«Пульс» вирішує проблеми
ДПІ у м. Сєвєродонецьку нагадує про продовження роботи антикорупційного сервісу «Пульс», основним завданням якого є подолання проблем, що виникають у податковій та митній службах, а головним принципом роботи – зворотній зв'язок та оперативне вирішення проблемних питань платників податків.
Коли на сервіс «Пульс» надходить інформаційний запит від юридичних та фізичних осіб, цей запит оперативно опрацьовується. Заявникам повідомлюється про результати розгляду їх звернень та вжиті заходи.
Телефонний сервіс створений насамперед для подолання корупції в лавах відомства, попередження неякісного обслуговування, перевищення повноважень службовими особами відомства та ліквідації будь- яких перешкод, що стоять на заваді підприємницької діяльності суб’єктів господарювання.
Номер цілодобової телефонної лінії сервісу «Пульс» ДФС та зборів для клієнтів податкової та митниці: (044) 284 – 00 – 07.
- 1704 перегляди
Вибір редакції
Найсвіжіші новини:
- 19:00 Під виглядом встановлення безкоштовних антен окупанти збирають дані про мешканців Луганщини, – Спротив
- 18:00 На окупованій Луганщині “безхазяйне” житло передаватимуть у “держвласність”, – росзмі
- 17:00 Двом сіверськодончанам погодили надання допомоги на створення бізнесу
- 16:00 Фонд Ukraine Aid International допомагатиме луганським ВПО
- 15:00 Сіверськодончанин завоював “бронзу” на змаганнях зі скелелазіння у Німеччині
Найпопулярніші новини за тиждень:
- ЛОВА: На Луганщині партизани знищили обладнання на залізниці, ускладнивши логістику окупантам (ВІДЕО) 14.10.2025 переглядів: 5916
- Вища рада правосуддя звільнила суддю з Луганщини за істотний дисциплінарний проступок 14.10.2025 переглядів: 3486
- Лисичанська МВА почала прийом заяв на допомогу дітям військових до Дня Святого Миколая 14.10.2025 переглядів: 2146
- На сході «Рубіж» взяв у полон представника народу кети з рф, його поселення знаходиться за понад 3 тис. км від України (ВІДЕО) 21.10.2025 переглядів: 1444