З початку року контакт-центром ДФС надано відповіді на 275 тис. запитань платників податків
Опубліковано 17.03.2017 - 11:17
За повідомленням прес-служби Державної фіскальної служби України протягом січня – лютого 2017 року Контакт-центром ДФС надано 275 тис. відповідей на запитання суб’єктів господарювання та громадян. Це на 9,5 відс. більше, ніж за відповідний період минулого року. Про це повідомив директор Інформаційно-довідкового департаменту ДФС Іван Романов.
За його словами, із загальної кількості відповідей 267,4 тис. надано у телефонному режимі, 7,5 тис. – електронною поштою і факсом, 0,1 тис. – із використанням автовідповідача.
Як і раніше, найактуальнішими темами звернень були оподаткування податком на додану вартість, податком на доходи фізичних осіб, податком на прибуток підприємств та єдиним податком для фізичних осіб – підприємців, а також сплата єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.
«Всі відповіді надаються з використанням автоматизованої бази уніфікованих відповідей на запитання суб’єктів господарювання та громадян. Це дозволяє уникнути неоднозначного трактування положень законодавства. Кількість таких відповідей постійно зростає. Так, станом на 1 березня цього року База знань налічує 16,9 тис. уніфікованих запитань-відповідей», – розповів Іван Романов.
За його словами, База знань постійно оновлюється та підтримується в актуальному стані. За вказаний період платникам надано 47 консультацій у письмовій формі з використанням Бази знань.
«Для зручності суб’єктів господарювання та громадян Базу знань розміщено на офіційному веб-порталі ДФС у розділі «Запитання-відповіді» Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу. Тому відвідувачі порталу можуть у будь-який зручний час самостійно знайти відповіді на питання, які їх цікавлять. Цією послугою з початку 2017 року скористалося 564,9 тис. клієнтів», – підкреслив Іван Романов.
У ЗІР функціонують розділи: «Необхідно знати», «Актуальні запитання», «Останні зміни в законодавстві», «Інтерактивна мапа», «Ставки податків і зборів», «Інформація з питань митної справи». Вони дозволяють користувачам ресурсу оперативно та у зручній формі отримувати актуальну інформацію щодо змін у податковому, митному та іншому законодавстві, контроль за додержанням якого покладено на ДФС, термінів подання звітності та сплати податків (зборів), ставок загальнодержавних та місцевих податків і зборів, єдиного внеску та оподаткування товарів в залежності від обраного митного режиму тощо.
Також для користувачів ЗІР є можливість завантаження у форматі PDF відповідей на запитання з розділу «Запитання-відповіді з Бази знань» та їх друк.
Користувачі мережі Інтернет можуть використовувати ЗІР у якості комутатора зв’язку з оператором Контакт-центру, а саме: на сторінці в розділі ЗІР «Контакт-центр ДФС» розташовано номер телефону: «0-800-501-007», при натисканні на який в комунікаційних пристроях (телефон, планшет) або комп’ютерах відбувається з’єднання з IVR Контакт-центру ДФС.
ДПІ у м. Сєвєродонецьку
- 1153 перегляди
Вибір редакції
Найсвіжіші новини:
- 23:06 Розмова Зеленського та Трампа: головні заяви президента України після діалогу з лідером США
- 21:43 Трамп та путін провели телефонну розмову: що кажуть у Білому Дому та Кремлі щодо результатів
- 19:00 Рубіжанам виплатили ще понад 400 тис. грн допомоги
- 18:00 Ексочільниця соцзахисту Луганської ОВА Поліщук за 4,5 місяці отримала майже 640 тис. грн зарплати
- 17:28 У вівторок в Україні переважатиме холодна погода
Найпопулярніші новини за тиждень:
- NRC відкриває прийом заявок на грошову допомогу постраждалим від війни: подробиці 16.05.2025 переглядів: 2856
- Керівниця департаменту соцзахисту Луганської ОВА Поліщук пішла на пенсію 13.05.2025 переглядів: 1617
- Кабмін затвердив новий порядок компенсацій за розміщення ВПО 17.05.2025 переглядів: 1502
- «Робота є? Інженер заводу Азот, іди на будівництво лопатою кидай», - містяни про життя в окупованому Сіверськодонецьку 12.05.2025 переглядів: 1159