Укрзалізниця відновила онлайн-продажі після наймасштабнішої кібератаки
Укрзалізниця відновила онлайн-продажі через мобільний застосунок і сайт після наймасштабнішої кібератаки, але перебої у їх роботі все ще можливі.
Про це йдеться у повідомленні компанії.
Зазначається, що сайт і застосунок УЗ вдалося відновити за 89 годин нонстоп роботи після безпрецедентної атаки на ключові операційні системи залізниці.
"На першому етапі працюватиме тільки базовий функціонал: продаж та повернення квитків на всі напрямки глибиною 20 діб", - наголошує Укрзалізниця.
"Також не допущено витоку жодної сенситивної інформації", - підкреслює компанія.
Залізничники, фахівці кібердепартаменту СБУ, CERT-UA при Держспецзв’язку та інші партнери працюють над відновленням усіх інших сервісів, насамперед клієнтських.
"Наші вокзали та каси продовжують працювати у посиленому режимі по всій країні для підстраховки, а поїзди — як і всі дні до цього — курсують за розкладом", - зазначає Укрзалізниця.
Водночас наголошується, що система онлайн-продажів Укрзалізниці відновлена в резервному форматі для придбання нових квитків на поїзди та їх повернення.
"Оскільки зараз система переживає пікові навантаження, можливі тимчасові технічні перебої в роботі, тож просимо пасажирів користуватись застосунком виключно у випадках потреби в терміновій подорожі", - йдеться у повідомленні.
Укрзалізниця звертає увагу пасажирів на те, що архіви квитків, придбаних раніше, недоступні в застосунку: квитки лишаються дійсними, знайти їх PDF-дублікати можна на електронній пошті, яка вказувалась в акаунті пасажира. Також варто перевірити папку "спам", квитки могли впасти туди.
"Для посадки в поїзд також можна використати скріншоти квитків з застосунку, а в разі відсутності обох варіантів квитків - просто покажіть на посадці квитанцію про оплату квитків з банківського застосунку. Повернути раніше придбані в застосунку квитки та повернути кошти за автокупівлю можна через форму за посиланням на головній сторінці застосунку", - наголошують у повідомленні.
Нагадаємо, 23 березня онлайн-системи УЗ зазнали масштабної кібератаки внаслідок якої онлайн продаж квитків був недоступний.. Повідомлялося, що квикти можна було придбати тільки через каси.Через це на вокзалах утворилися великі черги. Пасажирам, які не встигли придбати квиток у касі, рекомендували прямувати безпосередньо до потяга, де проїзд можна було оформити у поїзній бригаді.
- 218 переглядів
Вибір редакції
Найсвіжіші новини:
- 18:30 Луганські стрибуни у воду вибороли три медалі на чемпіонаті України
- 17:00 В.о. директора сіверськодонецької “Юності” погодили премію у майже 30 тис. грн
- 15:30 “Питання тепла й досі стоїть гостро”: пасічник визнав проблеми у Сіверськодонецьку
- 14:00 Харченко: Луганщина передала на допомогу ЗСУ понад мільярд гривень
- 12:30 Лисичанська МВА закупить бронежилетів та шоломів на майже 700 тис. грн
Найпопулярніші новини за тиждень:
- Переховувала військових ЗСУ: окупанти засудили до 16 років колонії жительку Новоайдару 03.12.2025 переглядів: 959
- Від отриманих поранень помер 24-річний захисник з Луганщини 04.12.2025 переглядів: 887
- Луганська спортсменка Софія Лискун прийняла російське громадянство 03.12.2025 переглядів: 711
- Виплати та житло для ВПО, ідентифікація, бронювання, тарифи “Нової пошти”: що зміниться з грудня для українців 01.12.2025 переглядів: 671


В.о. директора сіверськодонецької “Юності” погодили премію у майже 30 тис. грн
“Питання тепла й досі стоїть гостро”: пасічник визнав проблеми у Сіверськодонецьку
Харченко: Луганщина передала на допомогу ЗСУ понад мільярд гривень