Антикорупційний сервіс «Пульс»
Державною податковою інспекцією у м. Сєвєродонецьку протягом січня – травня 2015 року опрацьовано 21 звернення представників бізнесу та громадян закріплених за податковим органом. Телефонні звернення, які надійшли від платників податків, торкалися питань здачі звітності, сплати єдиного соціального внеску, отримання довідок, перерахування та повернення податкових платежів та єдиного соціального внеску. Нарікань на діяльність працівників ЦОП до ДПІ у м. Сєвєродонецьку не надходило.
Нагадуємо, що громадяни отримують відповіді на поставлені питання протягом 1-3 х днів, у окремих випадках цей термін може бути подовжено до 15 днів. Всі звернення, направлені до сервісу «Пульс» розглянуті вчасно та в повному обсязі. «Пульс» - це інтерактивний сервіс ДФС України, за допомогою якого приймаються звернення від платників податків з податкових та митних питань. Поскаржитися на неправомірні дії або бездіяльність працівників ДФС, оперативно вирішити суперечливі питання, які відносяться до компетенції відомства, можна за телефоном (044) 284-00-07. Лінія працює цілодобово.
- 1539 переглядів
Вибір редакції
Найсвіжіші новини:
- 19:00 3 тисячі на переїзд, 5 – на оренду: ще одна громада Луганщини фінансово підтримуватиме ВПО у працевлаштуванні
- 18:00 Рубіжанам виплатили майже 400 тисяч гривень допомоги
- 17:23 Синоптикиня попередила про опади протягом тижня
- 17:00 Ще одна релокована громада з Луганщини закупить дитячих путівок на понад півмільйона гривень
- 16:51 У Чехії з'являться Центри єдності для українців
Найпопулярніші новини за тиждень:
- Родом з Сіверськодонецька: містяни, чиї імена відомі за межами Луганщини 29.04.2025 переглядів: 3184
- Перші луганські ВПО заселилися до гуртожитків у Києві – як отримати місце 30.04.2025 переглядів: 2750
- Луганським ВПО пропонують житло у Києві 28.04.2025 переглядів: 2506
- Україна втратила винищувач Су-27: що відомо 28.04.2025 переглядів: 2205