Як правильно відображати касовий чек у Реєстрі виданих та отриманих податкових накладних ?
Підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту без отримання податкової накладної є, зокрема, касові чеки, які містять суму отриманих товарів/послуг, загальну суму нарахованого податку (з визначенням фіскального номера та податкового номера постачальника). При цьому з метою такого нарахування загальна сума отриманих товарів/послуг не може перевищувати 200 гривень за день (без урахування податку). У разі використання платниками для розрахунків із споживачами реєстраторів розрахункових операцій касовий чек повинен містити дані про загальну суму коштів, що підлягає сплаті покупцем з урахуванням податку, та суму цього податку, що сплачується у складі загальної суми (п. п.«б» п. 201.11 ст. 201 Податкового кодексу України). Тобто платник податку має право на формування податкового кредиту на підставі касових чеків, які містять загальну суму отриманих товарів/послуг, що не перевищують 200 гривень за день (без ПДВ). Якщо платник податку отримав касовий чек, в якому загальна сума отриманих товарів/послуг перевищує 200 гривень, то відповідно такий платник податку не має права на підставі цього чеку віднести до податкового кредиту ні всю суму ПДВ, сплачену при придбанні таких товарів/послуг, ні її частину. У розділі II реєстру виданих та отриманих податкових накладних (далі – Реєстр) відображаються отримані податкові накладні, розрахунки коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної, ВМД, а також інші документи, на підставі яких здійснюється облік операцій з придбання товарів/послуг. Такими документами є, зокрема, касові чеки. Особливістю заповнення розділу II Реєстру на основі касових чеків є: -у графі 1 проставляється номер запису чеку. Указаний номер запису переноситься на зазначений документ; - у графі 2 – зазначається дата отримання чеку; - до граф 3, 4 – переносяться відповідні реквізити чеку; - у графі 5 – проставляється позначення «ЧК» - касовий чек. - у графах 6, 7 – вказується найменування (прізвище, ім’я, по батькові - для фізичної особи) постачальника та його індивідуальний податковий номер; - у графі 8 – вказується загальна сума. Враховуючи те, що платник податку на підставі касового чеку, в якому загальна сума отриманих товарів/послуг перевищує 200 гривень, не має права віднести до складу податкового кредиту ні всю суму ПДВ, сплачену при придбанні таких товарів/послуг, ні її частину, то у такому випадку платник податку заповнює графи 13 та 14 Реєстру. Нагадаємо, що Порядок ведення реєстру виданих та отриманих податкових накладних затверджений наказом Міністерства доходів і зборів України від 25.11.2013 № 708.
- 2739 переглядів
Вибір редакції
Найсвіжіші новини:
- 18:00 У Броварах почали видавати продуктову допомогу луганським ВПО
- 17:04 В Україні у неділю поступово знижуватиметься температура повітря
- 16:49 "Просування відбуваються через помилки, які постійно повторюються", - Deepstate про окупацію українських...
- 16:30 Банк розвитку Ради Європи дасть кредит на забезпечення ВПО житлом за новою програмою
- 16:17 путін зовсім не зацікавленний у завершенні війни в Україні, - ISW
Найпопулярніші новини за тиждень:
- ЛОВА: у Сіверськодонецьку змушують звільняти квартири від меблів, у Рубіжному на все місто чотири таксофони 26.01.2025 переглядів: 7151
- Не можуть собі дозволити майже нічого. Як живе переселенка з Сіверськодонецька у Житомирі 27.01.2025 переглядів: 7052
- Ще у трьох будинках у Сіверськодонецьку окупанти виявили “безхазяйні квартири” (АДРЕСИ) 31.01.2025 переглядів: 3161
- Призначили в.о. директора КНП «Сєвєродонецька міська багатопрофільна лікарня» 29.01.2025 переглядів: 2871