За 9 місяців поточного року фахівцями контакт-центру ДФС надано 959,6 тис. відповідей на запитання платників податків
Опубліковано 31.10.2016 - 16:11
За повідомленням прес-служби Державної фіскальної служби України протягом січня – вересня 2016 року Контакт-центром ДФС надано 959,6 тис. відповідей на запитання суб’єктів господарювання та громадян. З них 933,3 тис. телефоном, 26,1 тис. – електронною поштою і факсом, 0,2 тис. відповідей – із використанням автовідповідача. Про це повідомив директор Інформаційно-довідкового департаменту ДФС Іван Романов.
«Найчастіше суб’єкти господарювання та громадяни зверталися з питань податку на додану вартість, податку на доходи фізичних осіб, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, податку на прибуток підприємств та єдиного податку для фізичних осіб – підприємців», – зазначив Іван Романов.
Він також розповів, що для уникнення неоднозначного трактування положень законодавства всі відповіді надаються з використанням автоматизованої бази уніфікованих відповідей на запитання суб’єктів господарювання та громадян.
Так, станом на 1 жовтня поточного року База знань, яка постійно оновлюється та вдосконалюється, налічує 15,7 тис. уніфікованих запитань-відповідей. За вказаний період платникам надано 320 консультацій у письмовій формі з використанням Бази знань.
Для зручності суб’єктів господарювання та громадян Базу знань розміщено на офіційному веб-порталі ДФС у розділі «Запитання-відповіді» Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу. Тому відвідувачі порталу можуть у будь-який зручний час самостійно знайти відповіді на питання, які їх цікавлять. Цією послугою з початку 2016 року скористалося 2 462,5 тис. клієнтів, що на 26 відсотків більше, ніж у січні – вересні 2015 року.
У ЗІР функціонують розділи: «Необхідно знати», «Актуальні запитання», «Останні зміни в законодавстві», «Інтерактивна мапа», «Ставки податків і зборів». Вони дозволяють користувачам ресурсу оперативно та у зручній формі отримувати актуальну інформацію щодо змін у податковому, митному та іншому законодавстві, контроль за додержанням якого покладено на ДФС, термінів подання звітності та сплати податків (зборів), ставок загальнодержавних та місцевих податків і зборів, єдиного внеску та оподаткування товарів в залежності від обраного митного режиму тощо.
Також для користувачів ЗІР є можливість завантаження у форматі PDF відповідей на запитання з розділу «Запитання-відповіді з Бази знань» та їх друк.
Користувачі мережі Інтернет можуть використовувати ЗІР у якості комутатора зв’язку з оператором Контакт-центру, а саме: на сторінці в розділі ЗІР «Контакт-центр ДФС» розташовано номер телефону: «0-800-501-007», при натисканні на який в комунікаційних пристроях (телефон, планшет) або комп’ютерах відбувається з’єднання з IVR Контакт-центру ДФС.
ДПІ у м. Сєвєродонецьку
- 1326 переглядів
Вибір редакції
Найсвіжіші новини:
- 17:00 В.о. директора сіверськодонецької “Юності” погодили премію у майже 30 тис. грн
- 15:30 “Питання тепла й досі стоїть гостро”: пасічник визнав проблеми у Сіверськодонецьку
- 14:00 Харченко: Луганщина передала на допомогу ЗСУ понад мільярд гривень
- 12:30 Лисичанська МВА закупить бронежилетів та шоломів на майже 700 тис. грн
- 11:00 Як росія мілітаризує дітей з Луганщини: школярів відправлять на конкурс з управління дронами
Найпопулярніші новини за тиждень:
- Переховувала військових ЗСУ: окупанти засудили до 16 років колонії жительку Новоайдару 03.12.2025 переглядів: 946
- Від отриманих поранень помер 24-річний захисник з Луганщини 04.12.2025 переглядів: 854
- Луганська спортсменка Софія Лискун прийняла російське громадянство 03.12.2025 переглядів: 702
- Виплати та житло для ВПО, ідентифікація, бронювання, тарифи “Нової пошти”: що зміниться з грудня для українців 01.12.2025 переглядів: 653

В.о. директора сіверськодонецької “Юності” погодили премію у майже 30 тис. грн
“Питання тепла й досі стоїть гостро”: пасічник визнав проблеми у Сіверськодонецьку
Харченко: Луганщина передала на допомогу ЗСУ понад мільярд гривень