Якісне обслуговування платників податків – основне направлення роботи податківців Сєвєродонецьку

Якісне  обслуговування платників податків – основне направлення  роботи податківців Сєвєродонецьку

Про це розповіла заступник начальника ДПІ у м.Сєвєродонецьку Ольга Височина. Вона відзначила, що вже більше року в ДПІ у м.Сєвєродонецьку працює центр обслуговування платників податків, в якому зосереджено весь комплекс необхідних послуг. Це - реєстрація платників податків, отримання дозвільних документів, довідок, податкових консультацій, прийом податкової звітності, забезпечення швидкого доступу платника до інформації.

Також вона звернула увагу на те, що при проведенні опитування по якості обслуговування платникив податків в Центрі, 94% респондентів оцінили роботу податківців на відмінно

Однак, тільки на цьому послуги від податкової не закінчуються. В цьому році на базі вже створеного центру відкрився акредитований Центр видачі ключів електронного підпису.

Крім того, податкова служба України розвіває і електронні сервіси. Гарною підмогою для бізнесу стали електронні сервіси – «єдина база податкових знань» та «інформаційне повідомлення про заборгованість з податків, зборів та обов'язкових платежів». Працює послуга «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера». Це послуги дозволяють швидко й безкоштовно отримати роз’яснення податкового законодавства, перевірити статус перебування того чи іншого суб'єкта господарювання в органах ДПС та дізнатися його фактичний стан розрахунків з бюджетом.

В найближчій перспективі буде створено новий сервіс від податкової - «Електронний кабінет платника податків». Він стане одним з основних інструментів надання платникам безкоштовних електронних послуг у режимі реального часу. Реалізація цього проекту надасть можливість використовувати якісно нові форми обслуговування платників податків.

Заместитель начальника ГНИ в г.Северодонецке О.А.Высочина