«Пульс» вирішує проблеми
ДПІ у м. Сєвєродонецьку нагадує про продовження роботи антикорупційного сервісу «Пульс», основним завданням якого є подолання проблем, що виникають у податковій та митній службах, а головним принципом роботи – зворотній зв'язок та оперативне вирішення проблемних питань платників податків.
Коли на сервіс «Пульс» надходить інформаційний запит від юридичних та фізичних осіб, цей запит оперативно опрацьовується. Заявникам повідомлюється про результати розгляду їх звернень та вжиті заходи.
Телефонний сервіс створений насамперед для подолання корупції в лавах відомства, попередження неякісного обслуговування, перевищення повноважень службовими особами відомства та ліквідації будь- яких перешкод, що стоять на заваді підприємницької діяльності суб’єктів господарювання.
Номер цілодобової телефонної лінії сервісу «Пульс» ДФС та зборів для клієнтів податкової та митниці: (044) 284 – 00 – 07.
- 1585 переглядів
Вибір редакції
Найсвіжіші новини:
- 10:26 У ГУР зробили заяву щодо російського документа з розповідлом України на частини
- 10:00 ЛОВА: Окупанти скоротять службу “швидкої”, у Старобільську під час “тривог” займаються пропагандою
- 09:15 росія просунулась біля п'яти населених пунктів, - Deepstate
- 09:00 Ворог атакував поблизу трьох сіл на Луганщині, - Генштаб
- 08:00 Трагедія Голодомору та Сіверськодонецьк: пам’ять, яка знову під загрозою
Найпопулярніші новини за тиждень:
- Коли під вишиванкою ховається триколор: топ посадовців Сіверськодонецька й міст Луганщини, які зрадили Україну 20.11.2024 переглядів: 10968
- Премія у 3000 %: у розтраті підозрюють екскерівника переміщеного з Луганщини медзакладу 20.11.2024 переглядів: 5241
- «Якось не сходиться інформація». Окупантів звинуватили у піарі на висадці саджанців у Сіверськодонецьку 18.11.2024 переглядів: 3813
- Квартирний облік: у Сіверськодонецькій МВА проводять перереєстрацію громадян 19.11.2024 переглядів: 1009