Бізнес у Польщі: який краще відкрити малий бізнес

Багато іноземців замислюються над створенням власної компанії і шукають найкращі бізнес-ідеї в Польщі. Польща, завдяки стабільній економічній ситуації та постійному розвитку, є ідеальною країною для початку цього процесу. Перевагою власного бізнесу є незалежність, адже будете самі собі начальником і не буде людини, яка буде доручати завдання.

Малий бізнес у Польщі: що краще обрати на старті

Варто обирати види діяльності, на які в даний момент і в майбутньому буде високий попит. Декілька ідей малого бізнесу:

  • Консультаційні послуги/Інтернет-магазин

Якщо хочете відкрити невеликий бізнес, гарною ідеєю буде створення консалтингової компанії. Консалтингові компанії стають все більш популярними в Польщі і користуються великим попитом. 

Щоб створити такий вид бізнесу, повинні мати спеціальні знання в обраній сфері. Повинні вибрати одну вузьку спеціалізацію і добре знати механізми Інтернету, щоб правильно просувати бізнес.

Якщо є ідея надавати клієнтам оригінальну продукцію через інтернет-магазин, це хороша ідея для бізнесу. Добре створений сайт, який дозволяє швидко робити покупки, реклама в соціальних мережах для просування бізнесу, цікава ідея. Головне вибрати товари, які будуть продаватися в магазині. Асортимент інтернет-магазинів сьогодні настільки багатий, тому повинна бути дійсно хороша, оригінальна ідея. 

  • ІТ послуги/Фотографія

Багато компаній потребують допомоги у сфері IT-послуг. Особливо невеликі підприємства найчастіше не мають спеціалістів з ІТ-індустрії і зазвичай шукають сторонньої допомоги. 

Якщо маєте знання у сфері ІТ-обладнання, програмування чи створення сайтів, можете створити компанію, яка надає послуги в цій сфері.

Щоб робити якісні фотографії, все, що потрібно зробити, це інвестувати в фототехніку, пройти курс і почати працювати над власними навичками. Найважливішими, однак, є навички та правильне портфоліо. 

Просування свого бізнесу в інтернеті

Щоб вижити і розвиватися, бізнесу потрібні клієнти. Щоб отримати клієнтів, потрібно просувати бізнес. У старі добрі часи це було питанням вибору між флаєром, брошурою, листівкою або оголошенням у місцевій газеті. Але в сучасному цифровому світі можливості безмежні:

  • Google-карта/Search engine optimization

Бізнес-профіль Google - це те, що дозволяє компанії з'являтися в результатах пошуку на Картах Google, в локальному розділі результатів пошуку Google, а також - коли хтось вводить назву компанії і місцезнаходження - на правій панелі знань у результатах пошуку. Бізнес фактично просуває себе 24/7.

SEO - це не просто одна тактика, а багато тактик, які в сукупності працюють разом, щоб підвищити рейтинг. Маєте великі шансів, з'явитися на першій сторінці Google, не витративши при цьому ні копійки.

Для просування у Польщі інтернет-бізнеса потрібні проксі. Вони необхідні для забезпечення необмеженого доступу до інтернету без локальних обмежень і геоблокування. Польський проксі дозволить бачити весь місцевий контент у Польщі, створюючи враження, що перебуваєте в Польщі, приховуючи IP-адресу. Наприклад, https://mproxy.top/country-pl

  • Google Ads/Соціальні мережі

Оголошення Google Ads відображаються в самому верху сторінок результатів пошукової видачі, над органічними та локальними оголошеннями. Контролює найбільшу частку пошукового трафіку, високий рівень гнучкості, великі можливості створення оголошень та ефективність.

Завдяки різноманітним форматам публікацій Instagram існує безліч способів використовувати для залучення аудиторії та просування бізнесу:

  • Продажі та пропозиції за допомогою хештегів.
  • Конкурси з безкоштовним або зниженим товаром/послугою.
  • Поради та навчальні матеріали.