Скарги на корупційні дії працівників ДФС зменшилися втричі
Опубліковано 22.02.2017 - 13:22
За повідомленням прес-служби Державної фіскальної служби України протягом січня 2017 року на антикорупційний сервіс Державної фіскальної служби «Пульс» надійшло 31 звернення від платників податків та громадян. Про це повідомив директор Інформаційно-довідкового департаменту ДФС Іван Романов.
За його словами, завдяки переорієнтації роботи сервіс «Пульс» приймає інформацію щодо корупційних та кримінальних правопорушень з боку працівників органів ДФС, переміщення через митний контроль товарів з приховуванням від митного контролю, черг на митних постах та Центрах обслуговування платників тощо.
В основному платники скаржилися на «Пульс» з приводу черг на митних постах та пунктах пропуску. За перший місяць цього року надійшло 12 таких скарг. Щодо черг у ЦОПах звернулися 7 платників, перевищення терміну адміністративних послуг – 3, відмови у прийнятті вхідної кореспонденції – 2. Про випадки контрабанди повідомили 2 заявники.
Варто відзначити, що безпосередньо з антикорупційної тематики надійшло лише 5 звернень. Це втричі менше, ніж за січень 2016 року, коли надійшло 15 таких скарг.
«Всі звернення, що надходять на «Пульс» розглядаються в оперативному порядку, особливо це стосується повідомлень про корупційні дії співробітників органів ДФС. Так, зокрема, розгляд січневих звернень платників станом
на 1 лютого завершено майже на 97 відсотків. Про їх результати поінформовано заявників», – розповів Іван Романов.
Він також підкреслив, що досить велика увага приділяється якості та обґрунтованості наданих відповідей платникам податків. Для встановлення оцінки отриманої відповіді на звернення проводять опитування платників податків. Так, протягом січня близько 89 відсотків опитаних були повністю задоволені результатами розгляду їх звернень.
Нагадаємо, антикорупційний сервіс ДФС «Пульс» приймає зверенння щодо можливих корупційних та кримінальних правопорушень у сфері службової діяльності з боку конкретних посадових осіб структурних підрозділів ДФС та її територіальних органів, переміщення через митний кордон України товарів з приховуванням або незаконним звільненням від митного контролю, утворення черг на митних постах та в пунктах пропуску, ЦОП, перевищення терміну надання адміністративної послуги, відмова в записі на особистий прийом або в прийнятті вхідної кореспонденції структурними підрозділами ДФС та її територіальними органами.
Телефон «Пульсу» (044) 284-00-07. Лінія працює цілодобово.
ДПІ у м. Сєвєродонецьку
- 1407 переглядів
Вибір редакції
Найсвіжіші новини:
- 18:00 Від луганчан нацгвардійцям передали оптоволоконні дрони та обладнання на майже 14 млн грн
- 17:00 Активісти провели акцію спротиву на окупованій Луганщині (ФОТО)
- 16:00 Луганський пенсійний фонд замовив марок на 200 тис. грн
- 15:12 Житло для ВПО: Харченко розповів, чи забере уряд кошти громад Луганщини та які є варіанти
- 14:00 Сіверськодончанин переміг на всеукраїнському тенісному турнірі
Найпопулярніші новини за тиждень:
- Житло в іпотеку: як сіверськодончанка скористалася єОселею та допомогою МВА 10.10.2025 переглядів: 2019
- У програмі «Житло для ВПО» визначили новий список учасників, які зможуть придбати оселю 08.10.2025 переглядів: 1056
- Для продовження виплат деяким категоріям ВПО необхідно до 1 листопада пройти ідентифікацію – кого стосується 13.10.2025 переглядів: 857
- У Сумській області загинув військовий з Луганщини 14.10.2025 переглядів: 721