Стан здійснення прийому громадян та розгляду звернень за друге півріччя 2020 року

Стан здійснення прийому громадян та розгляду звернень за друге півріччя 2020 року

          Відповідно до ст. 40 Конституції України, яка передбачає, що усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов'язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк, Сєвєродонецькою місцевою прокуратурою здійснюється прийом громадян та розгляд звернень в порядку визначеному Законом України «Про звернення громадян».
          Протягом другого півріччя поточного року до Сєвєродонецької місцевої прокуратури надійшло 202 зверненя громадян. У порівнянні з другим півріччям 2019 року кількість прийнятих звернень зменшилась з 233 до 202. З них вирішено по суті 65 звернень, 107 звернень спрямовано за належністю для вирішення до інших відомств, за результатами розгляду 11 звернень внесені відомості про кримінальні правопорушення до Єдиного реєстру досудових розслідувань, 3 звернення задоволено.
          В умовах обмежень на особистий прийом під час дії карантину, на особистому прийомі громадян у звітному періоді прийнято 20 осіб, у порівнянні зі звітним періодом 2019 року кількість прийнятих громадян зменшилась, з 99 до 20.
Сєвєродонецька місцева прокуратура забезпечує права громадян на можливість звернення до органів прокуратури шляхом використання альтернативних засобів, а саме за допомогою мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку, а також приймання звернень на телефон «гарячої лінії». Так, за друге півріччя 2020 року на електронну пошту місцевої прокуратури прийнято 22 електронних звернень громадян, що у порівнянні зі звітним періодом минулого року значно збільшилось, з 6 до 22 звернень.