Укрзалізниця відновила онлайн-продажі після наймасштабнішої кібератаки
Укрзалізниця відновила онлайн-продажі через мобільний застосунок і сайт після наймасштабнішої кібератаки, але перебої у їх роботі все ще можливі.
Про це йдеться у повідомленні компанії.
Зазначається, що сайт і застосунок УЗ вдалося відновити за 89 годин нонстоп роботи після безпрецедентної атаки на ключові операційні системи залізниці.
"На першому етапі працюватиме тільки базовий функціонал: продаж та повернення квитків на всі напрямки глибиною 20 діб", - наголошує Укрзалізниця.
"Також не допущено витоку жодної сенситивної інформації", - підкреслює компанія.
Залізничники, фахівці кібердепартаменту СБУ, CERT-UA при Держспецзв’язку та інші партнери працюють над відновленням усіх інших сервісів, насамперед клієнтських.
"Наші вокзали та каси продовжують працювати у посиленому режимі по всій країні для підстраховки, а поїзди — як і всі дні до цього — курсують за розкладом", - зазначає Укрзалізниця.
Водночас наголошується, що система онлайн-продажів Укрзалізниці відновлена в резервному форматі для придбання нових квитків на поїзди та їх повернення.
"Оскільки зараз система переживає пікові навантаження, можливі тимчасові технічні перебої в роботі, тож просимо пасажирів користуватись застосунком виключно у випадках потреби в терміновій подорожі", - йдеться у повідомленні.
Укрзалізниця звертає увагу пасажирів на те, що архіви квитків, придбаних раніше, недоступні в застосунку: квитки лишаються дійсними, знайти їх PDF-дублікати можна на електронній пошті, яка вказувалась в акаунті пасажира. Також варто перевірити папку "спам", квитки могли впасти туди.
"Для посадки в поїзд також можна використати скріншоти квитків з застосунку, а в разі відсутності обох варіантів квитків - просто покажіть на посадці квитанцію про оплату квитків з банківського застосунку. Повернути раніше придбані в застосунку квитки та повернути кошти за автокупівлю можна через форму за посиланням на головній сторінці застосунку", - наголошують у повідомленні.
Нагадаємо, 23 березня онлайн-системи УЗ зазнали масштабної кібератаки внаслідок якої онлайн продаж квитків був недоступний.. Повідомлялося, що квикти можна було придбати тільки через каси.Через це на вокзалах утворилися великі черги. Пасажирам, які не встигли придбати квиток у касі, рекомендували прямувати безпосередньо до потяга, де проїзд можна було оформити у поїзній бригаді.
- 97 переглядів
Вибір редакції
Найсвіжіші новини:
- 19:00 Одна з заступниць керівника Сєвєродонецької МВА отримала понад 1,2 млн зарплати
- 18:00 “Попри складні обставини”. Сіверськодончани братимуть участь у змаганнях “Пліч-о-пліч”
- 17:30 Один з найтепліших днів Європи - якою буде погода в Україні у вівторок
- 17:00 Луганських переселенців-ФОП просять пройти опитування щодо складнощів у веденні бізнесу
- 16:04 Ліквідовано понад 20 операторів БпЛА: ЗСУ атакували важливу базу на Курщині
Найпопулярніші новини за тиждень:
- Окупанти продовжують виявляти у Сіверськодонецьку “безхазяйне” житло: нові адреси 17.04.2025 переглядів: 6598
- Луганським ВПО пропонують житло у Києві – куди звертатися 14.04.2025 переглядів: 3748
- Мільйонери з Луганської ОВА: які статки задекларували чиновники за 2024 рік 17.04.2025 переглядів: 3290
- NRC частково відновлює надання грошової допомоги ВПО - хто може отримати 15.04.2025 переглядів: 3206