Звернення в ЛОДА. Як же все «заплутано»

Звернення в ЛОДА. Як же все «заплутано»

Знадобилось моїй сусідці звернутись письмово в Департамент соціального захисту населення Луганської обласної державної адміністрації (ЛОДА).
Разом на сайті ЛОГА (http://loga.gov.ua/oda/about/depart) знайшли поштову адресу: 93414, м. Сєвєродонецьк, вул. Новікова, 15б.

"Ноги в руки" - і вперед!
Прийшла по вказаній адресі.
Кого не запитає, - ніхто не знає: в якій кімнаті знаходиться цей Департамент.
Невже поважні посадові особи обдурили?

Телефон на сайті не вказаний. Може, працюють без телефону?
Це - в наш вік науково-технічного прогресу.

Що робити? - Перше, що напросилось: звернутись до "поважних" осіб в ЛОДА.
Прийшла додому, щоб взнати адресу знаходження цих «поважних» осіб.

З’ясувалося, що вони знаходяться майже за півміста від вказаного місця.

Двома тролейбусами добралася до ЛОДА, звернулась в приймальню з проханням прийняти заяву (вже на ім'я голови ЛОГА) в Департамент ЛОГА.
Відмовились приймати, пославши в Департамент, який знаходиться, як виявилось, зовсім по іншій адресі, ніж вказана на сайті.

І тільки після наполегливих прохань (на підвищених тонах) написати на зверненні причину відмови, зрозуміли, що краще прийняти заяву, оформлену належним чином, чим потім виправдовувати свої незаконні дії.
Згідно Закону "Про звернення громадян":
ст. 7. Звернення, оформлені належним чином і подані у встановленому порядку, підлягають обов'язковому прийняттю та розгляду.

Образно кажучи, - звернення, оформлені належним чином і подані у встановленому порядку, підлягають обов'язковому прийняттю та розгляду.
Навіть, якщо громадянин скаржиться на свою сусідку за те, що вона з ним не привіталась.

Такий закон, а "закон - є закон".

Шановні/нешановні чиновники ЛОДА!
Чи не час вам поважніше відноситися до громадян та відповідальніше до своїх посадових обов'язків?

«Пенсіонер Козлов», тел. для довідок та запитань: 050-422-42-14