Антикорупційний сервіс «Пульс»
Державною податковою інспекцією у м. Сєвєродонецьку протягом січня – травня 2015 року опрацьовано 21 звернення представників бізнесу та громадян закріплених за податковим органом. Телефонні звернення, які надійшли від платників податків, торкалися питань здачі звітності, сплати єдиного соціального внеску, отримання довідок, перерахування та повернення податкових платежів та єдиного соціального внеску. Нарікань на діяльність працівників ЦОП до ДПІ у м. Сєвєродонецьку не надходило.
Нагадуємо, що громадяни отримують відповіді на поставлені питання протягом 1-3 х днів, у окремих випадках цей термін може бути подовжено до 15 днів. Всі звернення, направлені до сервісу «Пульс» розглянуті вчасно та в повному обсязі. «Пульс» - це інтерактивний сервіс ДФС України, за допомогою якого приймаються звернення від платників податків з податкових та митних питань. Поскаржитися на неправомірні дії або бездіяльність працівників ДФС, оперативно вирішити суперечливі питання, які відносяться до компетенції відомства, можна за телефоном (044) 284-00-07. Лінія працює цілодобово.
- 1580 переглядів
Вибір редакції
Найсвіжіші новини:
- 19:00 Лисичанська МВА розглядає можливість співпраці з Центром реабілітації потерпілих від війни Superhumans
- 18:14 Слідом за бензином: у Сіверськодонецьку зникло дизельне паливо
- 17:00 До 2 млн грн на житло: Уряд розширює програму єВідновлення для ВПО
- 16:04 ЛОВА: “Лише 25% ВПО задоволені станом свого ментального здоровʼя”
- 15:00 Завтра у Дніпрі починається видача гумдопомоги сіверськодонецьким ВПО – куди звертатися
Найпопулярніші новини за тиждень:
- Активісти у Сіверськодонецьку розповсюдили українські символи (ФОТО) 20.08.2025 переглядів: 7035
- У Сіверськодонецьку тепер лунає «голос русской армии» 20.08.2025 переглядів: 5610
- Інвентаризація житла для ВПО: що виявили комісії та з якими перешкодами стикаються 20.08.2025 переглядів: 1836
- Внаслідок удару росіян по Харкову загинула переселенка з Луганщини 22.08.2025 переглядів: 1632