«Хто з’їв моє сало?». Або: Як міська влада піклується про соціально незахищених громадян

«Хто з’їв моє сало?». Або: Як міська влада піклується про соціально незахищених громадян

     Всі, мабуть, пам’ятають про бравурні звіти міських посадовців про роздачу продуктових наборів від АТБ.
     Наприклад: Майже тисячу продуктових наборів отримають громадяни, які потребують постійної допомоги та догляду (відео). 15-04-2020
     Про це повідомив начальник Управління праці та соціального захисту населення Сєвєродонецької міcької ради Андрій Гавриленко.
http://sed-rada.gov.ua/video/mayzhe-tisyachu-produktovih-naboriv-otrimayut-gromadyani-yaki-potrebuyut-postiynoyi-dopomogi-ta-doglyadu-video?fbclid=IwAR2A4RjAoO5BZvkbknoiqrNaVJOMbZ_fBryHNNPDgLDr7sb5uQEKfmGEDxg
     Пройшли св’ята: Великдень, День праці, День Перемоги.
     Але деякі з соціально незахищених громадян так і не одержали обіцяних від АТБ та міської влади продуктових наборів.

     Таким виявився громадянин К., який звернувся до міського голови з наступною заявою:
     «В останні тижні в інтернеті з’являлось багато повідомлень про надання сєвєрододочанам різноманітної гуманітарної допомоги, зокрема, - продовольчих наборів від супермаркету АТБ.
     Як повідомлялось на сайті міськради, загалом було підготовлено та передано 869 продуктових наборів від АТБ одиноким пенсіонерам, які за станом здоров’я потребують постійного стороннього догляду, нездатні до самообслуговування.
     Я один з цих 869 осіб.
     Згідно висновку Лікарсько-консультаційної комісії (ЛКК) № 2054 від 20.06.2019р. Комунального некомерційного підприємства «Консультативно-діагностичний центр» Сєвєродонецької міської ради:
    "Згідно Постанови КМУ № 558 від 29.04.2004, гр. К. за станом здоров’я потребує постійного стороннього догляду, нездатен до самообслуговування (особа похилого віку)". Копія висновку ЛКК знаходиться в УПтаСЗН Сєвєродонецької міськради.

     На жаль, через велику кількість подарунків та погану пам'ять, я не можу згадати: чи отримував я продовольчий набір від супермаркету АТБ.

     ПРОШУ:
     Невідкладно надіслати мені (можно на електронну пошту) копію документу, який підтверджує одержання мною продовольчого набору від АТБ.

Дякую.
Прошу вибачити за те, що турбую Вас такою нікчемною проблемою.
Бережіть себе».

     Одержав відповідь з міської ради:
     «У відповідь на Ваше звернення щодо надання продуктових наборів від ТОВ «АТБ- МАРКЕТ» повідомляємо наступне.
     Продуктові набори від ТОВ « АТБ-МАРКЕТ» отримали городяни, які знаходяться на обліку у Територіальному центрі соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Сєвєродонецької міської ради, які не здатні до самообслуговування і яких обслуговує соціальний робітник та особи з інвалідністю.
     На жаль УПтаСЗН та ТОВ «АТБ-МАРКЕТ» своєю співпрацею не змогли задовольнити потреби всіх осіб похилого віку, які потребують постійного догляду нашого міста, але Ваше звернення взяте до уваги і рекомендуємо Вам звернутись до інформаційної платформи «Допомога поруч», зателефонувавши за телефоном 2-15-70 для з’ясування питання надання гуманітарної допомоги.
     Перший заступник міського голови Олег КУЗЬМІНОВ
     Андрій ГАВРИЛЕНКО 4-04-23».

     Так що, гр. К., зі своєю поганою пам’яттю, дійсно не одержав такого продовольчого пакету від АТБ і вправі запитати «Хто з’їв моє сало»?

     Можливо, через «погану пам’ять» посадових осіб УПтаСЗН. Можливо, дійсно хтось «з’їв» та не хоче зізнатися? Як шкідливий кіт, з’ївший сметану.

     Можливо, гр. К. не одержав продовольчого пакету від АТБ через свою «вредность» (рос.) та постійну критику дій (бездіяльності) органів місцевого самоврядування.

     «Ваше звернення взяте до уваги». Мені не зрозуміло: що цей вислів означає на чиновничій мові. Чим воно відрізняється від «взяте до відома»?

     «Рекомендуємо Вам звернутись до ...»
     Навряд чи є сенс після такого відношення міських чиновників звертатись «до ...» (інших чиновників від міської влади).

     «Пенсіонер Козлов»