про відмову в реєстрації (анулюванні реєстрації) платника ПДВ або запропоновано надати нову заяву про реєстрацію (анулювання реєстрації) платника ПДВ, то така відмова або пропозиція викладається контролюючим органом в електронній формі та надсилається на адресу електронної пошти, з якої надійшла заява;
• встановлено десятиденний строк для направлення до ДФС рішення контролюючого органу про скасування рішення про анулювання реєстрації платника ПДВ.
- 1253 перегляди
Вибір редакції
Найсвіжіші новини:
- 19:00 Луганські поліцейські провели безпековий захід для дітей ВПО у шелтері Дніпра
- 18:00 Сєвєродонецька МВА підписала меморандум з громадою на Київщині
- 17:40 У четвер в Україні похолодання, сильні дощі і вітер: коли прийде тепло
- 17:00 Луганських ВПО запрошують на День вишиванки у Київ
- 16:59 Рада Європи вирішила створити спецтрибунал з розслідування злочинів росії в Україні
Найпопулярніші новини за тиждень:
- У Лисичанську діти висадили на честь акції окупантів дивну клумбу 09.05.2025 переглядів: 2418
- ВПО можуть отримати компенсацію за оренду житла від ООН – куди звертатися 11.05.2025 переглядів: 1923
- Керівниця департаменту соцзахисту Луганської ОВА Поліщук пішла на пенсію 13.05.2025 переглядів: 1277
- Сіверськодонецьк у серці: історія жінки, яка полюбила своє місто та втратила його через війну 09.05.2025 переглядів: 1182