Стан здійснення прийому громадян та розгляду звернень за перше півріччя 2020 року

Стан здійснення прийому громадян та розгляду звернень за перше півріччя 2020 року

Відповідно до ст. 40 Конституції України, яка передбачає, що усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов'язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк, Сєвєродонецькою місцевою прокуратурою здійснюється прийом громадян та розгляд звернень в порядку визначеному Законом України «Про звернення громадян».

Протягом першого півріччя поточного року до Сєвєродонецької місцевої прокуратури надійшло 266 звернень громадян. У порівнянні з першим півріччям 2019 року кількість прийнятих звернень збільшилась з 233 до 266. З них вирішено по суті 112 звернень, 119 звернень спрямовано за належністю для вирішення до інших відомств, за результатами розгляду 15 звернень внесені відомості про кримінальні правопорушення до Єдиного реєстру досудових розслідувань, 3 звернення задоволено.

В умовах обмежень на особистий прийом під час дії карантину, на особистому прийомі громадян у звітному періоді прийнято 55 осіб, у порівнянні зі звітним періодом 2019 року кількість прийнятих громадян зменшилась, з 104 до 55.

Сєвєродонецька місцева прокуратура забезпечує права громадян на можливість звернення до органів прокуратури шляхом використання альтернативних засобів, а саме за допомогою мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку, а також приймання звернень на телефон «гарячої лінії». Так, за перше півріччя 2020 року на електронну пошту місцевої прокуратури прийнято 49 електронних звернень громадян, що у порівнянні зі звітним періодом минулого року значно збільшилось, з 9 до 49 звернень.