З початку року контакт-центром ДФС надано майже 370 тис. відповідей на запитання платників
Протягом січня-березня поточного року фахівцями контакт-центру ДФС надано 369,5 тис. відповідей на запитання суб’єктів господарювання та громадян. Більшість відповідей платники отримали телефоном – 357,0 тис., електронною поштою та факсом – 12,5 тисяч.
Найчастіше платники податків зверталися з питань податку на додану вартість, податку на доходи фізичних осіб, єдиного внеску на загальнообов’язкове соціальне страхування, податку на прибуток підприємств та єдиного податку для фізичних осіб-підприємців.
Для уникнення неоднозначного трактування положень законодавства відповіді на звернення надаються з використанням Бази знань – автоматизованої бази уніфікованих відповідей на запитання суб’єктів господарювання та громадян, яка постійно оновлюється і підтримується в актуальному стані. На 1 квітня поточного року у Базі знань налічувалося 15,1 тис. уніфікованих запитань-відповідей. З її використанням протягом зазначеного періоду платникам надано 139 консультацій у письмовій формі.
З метою підтримки в актуальному стані Бази знань протягом
січня – березня 2016 року у зв’язку зі змінами законодавства обмежено термін дії 1017 запитань-відповідей та внесено 597 нових редакцій запитань-відповідей.
Для зручності Базу знань розміщено на веб-порталі ДФС у розділі «Запитання-відповіді» Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу (ЗІР). Скористатися нею відвідувачі порталу можуть у будь-який зручний час та самостійно знайти відповіді на питання, які їх цікавлять.
З початку 2016 року цією послугою вже скористалися 947,3 тис. користувачів, що на 24,1 відс. більше відповідного періоду минулого року.
Нагадаємо, що за допомогою ЗІР можна оперативно та у зручній формі отримати актуальну інформацію щодо змін у податковому та митному законодавстві, контроль за додержанням якого покладено на ДФС, термінів подання звітності та сплати податків (зборів), користуватися можливістю покрокового пошуку інформації, розміщеної в інтерактивних мапах за напрямами «Митна справа» та «Єдиний соціальний внесок», здійснювати перегляд 10 найактуальніших запитань, з якими платники найчастіше зверталися до Контакт-центру за попередній день, та відповіді на них.
- 1568 переглядів
Вибір редакції
Найсвіжіші новини:
- 10:22 На Луганщині на солодощі у подарунки для дітей витратили понад 425 тис. грн
- 10:00 «Три роки лагодять - все ніяк полагодити не можуть, як і опалення по місту». У Сіверськодонецьку на півтори доби...
- 09:00 Окупована Луганщина: держпослуги через російський месенджер і показова «подача тепла»
- 08:16 Загарбники атакували у районі Греківки
- 18:30 Луганські стрибуни у воду вибороли три медалі на чемпіонаті України
Найпопулярніші новини за тиждень:
- Переховувала військових ЗСУ: окупанти засудили до 16 років колонії жительку Новоайдару 03.12.2025 переглядів: 976
- Від отриманих поранень помер 24-річний захисник з Луганщини 04.12.2025 переглядів: 925
- Луганська спортсменка Софія Лискун прийняла російське громадянство 03.12.2025 переглядів: 726
- Виплати та житло для ВПО, ідентифікація, бронювання, тарифи “Нової пошти”: що зміниться з грудня для українців 01.12.2025 переглядів: 683

На Луганщині на солодощі у подарунки для дітей витратили понад 425 тис. грн
«Три роки лагодять - все ніяк полагодити не можуть, як і опалення по місту». У Сіверськодонецьку на півтори...
Окупована Луганщина: держпослуги через російський месенджер і показова «подача тепла»