Двом керівникам медустанов з окупованої Луганщини та начальниці відділу освіти загрожує 10 років ув’язнення
За процесуального керівництва прокурорів Луганської обласної прокуратури та Старобільської окружної прокуратури повідомлено про підозру у колабораційній діяльності двом медичним працівникам Старобільського району (ч. 5 ст. 111-1 КК України).
Про це повідомляє пресслужба прокуратури Луганської області.
Слідство встановило, що після тимчасової окупації підрозділами збройних сил рф території Луганщини, вони стали керівниками незаконно створених медустанов.
Один з підозрюваних – мешканець села Писарівка Старобільського району, який має статус депутата Новопсковської селищної ради 8 скликання. У період березня-квітня 2022 року він очолив так звану «Новопсковську центральну районну багатопрофільну лікарню лнр».
Інший фігурант – мешканець міста Старобільськ. У квітні 2022 року чоловіка призначено на посаду «головного лікаря Старобільської фізіотерапевтичної лікарні лнр».
Під керівництвом окупаційної влади рф вони організовують роботу так званих «державних установ лнр» та реалізовують фейкову політику псевдореспубліки. Обидві медустанови підпорядковуються незаконно створеному «міністерству охорони здоров’я лнр».
Наразі підозрювані оголошені у розшук. Стосовно них заочно обрано запобіжний захід у вигляді тримання під вартою.
Спеціальне досудове розслідування здійснюють слідчі 3 управління ГУ СБУ в Донецькій та Луганській областях.
За протиправні дії колаборантам загрожує до 10 років ув’язнення з позбавленням права обіймати певні посади або займатися певною діяльністю на строк від 10 до 15 років та з конфіскацією майна або без такої.
Також, як повідомляє 3 управління ГУ СБУ в Донецькій та Луганській областях - м. Сєвєродонецьк, слідчі СБУ задокументували, що заступниця директора школи-інтернату із Сватового Луганської області добровільно погодилася на кадрову пропозицію окупантів та пішла на «підвищення».
48-річна жінка обійняла посаду начальника відділу освіти в окупаційній «адміністрації Сватівського району лнр».
СБУ зареєструвала та розслідує кримінальне провадження за ч. 5 ст. 111-1 Кримінального кодексу України – колабораційна діяльність.
За це закон передбачає покарання – до 10 років ув’язнення з позбавленням права від 10 до 15 років обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю, з можливою конфіскацією майна.
Також стало відомо, що обвинувальні матеріали за цією статтею стосовно колишнього методиста відділу освіти Білокуракинської селищної ради, що на Луганщині, вже скеровано до Першотравенського районного суду Дніпропетровської області.
32-річний чоловік добровільно очолив окупаційний відділ освіти у так зв. «адміністрації Білокуракинського району лнр».
Як повідомлялося, за процесуального керівництва прокурорів Луганської обласної прокуратури псевдоначальнику з Луганщини повідомлено про підозру в колабораціонізмі (ч. 5 ст. 111-1 КК України).
Слідство встановило, що в червні 2022 року 37-річний марківчанин добровільно зайняв посаду та приступив до виконання обов’язків «начальника відділу освіти адміністрації Марківського району лнр».
- 1715 переглядів
Вибір редакції
Найсвіжіші новини:
- 10:03 Білий дім шукає план послаблення санкцій проти росії, - Reuters
- 10:00 Уряд спростив призначення соціальних стипендій: кого це стосується
- 09:00 ЛОВА: В окупованих Гірському й Золотому обіцяють опалення у березні, у Лисичанську з літа не підвозять воду
- 08:29 На Луганщині окупанти завдали удару з авіації
- 08:28 США за вказівкою Трампа ставлять на паузу всю військову допомогу для України, - Голос Америки
Найпопулярніші новини за тиждень:
- На Черкащині до 15 років тюрми засудили переселенця з Луганщини, який передавав дані росіянам 26.02.2025 переглядів: 3595
- Серед сіверськодонецьких ВПО проводять опитування щодо потреби у житлі 26.02.2025 переглядів: 2588
- У Чернівецькій області для переселенців є понад 200 вільних місць 24.02.2025 переглядів: 1347
- У мережі розповіли, що ховається за фарбованими фасадами будинків в окупованому Сіверськодонецьку 27.02.2025 переглядів: 1295

Проект реалізується за фінансової підтримки Міністерства закордонних справ Чеської Республіки у рамках Transition Promotion Program. Погляди, викладені у цьому матеріалі, належать авторам і не відображають офіційну позицію МЗС Чеської Республіки.