Антикорупційний сервіс «Пульс»
Державною податковою інспекцією у м. Сєвєродонецьку протягом січня – травня 2015 року опрацьовано 21 звернення представників бізнесу та громадян закріплених за податковим органом. Телефонні звернення, які надійшли від платників податків, торкалися питань здачі звітності, сплати єдиного соціального внеску, отримання довідок, перерахування та повернення податкових платежів та єдиного соціального внеску. Нарікань на діяльність працівників ЦОП до ДПІ у м. Сєвєродонецьку не надходило.
Нагадуємо, що громадяни отримують відповіді на поставлені питання протягом 1-3 х днів, у окремих випадках цей термін може бути подовжено до 15 днів. Всі звернення, направлені до сервісу «Пульс» розглянуті вчасно та в повному обсязі. «Пульс» - це інтерактивний сервіс ДФС України, за допомогою якого приймаються звернення від платників податків з податкових та митних питань. Поскаржитися на неправомірні дії або бездіяльність працівників ДФС, оперативно вирішити суперечливі питання, які відносяться до компетенції відомства, можна за телефоном (044) 284-00-07. Лінія працює цілодобово.
- 1479 переглядів
Вибір редакції
Найсвіжіші новини:
- 19:00 Рубіжанське КП закупить деталей для виготовлення безпілотників на майже 5 мільйонів гривень
- 18:00 Прикордонники показали знищення ворога під Кремінною (ВІДЕО)
- 17:21 Синоптикиня розповіла, якою буде погода на Святвечір
- 17:00 У Києві з 25 грудня почнуть видавати продукти луганським ВПО – куди звертатися
- 16:52 Зеленський поступово змінює свою позицією щодо перемовин з рф, - WP
Найпопулярніші новини за тиждень:
- Знищене майно на окупованих територіях: Рада ухвалила закон про компенсації 19.12.2024 переглядів: 1671
- Харченко пообіцяв придбати житло для сіверськодончан 18.12.2024 переглядів: 1634
- Звільнили директора “Сєвєродонецьктеплокомуненерго” 18.12.2024 переглядів: 1423
- Ще на семи вулицях у Сіверськодонецьку окупанти знайшли “безхазяйні” квартири 18.12.2024 переглядів: 1307