«Пульс» вирішує проблеми
ДПІ у м. Сєвєродонецьку нагадує про продовження роботи антикорупційного сервісу «Пульс», основним завданням якого є подолання проблем, що виникають у податковій та митній службах, а головним принципом роботи – зворотній зв'язок та оперативне вирішення проблемних питань платників податків.
Коли на сервіс «Пульс» надходить інформаційний запит від юридичних та фізичних осіб, цей запит оперативно опрацьовується. Заявникам повідомлюється про результати розгляду їх звернень та вжиті заходи.
Телефонний сервіс створений насамперед для подолання корупції в лавах відомства, попередження неякісного обслуговування, перевищення повноважень службовими особами відомства та ліквідації будь- яких перешкод, що стоять на заваді підприємницької діяльності суб’єктів господарювання.
Номер цілодобової телефонної лінії сервісу «Пульс» ДФС та зборів для клієнтів податкової та митниці: (044) 284 – 00 – 07.
- 1597 переглядів
Вибір редакції
Найсвіжіші новини:
- 19:00 Рубіжанське КП закупить деталей для виготовлення безпілотників на майже 5 мільйонів гривень
- 18:00 Прикордонники показали знищення ворога під Кремінною (ВІДЕО)
- 17:21 Синоптикиня розповіла, якою буде погода на Святвечір
- 17:00 У Києві з 25 грудня почнуть видавати продукти луганським ВПО – куди звертатися
- 16:52 Зеленський поступово змінює свою позицією щодо перемовин з рф, - WP
Найпопулярніші новини за тиждень:
- Знищене майно на окупованих територіях: Рада ухвалила закон про компенсації 19.12.2024 переглядів: 1660
- Харченко пообіцяв придбати житло для сіверськодончан 18.12.2024 переглядів: 1629
- Звільнили директора “Сєвєродонецьктеплокомуненерго” 18.12.2024 переглядів: 1413
- Ще на семи вулицях у Сіверськодонецьку окупанти знайшли “безхазяйні” квартири 18.12.2024 переглядів: 1298