«Пульс» вирішує проблеми
ДПІ у м. Сєвєродонецьку нагадує про продовження роботи антикорупційного сервісу «Пульс», основним завданням якого є подолання проблем, що виникають у податковій та митній службах, а головним принципом роботи – зворотній зв'язок та оперативне вирішення проблемних питань платників податків.
Коли на сервіс «Пульс» надходить інформаційний запит від юридичних та фізичних осіб, цей запит оперативно опрацьовується. Заявникам повідомлюється про результати розгляду їх звернень та вжиті заходи.
Телефонний сервіс створений насамперед для подолання корупції в лавах відомства, попередження неякісного обслуговування, перевищення повноважень службовими особами відомства та ліквідації будь- яких перешкод, що стоять на заваді підприємницької діяльності суб’єктів господарювання.
Номер цілодобової телефонної лінії сервісу «Пульс» ДФС та зборів для клієнтів податкової та митниці: (044) 284 – 00 – 07.
- 1645 переглядів
Вибір редакції
Найсвіжіші новини:
- 19:00 3 тисячі на переїзд, 5 – на оренду: ще одна громада Луганщини фінансово підтримуватиме ВПО у працевлаштуванні
- 18:00 Рубіжанам виплатили майже 400 тисяч гривень допомоги
- 17:23 Синоптикиня попередила про опади протягом тижня
- 17:00 Ще одна релокована громада з Луганщини закупить дитячих путівок на понад півмільйона гривень
- 16:51 У Чехії з'являться Центри єдності для українців
Найпопулярніші новини за тиждень:
- Родом з Сіверськодонецька: містяни, чиї імена відомі за межами Луганщини 29.04.2025 переглядів: 3169
- Перші луганські ВПО заселилися до гуртожитків у Києві – як отримати місце 30.04.2025 переглядів: 2732
- Луганським ВПО пропонують житло у Києві 28.04.2025 переглядів: 2500
- Україна втратила винищувач Су-27: що відомо 28.04.2025 переглядів: 2199