В Укрзалізниці зробили нову заяву: що українцям вже доступно, а які функції тільки на етапі відновлення
Опубліковано 29.03.2025 - 13:57
Онлайн-сервіси Укрзалізниці з продажу квитків працюють стабільно.
Таку заяву зробила компанія у суботу, 29 березня.
"Вночі переїхали на нову платформу, вибудували захист, активно відновлюємо додатковий функціонал", - повідомили у дописі в Telegram.
Зокрема у мобільному застосунку вже знову доступне планування подорожей з пересадками,. Однак протягом дня по черзі відновлюватимуться онлайн-табло з постанційними розкладами поїздів.
"Черг біля вокзальних кас не спостерігається, все спокійно, їдемо далі за розкладом", - запевнили громадян в УЗ.
Нагадаємо, що 23 березня в IT-системі Укрзалізниці зафіксували технічний збій, причиною стала масштабна кібератака.
А вже 27 березня компанія відновила онлайн-продажі.
- 158 переглядів
Вибір редакції
Найсвіжіші новини:
- 19:00 У Черкасах поховали 23-річного військового з Луганщини. Він загинув поблизу Кремінної (ФОТО)
- 18:00 Мобілізованим з Сіверськодонецької громади виплатили по 20 тис. грн допомоги
- 17:00 “Прильоти” на окупованій Луганщині: у мережі показали фото наслідків
- 16:00 Кремінська лікарня у Рівному відремонтує приміщення поліклініки за 200 тис. грн
- 15:30 47% українців через 10 років бачать Україну зруйнованою і з великим відтоком людей, - опитування
Найпопулярніші новини за тиждень:
- «Люди хочуть жити ближче до дому»: Кулеба про плани щодо муніципального житла для ВПО 05.07.2025 переглядів: 2062
- Перевірки ВПО та нововведення у соціальних виплатах: що зміниться з 1 липня 01.07.2025 переглядів: 1803
- Окупанти планують приватизувати п’ять підприємств на Луганщині 02.07.2025 переглядів: 1348
- Муніципальне житло для ВПО та інших категорій: Кабмін запускає новий проєкт 03.07.2025 переглядів: 991