Скарги на корупційні дії працівників ДФС зменшилися втричі
Опубліковано 22.02.2017 - 12:22
За повідомленням прес-служби Державної фіскальної служби України протягом січня 2017 року на антикорупційний сервіс Державної фіскальної служби «Пульс» надійшло 31 звернення від платників податків та громадян. Про це повідомив директор Інформаційно-довідкового департаменту ДФС Іван Романов.
За його словами, завдяки переорієнтації роботи сервіс «Пульс» приймає інформацію щодо корупційних та кримінальних правопорушень з боку працівників органів ДФС, переміщення через митний контроль товарів з приховуванням від митного контролю, черг на митних постах та Центрах обслуговування платників тощо.
В основному платники скаржилися на «Пульс» з приводу черг на митних постах та пунктах пропуску. За перший місяць цього року надійшло 12 таких скарг. Щодо черг у ЦОПах звернулися 7 платників, перевищення терміну адміністративних послуг – 3, відмови у прийнятті вхідної кореспонденції – 2. Про випадки контрабанди повідомили 2 заявники.
Варто відзначити, що безпосередньо з антикорупційної тематики надійшло лише 5 звернень. Це втричі менше, ніж за січень 2016 року, коли надійшло 15 таких скарг.
«Всі звернення, що надходять на «Пульс» розглядаються в оперативному порядку, особливо це стосується повідомлень про корупційні дії співробітників органів ДФС. Так, зокрема, розгляд січневих звернень платників станом
на 1 лютого завершено майже на 97 відсотків. Про їх результати поінформовано заявників», – розповів Іван Романов.
Він також підкреслив, що досить велика увага приділяється якості та обґрунтованості наданих відповідей платникам податків. Для встановлення оцінки отриманої відповіді на звернення проводять опитування платників податків. Так, протягом січня близько 89 відсотків опитаних були повністю задоволені результатами розгляду їх звернень.
Нагадаємо, антикорупційний сервіс ДФС «Пульс» приймає зверенння щодо можливих корупційних та кримінальних правопорушень у сфері службової діяльності з боку конкретних посадових осіб структурних підрозділів ДФС та її територіальних органів, переміщення через митний кордон України товарів з приховуванням або незаконним звільненням від митного контролю, утворення черг на митних постах та в пунктах пропуску, ЦОП, перевищення терміну надання адміністративної послуги, відмова в записі на особистий прийом або в прийнятті вхідної кореспонденції структурними підрозділами ДФС та її територіальними органами.
Телефон «Пульсу» (044) 284-00-07. Лінія працює цілодобово.
ДПІ у м. Сєвєродонецьку
- 1424 перегляди
Вибір редакції
Найсвіжіші новини:
- 09:00 ЛОВА: Напівзруйноване селище біля Сіверськодонецька окупанти розглядають як локацію для туризму
- 08:34 На Луганщині окупанти атакували в районі Новоєгорівки
- 20:00 Захисникам з Лисичанської громади виплатять 690 тисяч гривень допомоги
- 19:00 Дружині захисника з Сіверськодонецька надали 150 тис. грн на бізнес
- 18:00 Луганська прокуратура закупила марок на понад 180 тис. грн
Найпопулярніші новини за тиждень:
- Гайдай служить рядовим у ЗСУ, а у корупційній справі є підозрюваним - ЗМІ 12.12.2025 переглядів: 953
- Кожен виїзд – як останній: інтерв’ю з бойовим медиком з Луганщини 12.12.2025 переглядів: 827
- Сіверськодонецький військовий потребує допомоги 12.12.2025 переглядів: 810
- Звільнився керівник ще одного з підрозділів ЛОВА 11.12.2025 переглядів: 756

На Луганщині окупанти атакували в районі Новоєгорівки
Луганська прокуратура закупила марок на понад 180 тис. грн
На окупованій Луганщині у школярів масово фіксують стрептодермію, – ЦНС