«Пульс» вирішує проблеми
ДПІ у м. Сєвєродонецьку нагадує про продовження роботи антикорупційного сервісу «Пульс», основним завданням якого є подолання проблем, що виникають у податковій та митній службах, а головним принципом роботи – зворотній зв'язок та оперативне вирішення проблемних питань платників податків.
Коли на сервіс «Пульс» надходить інформаційний запит від юридичних та фізичних осіб, цей запит оперативно опрацьовується. Заявникам повідомлюється про результати розгляду їх звернень та вжиті заходи.
Телефонний сервіс створений насамперед для подолання корупції в лавах відомства, попередження неякісного обслуговування, перевищення повноважень службовими особами відомства та ліквідації будь- яких перешкод, що стоять на заваді підприємницької діяльності суб’єктів господарювання.
Номер цілодобової телефонної лінії сервісу «Пульс» ДФС та зборів для клієнтів податкової та митниці: (044) 284 – 00 – 07.
- 1624 перегляди
Вибір редакції
Найсвіжіші новини:
- 18:00 Окупанти на Луганщині повністю відключать аналогове телебачення
- 17:30 В Україні у середу дощитиме тільки в двох регіонах: де буде найтепліше
- 17:10 Білий дім оприлюднив заяву за підсумками переговорів з росією: кажуть, що домовилися
- 17:00 У Серебрянському лісі луганські прикордонники дронами знищили приховану ворожу техніку (ВІДЕО)
- 16:23 Удар по авіабазі рф "Енгельс-2" став найуспішнішою атакою України з початку року, — британська розвідка
Найпопулярніші новини за тиждень:
- Окупанти заявили, що не мають відношення до ремонтників у Сіверськодонецьку 18.03.2025 переглядів: 24966
- «Сіверськодонецьк – це тихий жах». Містяни розповіли окупантам про стан доріг 21.03.2025 переглядів: 5188
- В уряді розробляють “Портфель для ВПО”, який міститиме комплексний пакет послуг, - ЗМІ 18.03.2025 переглядів: 2595
- У шпиталі помер захисник з Лисичанська 23.03.2025 переглядів: 1579