Антикорупційний сервіс «Пульс»
Державною податковою інспекцією у м. Сєвєродонецьку протягом січня – травня 2015 року опрацьовано 21 звернення представників бізнесу та громадян закріплених за податковим органом. Телефонні звернення, які надійшли від платників податків, торкалися питань здачі звітності, сплати єдиного соціального внеску, отримання довідок, перерахування та повернення податкових платежів та єдиного соціального внеску. Нарікань на діяльність працівників ЦОП до ДПІ у м. Сєвєродонецьку не надходило.
Нагадуємо, що громадяни отримують відповіді на поставлені питання протягом 1-3 х днів, у окремих випадках цей термін може бути подовжено до 15 днів. Всі звернення, направлені до сервісу «Пульс» розглянуті вчасно та в повному обсязі. «Пульс» - це інтерактивний сервіс ДФС України, за допомогою якого приймаються звернення від платників податків з податкових та митних питань. Поскаржитися на неправомірні дії або бездіяльність працівників ДФС, оперативно вирішити суперечливі питання, які відносяться до компетенції відомства, можна за телефоном (044) 284-00-07. Лінія працює цілодобово.
- 1523 перегляди
Вибір редакції
Найсвіжіші новини:
- 18:00 NRC частково відновлює надання грошової допомоги ВПО - хто може отримати
- 17:20 У середу в частину України прийде похолодання, а в іншу частину - дощі
- 17:00 ВПО запрошують на серію безоплатних бізнес-тренінгів у Дніпрі
- 16:46 США зірвали у G-7 засудження російського ракетного удару по Сумах, - Bloomberg
- 16:00 Рубіжанська МВА має намір закупити дитячих путівок на 2,5 млн грн
Найпопулярніші новини за тиждень:
- Окупанти у Сіверськодонецьку назвали адресу ще одного будинку, який планують знести 11.04.2025 переглядів: 4326
- Луганським ВПО пропонують житло у Києві – куди звертатися 14.04.2025 переглядів: 2565
- “Безхазяйні” квартири у Сіверськодонецьку: окупанти оприлюднили нові адреси 09.04.2025 переглядів: 2208
- На фронті загинув колишній керівник лисичанської “Фармації”, – соцмережі 10.04.2025 переглядів: 2156