Антикорупційний сервіс «Пульс»
Державною податковою інспекцією у м. Сєвєродонецьку протягом січня – травня 2015 року опрацьовано 21 звернення представників бізнесу та громадян закріплених за податковим органом. Телефонні звернення, які надійшли від платників податків, торкалися питань здачі звітності, сплати єдиного соціального внеску, отримання довідок, перерахування та повернення податкових платежів та єдиного соціального внеску. Нарікань на діяльність працівників ЦОП до ДПІ у м. Сєвєродонецьку не надходило.
Нагадуємо, що громадяни отримують відповіді на поставлені питання протягом 1-3 х днів, у окремих випадках цей термін може бути подовжено до 15 днів. Всі звернення, направлені до сервісу «Пульс» розглянуті вчасно та в повному обсязі. «Пульс» - це інтерактивний сервіс ДФС України, за допомогою якого приймаються звернення від платників податків з податкових та митних питань. Поскаржитися на неправомірні дії або бездіяльність працівників ДФС, оперативно вирішити суперечливі питання, які відносяться до компетенції відомства, можна за телефоном (044) 284-00-07. Лінія працює цілодобово.
- 1490 переглядів
Вибір редакції
Найсвіжіші новини:
- 19:00 Луганчанин виступатиме на Іграх Нескорених
- 18:01 Україну у четвер затягнуть тумани з мокрим снігом
- 18:00 У сіверськодонецькому гумхабі у Дніпрі прийматиме фахівець по роботі з ветеранами
- 17:20 Як тільки в Україні замовкнуть гармати, відбудеться відродження армії рф для нової війни, - британський генерал
- 17:00 Дітям пільгових категорій з Лисичанської громади пропонують грошову допомогу – як отримати
Найпопулярніші новини за тиждень:
- NRC відкриває прийом заявок на виплату допомоги переселенцям – хто може отримати 16.01.2025 переглядів: 9907
- “Такого ніколи не було”: у Сіверськодонецьку невдоволені ставленням окупантів до бізнесу 21.01.2025 переглядів: 4725
- Заступник керівника Сіверськодонецької РДА пішов на службу до війська 15.01.2025 переглядів: 1887
- Начальник Сєвєродонецької МВА назвав розмір своєї зарплати 21.01.2025 переглядів: 1613