Черговий звіт (№ 9) про бездарно витрачені чиновниками УПтаСЗН бюджетні кошти. Справа 360/2146/20
367.. Черговий звіт (№ 9) про бездарно витрачені чиновниками УПтаСЗН бюджетні кошти. Справа 360/2146/20
Надаю черговий звіт про результати "праці" Управління праці та соціального захисту населення м. Сєвєродонецька (далі: УПтаСЗН) по бездарному витрачанню коштів міського бюджету. За 8 приведених епізодів ця сума дорівнює 840.80 грн х 8 = 6726.40 грн + 173.50 = 6899.90 грн.
ЗВЕРТАЮ ВАШУ УВАГУ: Компенсацію витрат стягнуто за рахунок бюджетних асигнувань УПтаСЗН (читайте: за рахунок коштів сєвєродончан, які оплачуються ними у вигляді податків), а не чиновників, які спричинили збитки через свою некомпетентність та бездіяльність*.
(* В рамках адміністративного судочинства: бездіяльність - певна форма поведінки суб`єкта владних повноважень, яка полягає у невиконанні ним дій, які він повинен був і міг вчинити відповідно до покладених на нього посадових обов`язків згідно із законодавством України).
До Луганського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Позивача до начальника УПтаСЗН Андрія Анатолійовича Гавриленка, на той час начальника УПтаСЗН, нині заступника начальника УПтаСЗН Наталії Вікторівни Василенко, виконуючого обов`язки міського голови Сєвєродонецької міської ради Ткачука В`ячеслава Петровича, першого заступника міського голови Сєвєродонецької міської ради Олега Кузьмінова, заступника міського голови, начальника відділу кадрової роботи та з питань служби в органах місцевого самоврядування Сєвєродонецької міської ради І. Степаненко визнання дій протиправними, визнання бездіяльності протиправною, зобов`язання вчинити певні дії.
Позивач просив задовільнити позовні вимоги про визнання протиправно бездіяльність на той час начальника УПтаСЗН, нині заступника начальника УПтаСЗН Н.В. Василенко, начальника відділу з прийому документів та заявУПта СЗН Л.М. Смалій - суб`єктів владних повноважень, які виразилися у відмові нарахувати позивачу компенсаційну виплату за період з 01.03.2019 по 12.03.2019 протиправними та зобов`язати їх донарахувати компенсаційну виплату за вказаний період; визнання бездіяльність в.о. міського голови Сєвєродонецької міської ради В.П. Ткачука, заступника міського голови Сєвєродонецької міської ради І.В. Степаненко - суб`єктів владних повноважень, які не забезпечили поновлення порушених прав по нарахуванню позивачу компенсаційної виплати по догляду за особою, яка досягла 80-ти річного віку, а бездіяльність першого заступника міського голови Сєвєродонецької міської ради О.Ю. Кузьмінова - суб`єкта владних повноважень, яка виразилася в тому, що він не забезпечив поновлення порушених прав позивача в нарахуванні компенсаційної виплати з 29.02.2020, на яку позивач не втратила права - протиправною і зобов`язання їх особисто організувати та перевірити стан розгляду заяви позивача від 27.02.2020; стягнути на користь позивача завдану їй велику моральну шкоду у сумі по 15 тис. грн з посадових осіб з кожного: в.о. міського голови Сєвєродонецької міської ради В.П. Ткачука, начальника відділу прийому документів та заяв УПтаСЗН Л.М. Смалій; у сумі по 10 тис. грн з посадових осіб з кожного: начальника УПтаСЗН Сєвєродонецької міської ради А.А. Гавриленко, на той час начальника УПтаСЗН, нині заступника начальника УПтаСЗН Н.В. Василенко, заступника міського голови Сєвєродонецької міської ради І.В. Степаненко , першого заступника міського голови Сєвєродонецької міської ради О.Ю. Кузьмінова.
Значний сонм фігурантів, як «бувших», так і «нинішніх» «захисників» соціальних прав городян, які живуть за рахунок податків сєвєродончан та перешкоджають реалізації їх законних соціальних прав. Серед цієї плеяди диригентом виступає на той час (і, на жаль, до теперішнього часу) начальник УПтаСЗН Наталія Василенко.
Суд вирішив:
Визнати протиправним та скасувати повідомлення про відмову в призначення соціальної допомоги Управління праці та соціального захисту населення Сєвєродонецької міської ради від 03.03.2020 № 1992/07.
Зобов`язати УПтаСЗН призначити Позивачу за заявою про призначення компенсаційної виплати від 27.02.2020 № 2/317 компенсацію, передбачену Порядком призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 29 квітня 2004 року № 558.
Стягнути на користь Позивача за рахунок бюджетних асигнувань Управління праці та соціального захисту населення Сєвєродонецької міської ради витрати, пов`язані з підготовкою до розгляду справи, у розмірі 173 (сто сімдесят три) гривні 50 копійок.
Більш детально див. https://reyestr.court.gov.ua/Review/90941098
УПтаСЗН утримується за рахунок коштів міського бюджету.
Така ситуація, я вважаю, склалася через невиконання своїх обов’язків посадовими та службовими особами органу місцевого самоврядування, які повинні регулярно виконувати перевірку ефективності праці свого підрозділу.
Не завадило б цю суму стягнути з винних осіб за їх бездіяльність та невиконання службових обов’язків.
В першу чергу, - з на той час заступника міського голови, начальника відділу кадрової роботи та з питань служби в органах місцевого самоврядування Степаненко Ірини Вікторівни, якій підпорядковується УПтаСЗН.
А також утримати частину заробітної плати, одержану виконавцями УПтаСЗН, які займалися розглядом заяви позивача, та частину заробітної плати керівників УПта СЗН за таке «керівництво» (начальник УПтаСЗН – Василенко Наталія Вікторівна).
Вважаю, що нанесені бюджету матеріальні збитки недолуге керівництво УПтаСЗН та ВЦА повинно відшкодувати.
Начальник УПтаСЗН та його підлеглі:
- по-перше, залишають велику частину громадян без передбачених законодавством соціальних виплат. Більшість соціально незахищених громадян не спроможні звернутися до суду через відсутність необхідних знань. Для звернення до суду необхідно мати значні кошти для сплати судового збору, інших судових витрат, послуг адвокатів.
Не звертаючись до суду, - громадяни так і не одержать передбачені законодавством соціальні виплати;
- по-друге, громадяни, у яких є вказані кошти, і які наважуться звернутися до суду, повинні пройти через значні фізичні та моральні страждання, проходячі пекельні кола судової бюрократії;
- по-третє, навіть маючи законне право, суд не завжди прийме рішення на користь пересічного громадянина;
- по-четверте, при прийнятті судом рішення на користь громадянина, значна сума з бюджету буде витрачена на компенсацію судового збору, інших судових витрат;
- по-п’яте, при прийнятті судом рішення на користь громадянина, значна сума з бюджету буде витрачена на оплату марної, і навіть шкідливої, «праці» віконавців з УПтаСЗН, в т. ч., і начальника управління.
Це тільки невелика частина розбазарювання грошей платників податків бездарним керівництвом УПтаСЗН.
Потрібні радикальні дії. Адже ситуації розбазарювання грошей стандартні.
В 2020 році начальниками були Василенко, Гавриленко, Урядов.
І - знову Василенко.
Більше "ліжок" немає?
«Пенсіонер Козлов»
- блоґ користувача kwp
- 3074 перегляди