Антикорупційний сервіс «Пульс»
Державною податковою інспекцією у м. Сєвєродонецьку протягом січня – травня 2015 року опрацьовано 21 звернення представників бізнесу та громадян закріплених за податковим органом. Телефонні звернення, які надійшли від платників податків, торкалися питань здачі звітності, сплати єдиного соціального внеску, отримання довідок, перерахування та повернення податкових платежів та єдиного соціального внеску. Нарікань на діяльність працівників ЦОП до ДПІ у м. Сєвєродонецьку не надходило.
Нагадуємо, що громадяни отримують відповіді на поставлені питання протягом 1-3 х днів, у окремих випадках цей термін може бути подовжено до 15 днів. Всі звернення, направлені до сервісу «Пульс» розглянуті вчасно та в повному обсязі. «Пульс» - це інтерактивний сервіс ДФС України, за допомогою якого приймаються звернення від платників податків з податкових та митних питань. Поскаржитися на неправомірні дії або бездіяльність працівників ДФС, оперативно вирішити суперечливі питання, які відносяться до компетенції відомства, можна за телефоном (044) 284-00-07. Лінія працює цілодобово.
- 1516 переглядів
Вибір редакції
Найсвіжіші новини:
- 11:00 Підрозділ Лисичанської МВА хоче придбати зарядних станцій на понад 800 тисяч
- 10:30 Єврокомісія закликала мешканців ЄС мати триденний запас їжі на випадок кризи або війни
- 10:00 У Києві попрощалися з загиблим сіверськодончанином Дмитром Бєндіковим
- 09:05 Трамп визнав, що путін тягне час з перемир'ям в Україні: "Я сам так робив"
- 09:00 ЛОВА: На окупованій Луганщині щороку підвищуватимуть “квартплату” на 25%
Найпопулярніші новини за тиждень:
- Окупанти заявили, що не мають відношення до ремонтників у Сіверськодонецьку 18.03.2025 переглядів: 24985
- «Сіверськодонецьк – це тихий жах». Містяни розповіли окупантам про стан доріг 21.03.2025 переглядів: 5216
- Стало відомо про загибель ще одного військового з Лисичанська 25.03.2025 переглядів: 1730
- У шпиталі помер захисник з Лисичанська 23.03.2025 переглядів: 1708