Укрзалізниця відновила онлайн-продажі після наймасштабнішої кібератаки
Укрзалізниця відновила онлайн-продажі через мобільний застосунок і сайт після наймасштабнішої кібератаки, але перебої у їх роботі все ще можливі.
Про це йдеться у повідомленні компанії.
Зазначається, що сайт і застосунок УЗ вдалося відновити за 89 годин нонстоп роботи після безпрецедентної атаки на ключові операційні системи залізниці.
"На першому етапі працюватиме тільки базовий функціонал: продаж та повернення квитків на всі напрямки глибиною 20 діб", - наголошує Укрзалізниця.
"Також не допущено витоку жодної сенситивної інформації", - підкреслює компанія.
Залізничники, фахівці кібердепартаменту СБУ, CERT-UA при Держспецзв’язку та інші партнери працюють над відновленням усіх інших сервісів, насамперед клієнтських.
"Наші вокзали та каси продовжують працювати у посиленому режимі по всій країні для підстраховки, а поїзди — як і всі дні до цього — курсують за розкладом", - зазначає Укрзалізниця.
Водночас наголошується, що система онлайн-продажів Укрзалізниці відновлена в резервному форматі для придбання нових квитків на поїзди та їх повернення.
"Оскільки зараз система переживає пікові навантаження, можливі тимчасові технічні перебої в роботі, тож просимо пасажирів користуватись застосунком виключно у випадках потреби в терміновій подорожі", - йдеться у повідомленні.
Укрзалізниця звертає увагу пасажирів на те, що архіви квитків, придбаних раніше, недоступні в застосунку: квитки лишаються дійсними, знайти їх PDF-дублікати можна на електронній пошті, яка вказувалась в акаунті пасажира. Також варто перевірити папку "спам", квитки могли впасти туди.
"Для посадки в поїзд також можна використати скріншоти квитків з застосунку, а в разі відсутності обох варіантів квитків - просто покажіть на посадці квитанцію про оплату квитків з банківського застосунку. Повернути раніше придбані в застосунку квитки та повернути кошти за автокупівлю можна через форму за посиланням на головній сторінці застосунку", - наголошують у повідомленні.
Нагадаємо, 23 березня онлайн-системи УЗ зазнали масштабної кібератаки внаслідок якої онлайн продаж квитків був недоступний.. Повідомлялося, що квикти можна було придбати тільки через каси.Через це на вокзалах утворилися великі черги. Пасажирам, які не встигли придбати квиток у касі, рекомендували прямувати безпосередньо до потяга, де проїзд можна було оформити у поїзній бригаді.
- 152 перегляди
Вибір редакції
Найсвіжіші новини:
- 16:06 Зеленський запропонував Юлії Свириденко очолити Кабмін заміть Шмигаля
- 16:00 Діти з Рубіжанської громади відправилися на відпочинок до Франції
- 15:06 В Україні виплата після народження дитини зросте з 10,3 тис. грн до 50 тис. грн
- 15:00 Військовим Сіверськодонецької громади виплатили майже 5 млн грн допомоги – як отримати
- 14:00 Луганська прокуратура хоче закупити палива на майже мільйон гривень
Найпопулярніші новини за тиждень:
- Окупанти провели конкурс краси між учасницями «лнр» та «днр». Кажуть, конкурс «відчиняє двері на міжнародну арену» 11.07.2025 переглядів: 11441
- Двох ексчиновників Луганської ОВА затримали на хабарях та порушенні закупівель на Полтавщині, – ЗМІ 10.07.2025 переглядів: 1975
- Фасад відновили - руїни залишили: ЛОВА про показове «відновлення» будинку у Сіверськодонецьку 08.07.2025 переглядів: 1234
- путін сказав Трампу, що планує ескалацію на сході України і "хоче забрати все", - Axios 14.07.2025 переглядів: 971