Укрзалізниця відновила онлайн-продажі після наймасштабнішої кібератаки
Укрзалізниця відновила онлайн-продажі через мобільний застосунок і сайт після наймасштабнішої кібератаки, але перебої у їх роботі все ще можливі.
Про це йдеться у повідомленні компанії.
Зазначається, що сайт і застосунок УЗ вдалося відновити за 89 годин нонстоп роботи після безпрецедентної атаки на ключові операційні системи залізниці.
"На першому етапі працюватиме тільки базовий функціонал: продаж та повернення квитків на всі напрямки глибиною 20 діб", - наголошує Укрзалізниця.
"Також не допущено витоку жодної сенситивної інформації", - підкреслює компанія.
Залізничники, фахівці кібердепартаменту СБУ, CERT-UA при Держспецзв’язку та інші партнери працюють над відновленням усіх інших сервісів, насамперед клієнтських.
"Наші вокзали та каси продовжують працювати у посиленому режимі по всій країні для підстраховки, а поїзди — як і всі дні до цього — курсують за розкладом", - зазначає Укрзалізниця.
Водночас наголошується, що система онлайн-продажів Укрзалізниці відновлена в резервному форматі для придбання нових квитків на поїзди та їх повернення.
"Оскільки зараз система переживає пікові навантаження, можливі тимчасові технічні перебої в роботі, тож просимо пасажирів користуватись застосунком виключно у випадках потреби в терміновій подорожі", - йдеться у повідомленні.
Укрзалізниця звертає увагу пасажирів на те, що архіви квитків, придбаних раніше, недоступні в застосунку: квитки лишаються дійсними, знайти їх PDF-дублікати можна на електронній пошті, яка вказувалась в акаунті пасажира. Також варто перевірити папку "спам", квитки могли впасти туди.
"Для посадки в поїзд також можна використати скріншоти квитків з застосунку, а в разі відсутності обох варіантів квитків - просто покажіть на посадці квитанцію про оплату квитків з банківського застосунку. Повернути раніше придбані в застосунку квитки та повернути кошти за автокупівлю можна через форму за посиланням на головній сторінці застосунку", - наголошують у повідомленні.
Нагадаємо, 23 березня онлайн-системи УЗ зазнали масштабної кібератаки внаслідок якої онлайн продаж квитків був недоступний.. Повідомлялося, що квикти можна було придбати тільки через каси.Через це на вокзалах утворилися великі черги. Пасажирам, які не встигли придбати квиток у касі, рекомендували прямувати безпосередньо до потяга, де проїзд можна було оформити у поїзній бригаді.
- 176 переглядів
Вибір редакції
Найсвіжіші новини:
- 19:00 Ексміністр Клименко, який організував бізнес на окупованій Луганщині, отримав підозру від СБУ
- 18:00 Уряд розширив перелік категорій для подання заяв про відшкодування збитків від війни
- 17:00 Харченко призначив двох радників з питань молодіжної та ветеранської політики
- 16:00 Табори у Карпатах, Литві та Дніпрі: як влітку відпочили діти Сєвєродонецької громади
- 15:00 Окупанти тестують блокування сервісів відеоконференцій вслід за месенджерами, - “Жовта стрічка”
Найпопулярніші новини за тиждень:
- “Епідемія поширюється зі швидкістю світла!” У Сіверськодонецьку потерпають від клопів 09.09.2025 переглядів: 34825
- У Серебрянському лісі взяли у полон росіянина: каже, що воював через борги (ВІДЕО) 07.09.2025 переглядів: 3380
- Одразу двоє сіверськодончан отримають компенсацію за “єОселею” від громади 08.09.2025 переглядів: 3224
- Рубен Хачатуров мобілізувався до «Азову» 06.09.2025 переглядів: 2528