На «гарячу лінію» для мешканців ТОТ «HelpPrint» вже звернулися понад 50 разів

На «гарячу лінію» для мешканців ТОТ «HelpPrint» вже звернулися понад 50 разів

Видання «Східний Варіант» за два місяці роботи отримало понад 50 звернень на «гарячу лінію» для мешканців ТОТ.

Про це «Сєвєродонецьк онлайн» розповіла координаторка гарячої лінії «HelpPrint» Валерія Круподеря.

У лютому онлайн-видання Східний Варіант запустило «гарячу лінію» для мешканців прифронтових і тимчасово окупованих територій Донеччини та Луганщини, яка називається «HelpPrint».

Ця ініціатива має на меті надати можливість для безпечного обміну інформацією та розповіді особистих історій чи проблемних ситуацій, що відбуваються на територіях, де обмежений доступ українських журналістів.

За 2 місяці функціонування «гарячої лінії» команда Східного Варіанта отримала 52 звернення від українців, які проживають на тимчасово окупованих чи прифронтових територій. Координатор опрацював запити та надав запитувачам контакти організацій, що зможуть посприяти вирішенню питань. Також координатор «гарячої лінії» знаходиться на зв’язку з українцями, які планують евакуюватися з тимчасово окупованих територій та території рф, щоб відстежувати та допомагати у комунікації з відповідними службами чи організаціями.

Валерія Круподеря розповіла, що більшість запитів стосуються гуманітарних потреб, соціальних виплат, юридичних питань, питань примусової паспортизації та евакуації з ТОТ і території бойових дій. Люди також звертаються, аби розповісти свою історію.

«Ініціатива має важливе значення для підтримки зв'язку з українцями, які знаходяться на тимчасово окупованих територіях. Кожен українець в окупації має знати, що про нього пам’ятають», – наголошують у команді «Східного Варіанта».

Нагадаємо, «Східний Варіант» запустив «гарячу лінію» для мешканців прифронтових та окупованих територій. Як звернутися.