«Пульс» вирішує проблеми
ДПІ у м. Сєвєродонецьку нагадує про продовження роботи антикорупційного сервісу «Пульс», основним завданням якого є подолання проблем, що виникають у податковій та митній службах, а головним принципом роботи – зворотній зв'язок та оперативне вирішення проблемних питань платників податків.
Коли на сервіс «Пульс» надходить інформаційний запит від юридичних та фізичних осіб, цей запит оперативно опрацьовується. Заявникам повідомлюється про результати розгляду їх звернень та вжиті заходи.
Телефонний сервіс створений насамперед для подолання корупції в лавах відомства, попередження неякісного обслуговування, перевищення повноважень службовими особами відомства та ліквідації будь- яких перешкод, що стоять на заваді підприємницької діяльності суб’єктів господарювання.
Номер цілодобової телефонної лінії сервісу «Пульс» ДФС та зборів для клієнтів податкової та митниці: (044) 284 – 00 – 07.
- 1628 переглядів
Вибір редакції
Найсвіжіші новини:
- 19:00 На Луганщині знищили понад десяток техніки окупантів (ВІДЕО)
- 18:00 Ще дев’ять квартир у Лисичанську окупанти визнали “безхазяйними” (АДРЕСИ)
- 17:20 І такою буде погода весь цей тиждень - синоптикиня надала прогноз на вівторок
- 17:00 “Наче у блокадному Ленінграді”: мешканцям окупованої Попасної дають 2 хлібини на тиждень
- 16:41 Зеленський заявив, що Україна готова купити у США 10 систем ППО Patriot
Найпопулярніші новини за тиждень:
- ВПО можуть отримати грошову допомогу на оренду житла: деталі нової програми 07.04.2025 переглядів: 6185
- Окупанти у Сіверськодонецьку назвали адресу ще одного будинку, який планують знести 11.04.2025 переглядів: 4282
- “Безхазяйні” квартири у Сіверськодонецьку: окупанти оприлюднили нові адреси 09.04.2025 переглядів: 2158
- На фронті загинув колишній керівник лисичанської “Фармації”, – соцмережі 10.04.2025 переглядів: 2128