Протягом 9 місяців на «Пульс» надійшло понад 3,5 тис. звернень

За повідомленням прес-служби Державної фіскальної служби України протягом січня-вересня поточного року на антикорупційний сервіс ДФС «Пульс» надійшло понад 3,5 тис. звернень. Податкової тематики стосувалося майже 3 тис. звернень, або 83,5 відс., митної – майже 580, або 16,5 відс. Розгляд 3 480 звернень вже завершено, про результати поінформовано заявників. Здебільшого звернення суб’єктів господарювання та громадян стосувалися проблем, які виникають при подачі звітності та реєстрації податкових накладних, – 38,9 відс. звернень. Крім того, платники зверталися для з’ясування організації роботи ДФС та її територіальних органів. Із загальної кількості звернень 28,1 відс. стосувалися саме цієї тематики. Електронним адмініструванням ПДВ цікавилися 8 відс. платників. З приводу затримок митного оформлення товарів та черг на митних постах та пунктах надійшло 7,9 відс. та 3 відс. звернень відповідно. Перевірок суб’єктів господарювання стосувалося 1,9 відс. звернень, реєстрації платником ПДВ – 1,9 відс. Про корупційні дії працівників ДФС повідомили 4,8 відс. заявників. Для з’ясування якості наданих відповідей було проведено опитування громадян, які зверталися на «Пульс». Повністю задоволеними результатами розгляду їх звернень були 91,2 відс. опитаних, частково задоволеними – 1,9 відсотка. Нагадаємо, сервіс ДФС «Пульс» створений для оперативного реагування на скарги і звернення громадян та суб’єктів господарювання щодо некоректного ставлення, перевищення повноважень або неякісного обслуговування працівниками служби. Телефон «Пульсу» (044) 284-00-07. Лінія працює цілодобово.
ДПІ у м. Сєвєродонецьку