Франція вважає, що "великоднє перемир'я" було маркетинговою операцією росії для Трампа

Франція вважає, що "великоднє перемир'я" було маркетинговою операцією росії для Трампа

"Великоднє перемир'я було маркетинговою операцією" Москви, спрямованою на президента США Дональда Трампа.

Про це заявив міністр закордонних справ Франції Жан-Ноель Барро, пише franceinfo.

Його коментар прозвучав після того, як росія оголосила про припинення вогню з нагоди Великодня.

"Наступ чарівності, спрямований на те, щоб президент Трамп не став нетерплячим і, так би мовити, злим", — додав він. Незважаючи на "дуже численні порушення" , які були відзначені, "відбувається зниження інтенсивності щодо безпілотників і ракет великої дальності ", - наголосив Барро після телефонної розмови в понеділок увечері з українським колегою.

Він, зі свого боку, не став коментувати сподівання Трампа на те, що угода між Україною і рф може бути укладена цього тижня, але зазначив, що в середу в Лондоні продовжаться дискусії між українською, американською та європейською делегаціями в продовження дискусій, які відбулися в четвер, 17 квітня, в Парижі.

Що стосується дати можливої ​​домовленості з Україною щодо миру, то "питання слід поставити володимиру путіну " , - парирував Барро, - "Минуло більше місяця, як українці на основі франко-британської пропозиції запропонували припинити вогонь на морі, в повітрі та в енергетичній інфраструктурі ". Він підкреслив "мужність" і "дух компромісу" українців, які згодом прийняли американську пропозицію про 30-денний термін. загальне припинення вогню. Барро наполягає: "Тепер рішення має прийняти володимир путін".

Нагадаємо, путін оголосив про "великоднє перемир'я", яке тривало до 00:00 20 квітня, але за повідомленням української сторони, рф його порушувала. Після цього путін запропонував двосторонні переговори з Україною вперше з 2022 року.