Звернення пенсіонерки Валентини К. до директора СТУ
Як сказано в документі, метою цього рішення є, в тому числі, «...та забезпечення захисту малозабезпечених громадян».
Як це вірно підмітив Леонід Філатов:
Утром мажу бутерброд –
Сразу мысль: А КАК НАРОД?
И икра не лезет в горло,
И компот не льется в рот!
Мені важко сказати: яку кількість малозабезпечених громадян «захистили» цим рішенням.
Але результати цього «піклування» торкнулися 40 тисяч сєвєродонецьких пенсіонерів, яким встановили платний проїзд з 10 (09) до 15 (16) години.
Вони майже місяць відчувають на собі цей «захист».
І, мабудь, дуже «задоволені та вдячні піклуванню» міської ради про них.
В зв’язку з цією ювілейною датою, пенсіонерка Валентина К. направила письмове звернення директору сєверодонецького тролейбусного управління такого змісту:
«СКАРГА на дії працівників КП «Сєвєродонецьке тролейбусне управління», які порушують вимоги законодавства України
11 липня 2018 р. о 08 год. 50 хв. я їхала в міському тролейбусі (маршрут № 6, номер тролейбуса 505, в сторону «Азота»).
В районі магазина «Роздол» до мене підійшла кондуктор і запропонувала мені оплатити проїзд.
Я відмовилася оплачувати проїзд і пред'явила кондуктору пенсійне посвідчення та виписку з Постанови Кабінету Міністрів України N 354 Про безплатний проїзд пенсіонерів на транспорті загального користування
Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Ввести безплатний проїзд для пенсіонерів за віком на міському пасажирському транспорті загального користування ...
1-1. Установити, що право на безплатний проїзд надається за наявності посвідчення встановленого зразка чи довідки …
{Постанову доповнено пунктом 1-1 згідно з Постановою КМ N 812 від 25.10.2017
Кондуктор запропонувала мені вийти з тролейбуса. Я відмовилась.
Кондуктор сказала водію, щоб він не рухався далі, і тролейбус припинив рух.
Це є порушенням Закону України «Про міський електричний транспорт», згідно якого:
Стаття 4.1. Транспортні послуги надаються з додержанням таких вимог:
- постійності (надійності) перевезень на маршрутах (лініях), що передбачає запобігання незапланованим перервам руху ...
По тел. «102» я визвала поліцію, яка зафіксувала мій визов. Протокол про адміністративне правопорушення не склали. Таким чином, поліція не побачила порушень з мого боку.
Такі конфлікти виникають щоденно.
Розклеєні в тролейбусах тексти ніякого відношення до безкоштовного проїзду пенсіонерів за віком не мають:
1. *** Рішення виконкому № 401 від 25 червня 2018 р.
В преамбулі цього рішення надається перелік нормативно-правових актів, згідно яких надаються пільги на безкоштовний проїзд певним категоріям громадян.
Серед них відсутні пенсіонери за віком.
Ні в одному нормативно-правовому акті не сказано, що безкоштовний проїзд пенсіонерів за віком є пільгою.
Якщо порівняти перелік категорій в преамбулі та в пункті 2, то виявляється, що в п. 2. відсутні:
а) діти війни;
б) ветерани військової служби;
в) ветерани органів внутрішніх справ;
г) та інші.
Ось цим категоріям пільговиків, згідно п. 1 рішення, і був обмежений період безкоштовного проїзду.
А не пенсіонерам за віком.
2. *** Постанова Кабінету міністрів № 197 від 14.03.18 р.
ПОРЯДОК надання пільг у готівковій формі з оплати проїзду усіма видами транспорту загального користування на міських, приміських та міжміських маршрутах
Дія цього Порядку поширюється на окремі категорії осіб, які мають право на пільги з оплати проїзду усіма видами транспорту загального користування на міських, приміських та міжміських маршрутах, а саме: ...
Серед них відсутні пенсіонери за віком.
Ні в одному нормативно-правовому акті не сказано, що безкоштовний проїзд пенсіонерів за віком є пільгою.
Це не пільга, а ПРАВО. Таке ж право, як право на пенсію, на отримання зарплати, на чергову выдпустку, на життя, на безкоштовне навчання, медичну допомогу, та інші права, встановлені законами та Конституцією України.
Я зверталась з цим питанням до міністра соціальної політики А. Реви.
Він відповів, що дії СТУ незаконні.
В зв’язку з викладеним, ПРОШУ:
1. Розглянути мою заяву.
2. Згідно абзацу 2 статті. 20 Закону України «Про звернення громадян»:
- На обгрунтовану письмову вимогу громадянина термін розгляду може бути скорочено від встановленого цією статтею терміну.
Керуючись цим пунктом, - вимагаю розглянути мою заяву, яка не потребує додаткового вивчення, - невідкладно (протягом п'яти днів).
3. Дати відповідь на питання:
3.1. Яким нормативно-правовим актом повинна користуватися кондуктор, вимагаючи плату за проїзд пенсіонерів за віком?
3.2. На основі якого нормативно-правового акту водій тролейбуса має право переривати рух тролейбуса при виявленні пасажира, який відмовляється оплачувати проїзд?
4. Надати мені копію наказу (розпорядження), яким адміністрація Вашого підприємства дає вказівку кондукторам вимагати оплату проїзду в тролейбусі з 10 (09) до 15 (16) годин, а водіям переривати рух тролейбуса.
5. Розглянути порушення законодавства кондуктором та водієм вказаного тролейбусу, та вжити до них заходів дисциплінарного впливу за порушення чинного законодавства.
6. Припинити незаконні дії працівників Вашого підприємства.
7. З метою уникнення додаткового листування і скарг на неповну відповідь, - дати відповіді за всіма зазначеними пунктами.
8. Надати мені письмову відповідь на вищевказану поштову адресу в установлений законодавством термін».
"Пенсіонер Козлов", тел. для уточнень та запитань: 050 422 42 14
- блоґ користувача kwp
- 5345 переглядів