Сьогодні послугами «Електронного кабінету платника» користуються понад 4 мільйона українців
Опубліковано 17.11.2016 - 15:58
Як повідомили у прес-службі Державної фіскальної служби України Державна фіскальна служба постійно вдосконалює систему адміністрування податків. Про це повідомив Голова державної фіскальної служби України Роман Насіров, презентуючи оновлений сервіс «Електронний кабінет платника» в прес-центі ДФС.
«Модернізований електронний сервіс «Електронний кабінет платника» (ЕКП) розпочав роботу з лютого 2016 року. На даний момент послугами кабінету скористалося 4,2 мільйона осіб. Сервіс надає можливість платнику безкоштовно працювати в ЕКП в режимі реального часу за допомогою персональних комп’ютерів та смарт-пристроїв без встановлення спеціалізованого програмного забезпечення. Тобто, платник може працювати дистанційно, не відвідуючи центри обслуговування, а це значна економія часу та мінімізація корупційної складової», - зазначив Роман Насіров.
З українських міст до топ-10 споживачів нашого електронного продукту входить Харків, Дніпро, Львів, Одеса, Київ, Полтава, Донецьк, Вінниця, Миколаїв, Черкаси.
Географія користувачів ЕКП охоплює США, Італію, Нідерланди, Німеччину. Загалом, в ЕКП зареєстровано користувачів з-понад 70 країн.
Функціональні частини Електронного кабінету платника: відкрита (загальнодоступна) – вхід без ідентифікації користувача та приватна частина (особистий кабінет) – вхід за допомогою електронного цифрового підпису.
Нещодавно запроваджено новий сервіс у тестовому режимі - «Довідка про відсутність заборгованості». Сервіс «Довідка про відсутність заборгованості» в «Електронному кабінеті платника» надає можливість: платникам – подавати заяви та отримувати довідки; органам ДФС – підтверджувати відсутність заборгованостей довідкою; третім особам – переглядати видані платникам довідки.
Також впроваджуються ініціативи, які передбачають:
- подання заяв на видачу ліцензій; реєстр заяв на відшкодування ПДВ;
- видачу всіх довідок, витягів в електронному вигляді;
- формування та направлення електронних звернень громадян;
- запис на особистий прийом;
- створення функціоналу для обміну інформацією з ЦОВВ, правоохоронними органами;
- впровадження митної складової.
За словами Голови ДФС, наступного року очікується, що кількість користувачів сервісу значно збільшиться – насамперед, це будуть особи, які мають заповнювати електронні декларації, активні платники податків, приватні підприємці, юридичні особи.
«Можливості "Електронного кабінету платника" забезпечують потреби більше 40 мільйонів фізичних осіб від отримання відомостей про доходи і податки, створення і відсилку електронної декларації до листування з ДФС та з’ясування стану розрахунків з бюджетом», – наголосив Голова ДФС.
ДПІ у м. Сєвєродонецьку
- 1447 переглядів
Вибір редакції
Найсвіжіші новини:
- 19:00 Прикордонники показали кадри евакуації поранених з Серебрянського лісу (ВІДЕО)
- 18:00 Головне завдання – житло для ВПО: Харченка офіційно представили колективу Луганської ОВА
- 18:00 Хто з керівників РДА, міських та селищних ВА Луганщини став мільйонером у 2024 році – аналіз декларацій
- 17:10 Синоптикиня розповіла, якою буде погода в Україні на Поминальну неділю
- 17:00 Вогонь ледь не знищив будинки у Борівському та Бобровому
Найпопулярніші новини за тиждень:
- Окупанти продовжують виявляти у Сіверськодонецьку “безхазяйне” житло: нові адреси 17.04.2025 переглядів: 6644
- Одна з заступниць керівника Сєвєродонецької МВА отримала понад 1,2 млн зарплати 21.04.2025 переглядів: 3487
- Мільйонери з Луганської ОВА: які статки задекларували чиновники за 2024 рік 17.04.2025 переглядів: 3451
- NRC частково відновлює надання грошової допомоги ВПО - хто може отримати 15.04.2025 переглядів: 3263