ДФС працює над покращенням електронних сервісів для платників податків

Прес-служба Державної фіскальної служби України повідомила про попередні підсумки роботи Державної фіскальної служби України та основні завдання на 2016 рік.

Під час прес-конференції 30 травня в Кабінеті Міністрів України Головою ДФС України Романом Насіровим було зазначено, що з червня 2015 року розпочато системні реформи ДФС, які було узгоджено з МВФ та ухвалено Урядом. Фактично вони є дорожньою картою у стратегії реформування ДФС на 2 роки.
«Серед основних завдань, які ми ставили перед собою, – це покращення роботи служби та електронізація сервісів», - наголосив Роман Насіров.
Зокрема, вдалося спростити процес укладання Договору про визнання електронних документів та запровадити новий електронний сервіс «Управління ЄЦП» для керівників підприємств, установ та організацій, які надають своїм працівникам право цифрового підпису податкових документів.
«Як результат, сьогодні 96% митних декларацій оформлюється митницями ДФС в електронній формі із застосуванням електронного цифрового підпису. Взяття на облік платників податків в органах ДФС скорочено з 2-х днів до 2-х годин та з 1-го дня до 1-єї години - взяття на облік рахунків платників податків відкритих у фінансових установах», - зауважив Роман Насіров.
Крім того, удосконалено «Електронний кабінет платника» (ЕКП) та Систему електронного адміністрування реалізації пального (СЕАРП).
«Так, наприклад, вперше в он-лайн режимі через «Електронний кабінет платника» впроваджено електронне листування з органами ДФС, оприлюднення інформації з реєстрів ДФС, надано доступ до особистої інформації, а також забезпечено можливість користування сервісами системи електронного адміністрування ПДВ та системи електронного адміністрування реалізації пального», - зазначив очільник відомства.
Голова ДФС підкреслив, що впровадження системи електронного адміністрування ПДВ дозволило виключити махінації з ПДВ та збільшити надходження податку до бюджету.

ДПІ у м. Сєвєродонецьку