В Укрзалізниці зробили нову заяву: що українцям вже доступно, а які функції тільки на етапі відновлення
Опубліковано 29.03.2025 - 13:57
Онлайн-сервіси Укрзалізниці з продажу квитків працюють стабільно.
Таку заяву зробила компанія у суботу, 29 березня.
"Вночі переїхали на нову платформу, вибудували захист, активно відновлюємо додатковий функціонал", - повідомили у дописі в Telegram.
Зокрема у мобільному застосунку вже знову доступне планування подорожей з пересадками,. Однак протягом дня по черзі відновлюватимуться онлайн-табло з постанційними розкладами поїздів.
"Черг біля вокзальних кас не спостерігається, все спокійно, їдемо далі за розкладом", - запевнили громадян в УЗ.
Нагадаємо, що 23 березня в IT-системі Укрзалізниці зафіксували технічний збій, причиною стала масштабна кібератака.
А вже 27 березня компанія відновила онлайн-продажі.
- 151 перегляд
Вибір редакції
Найсвіжіші новини:
- 19:00 Кремінська МВА пояснила причину затримки виплат до Міжнародного дня захисту дітей
- 18:00 Харченко скасував статус критично важливого підприємства одній з лікарень Луганщини, ще одному закладу - погодив
- 17:00 Підозру отримала мешканка Лисичанська, яка сприяє ворогу у вивезенні залізницею до рф українського зерна
- 16:20 Велика Британія розширила санкції проти росії: про що йдеться
- 16:00 “Анонімність гарантується”: у Рубіжному окупанти просять повідомляти про пусті квартири
Найпопулярніші новини за тиждень:
- Після «ремонтів» у Сіверськодонецьку частина квартир непридатна для проживання 14.06.2025 переглядів: 3214
- У Сіверськодонецьку окупанти виявили нові “безхазяйні” квартири (СПИСОК) 12.06.2025 переглядів: 1873
- Луганських ВПО чекають на заселення в гуртожитках у столиці (КОНТАКТИ) 10.06.2025 переглядів: 1635
- Помер військовий з Луганщини, який повернувся з полону. Його поховали на Вінниччині 15.06.2025 переглядів: 1140