В Укрзалізниці зробили нову заяву: що українцям вже доступно, а які функції тільки на етапі відновлення

В Укрзалізниці зробили нову заяву: що українцям вже доступно, а які функції тільки на етапі відновлення

Онлайн-сервіси Укрзалізниці з продажу квитків працюють стабільно.

Таку заяву зробила компанія у суботу, 29 березня.

"Вночі переїхали на нову платформу, вибудували захист, активно відновлюємо додатковий функціонал", - повідомили у дописі в Telegram.

Зокрема у мобільному застосунку вже знову доступне планування подорожей з пересадками,. Однак протягом дня по черзі відновлюватимуться онлайн-табло з постанційними розкладами поїздів.

"Черг біля вокзальних кас не спостерігається, все спокійно, їдемо далі за розкладом", - запевнили громадян в УЗ.

Нагадаємо, що 23 березня в IT-системі Укрзалізниці зафіксували технічний збій, причиною стала масштабна кібератака.

А вже 27 березня компанія відновила онлайн-продажі.