«Пульс» вирішує проблеми
ДПІ у м. Сєвєродонецьку нагадує про продовження роботи антикорупційного сервісу «Пульс», основним завданням якого є подолання проблем, що виникають у податковій та митній службах, а головним принципом роботи – зворотній зв'язок та оперативне вирішення проблемних питань платників податків.
Коли на сервіс «Пульс» надходить інформаційний запит від юридичних та фізичних осіб, цей запит оперативно опрацьовується. Заявникам повідомлюється про результати розгляду їх звернень та вжиті заходи.
Телефонний сервіс створений насамперед для подолання корупції в лавах відомства, попередження неякісного обслуговування, перевищення повноважень службовими особами відомства та ліквідації будь- яких перешкод, що стоять на заваді підприємницької діяльності суб’єктів господарювання.
Номер цілодобової телефонної лінії сервісу «Пульс» ДФС та зборів для клієнтів податкової та митниці: (044) 284 – 00 – 07.
- 1722 перегляди
Вибір редакції
Найсвіжіші новини:
- 19:00 На Закарпатті луганські ВПО отримали продуктові сертифікати
- 18:00 Сіверськодонецька МВА виплатила ще майже мільйон гривень захисникам
- 17:00 Уряд планує продовжити программу надання субвенцій на ремонт МТП для переселенців
- 16:00 У понеділок в Черкасах прийматиме начальниця обласного управління ПФУ
- 15:30 Затвердили бюджет Сіверськодонецької громади-2026
Найпопулярніші новини за тиждень:
- Пам'ять, яку намагалися стерти: що відомо про Різдво та його святкування на Луганщині 24.12.2025 переглядів: 3070
- Ключові ризики та пріоритети: представили проєкт бюджету Сіверськодонецької громади-2026 19.12.2025 переглядів: 476
- На Одещині попрощалися з загиблим військовим з Луганщини 20.12.2025 переглядів: 437
- «Є Всесвіт Marvel, а у мене Всесвіт мого смт», - Лєна Лягушонкова про свій роман, який став «Книгою року BBC 2025» 22.12.2025 переглядів: 416

Затвердили бюджет Сіверськодонецької громади-2026
Колишній шахтар з Луганщини збив три «шахеди» у різдвяну ніч
Окупанти заарештували луганчанина та звинуватили у роботі на ГУР