«Пульс» вирішує проблеми
ДПІ у м. Сєвєродонецьку нагадує про продовження роботи антикорупційного сервісу «Пульс», основним завданням якого є подолання проблем, що виникають у податковій та митній службах, а головним принципом роботи – зворотній зв'язок та оперативне вирішення проблемних питань платників податків.
Коли на сервіс «Пульс» надходить інформаційний запит від юридичних та фізичних осіб, цей запит оперативно опрацьовується. Заявникам повідомлюється про результати розгляду їх звернень та вжиті заходи.
Телефонний сервіс створений насамперед для подолання корупції в лавах відомства, попередження неякісного обслуговування, перевищення повноважень службовими особами відомства та ліквідації будь- яких перешкод, що стоять на заваді підприємницької діяльності суб’єктів господарювання.
Номер цілодобової телефонної лінії сервісу «Пульс» ДФС та зборів для клієнтів податкової та митниці: (044) 284 – 00 – 07.
- 1543 перегляди
Вибір редакції
Найсвіжіші новини:
- 19:02 Ще одна громада Луганщини виплатила допомогу військовим
- 18:17 Нацгвардійці показали, як знищують окупантів у Серебрянському лісі (ВІДЕО)
- 17:29 Прогноз погоди на 26 квітня: де саме в п'ятницю пройдуть дощі
- 17:04 Пенсіонерам з Луганщини завершили фінансування за квітень
- 16:04 Європарламент закликав обмежити комунікацію з путіним
Найпопулярніші новини за тиждень:
- Негайно відновити виплати переселенцям: ТСК звернеться до Кабміну 23.04.2024 переглядів: 10495
- «В Україні про нас казали, що ми сєпари, а іноземці кажуть, що ми унікальні»: як обласний музей відстоює луганську ідентичність 21.04.2024 переглядів: 3198
- Як виглядає Сєвєродонецьк у квітні 2024 року (ВІДЕО) 22.04.2024 переглядів: 2378
- ЗСУ просунулися поблизу Кремінної, – ISW 21.04.2024 переглядів: 2061