Змінено Порядок оформлення та подання скарг платниками та їх розгляду контролюючими органами

Як повідомили у прес-службі Державної фіскальної служби України за участі ДФС Міністерством фінансів України внесено зміни до Порядку оформлення і подання скарг платниками податків та їх розгляду контролюючими органами, які набули чинності з 25 листопада 2016 року. Про це повідомив директор Департаменту адміністративного оскарження та судового супроводження ДФС Дмитро Донець. «Процедура адміністративного оскарження рішень контролюючих органів є важливим чинником, який впливає на відносини між платником податків та контролюючим органом. Саме тому побудова ефективної, справедливої та дієздатної процедури адміністративного оскарження здатна значно покращити ці відносини», – розповів посадовець. За його словами, внесені зміни дають можливість надати процесу перевірки матеріалів скарги статусу закритого або відкритого, зокрема, із залученням ЗМІ, уповноважених представників платника податків, у т.ч. адвокатів. Також регламентується участь представників Міністерства фінансів України, Державної регуляторної служби, Ради бізнес-омбудсмена в розгляді матеріалів скарг. «Зазначені нововведення забезпечать максимальну прозорість процедури адміністративного оскарження та захист законних прав та інтересів платників податків. Крім того, вони сприятимуть перетворенню процедури адміністративного оскарження на ефективний механізм досудового врегулювання спорів між платником податків та контролюючим органом», – зазначив Дмитро Донець. Нагадаємо, що Порядок оформлення і подання скарг платниками податків та їх розгляду контролюючими органами було затверджено наказом Міністерства фінансів України від 21 жовтня 2015 року № 916, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 23 грудня 2015 року за № 1617/28062. Зміни внесено наказом від 28.09.2016 №849, який набрав чинності – 25.11.2016.
ДПІ у м. Сєвєродонецьку