Пам’ятка майбутнім користувачам реєстраторів розрахункових операцій (РРО)
Необхідно зауважити, що в разі наявності у платника податків декількох торгових точок, використовувати РРО необхідно на кожній торговій точці.
Придбання РРО
Перед придбанням РРО, суб’єкт господарювання повинен пересвідчитися, що:
1) модель РРО включено до Державного реєстру РРО (інформація про реєстр РРО розміщена на сайті ДФС України);
2) термін служби РРО ще не вичерпано;
3) граничний термін, після якого згідно з Державним реєстром РРО заборонено реєструвати зазначену модель РРО, не настав.
При купівлі РРО, що був у використанні, слід пересвідчитись, що реєстрацію такого РРО було скасовано (взяти у продавця (власника) РРО довідку про скасування реєстрації за місцем попередньої реєстрації).
Для придбання РРО суб’єкту господарювання необхідно звернутися до будь-якого виробника касової техніки, перелік яких з контактними даними розміщено на офіційному сайті ДФС України в розділі «Перелік» та в розділі «Податкові новини-2015» — застосування РРО платниками єдиного податку.
Укладання договору на сервісне обслуговування
До здійснення реєстрації в органах ДФС суб’єкт господарювання повинен звернутись до Центру сервісного обслуговування і укласти з ним договір на сервісне обслуговування.
Центр сервісного обслуговування (ЦСО) — суб’єкт підприємницької діяльності, який за договором з постачальником/виробником надає послуги щодо введення в експлуатацію, технічного обслуговування, гарантійного, післягарантійного ремонту РРО.
Договір про сервісне обслуговування укладається з ЦСО, який має відповідну угоду (договір) з виробником або постачальником саме тієї модифікації РРО, щодо якої укладається даний договір.
Реєстрація РРО в органах державної фіскальної служби
Для реєстрації РРО суб’єкт господарювання (або ним уповноважена особа) повинен звернутися до органу ДФС за основним місцем його обліку, як платника податків.
Суб’єкт господарювання також може зареєструвати РРО за місцезнаходженням своїх відокремлених підрозділів (філій, дочірніх підприємств), які розташовані в іншій територіальній одиниці.
Порядок подачі заявок та перелік документів, які необхідно подавати для реєстрації РРО, строки реєстрації, визначені в Порядку реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, що застосовуються для реєстрації операцій з купівлі-продажу іноземної валюти, затверджений наказом Міністерства доходів і зборів України від 28.08.2013 № 417 та зареєстрований в Міністерстві юстиції України 19.09.2013 за № 1617/24149.
Звертаємо увагу, що термін реєстрації РРО в органах ДФС не повинен перевищувати 3-х робочих днів. У випадку порушення органом ДФС цих термінів прохання звертатися на сервіс ДФС «Пульс» податковий напрямок» за телефоном 044 (284-00-07).
Опломбування РРО та введення в експлуатацію
Після отримання фіскального номеру касового апарату він повинен бути опломбований сервісним центром та необхідно отримати довідку про опломбування.
Після закінчення процедури реєстрації касовий апарат вводиться в експлуатацію, про що представником платника податків та сервісного центру складається відповідний акт.
- 1540 переглядів
Вибір редакції
Найсвіжіші новини:
- 19:00 Рубіжанське КП закупить деталей для виготовлення безпілотників на майже 5 мільйонів гривень
- 18:00 Прикордонники показали знищення ворога під Кремінною (ВІДЕО)
- 17:21 Синоптикиня розповіла, якою буде погода на Святвечір
- 17:00 У Києві з 25 грудня почнуть видавати продукти луганським ВПО – куди звертатися
- 16:52 Зеленський поступово змінює свою позицією щодо перемовин з рф, - WP
Найпопулярніші новини за тиждень:
- Знищене майно на окупованих територіях: Рада ухвалила закон про компенсації 19.12.2024 переглядів: 1670
- Харченко пообіцяв придбати житло для сіверськодончан 18.12.2024 переглядів: 1634
- Звільнили директора “Сєвєродонецьктеплокомуненерго” 18.12.2024 переглядів: 1423
- Ще на семи вулицях у Сіверськодонецьку окупанти знайшли “безхазяйні” квартири 18.12.2024 переглядів: 1307