Покращення якості обслуговування – крок назустріч бізнесу

Як повідомили у прес-службі Державної фіскальної служби України Голова Державної фіскальної служби України Роман Насіров взяв участь у панельній дискусії на річних загальних зборах членів Європейської Бізнес Асоціації (ЄБА). Очільник відомства проінформував присутніх про результати роботи ДФС з початку 2016 року та заходи, що вживаються службою для покращання бізнес-клімату. Зокрема, Роман Насіров наголосив на важливості впровадження електронних сервісів – Електронного кабінету платника податків та Системи електронного адміністрування реалізації пального (СЕАРП). Так, основний результат функціонування СЕАРП – збільшення надходжень акцизного податку. За квітень-жовтень 2016 року вони склали 23,2 млрд гривень, тоді як за квітень-жовтень 2015 року – 15,8 млрд гривень. Роман Насіров акцентував увагу і на покращені якості обслуговування платників податків. Постійно діють 460 Центрів обслуговування платників, відбувається реформа офісу великих платників. Як результат – збільшення середньомісячного збору платежів. У січні-жовтні 2016 року середньомісячний збір склав 16,7 млрд грн., а у січні-жовтні 2015 року – 11,5 млрд грн. «Також нам вдалося підвищити контроль та покращити сервіси на митниці. З 1 серпня 2016 року діє «Єдине вікно». За цей час вже оформлено понад 21000 митних декларацій через цей сервіс. Спрощено та переведено в електронну площину митні процедури. На даний момент практично всі митні декларації подаються в електронному вигляді», – зазначив він. Це сприяє не тільки збільшенню надходжень до зведеного бюджету України, але є яскравим прикладом прихильності ДФС до налагодження співпраці з бізнесом.
ДПІ у м. Сєвєродонецьку