Call-центр Сєвєродонецької ВЦА за підсумками роботи за місяць: "Щільність дзвінків надвисока"

Найчастіше звертаються з питань отримання гуманітарної допомоги

В Call-центр Сєвєродонецької міської ВЦА за місяць роботи по допомогу звернулося вже більше 2 тисяч людей.

Про це «Сєвєродонецьк онлайн» розповіли в центрі.

Сьогодні виповнюється місяць, як call-центр Сєвєродонецької міської ВЦА почав свою роботу.

«Дзвінки йдуть постійно. Щільність надвисока. Найчастіше звертаються з питань отримання гуманітарної допомоги», - зазначили в центрі.

Як повідомлялося раніше, до центру можна звертатися з приводу будь-яких питань, які входять до компетенції Сєвєродонецької міської ВЦА.

«Ми надаємо довідкову інформацію в межах компетенції або надаємо відповідні контакти органів влади, до компетенції яких належить вирішення цих чи інших питань, з якими звертаються запитувачі», - повідомили в Call-центрі.

Спеціалісти наголосили, що вони допомагають саме сформувати запит для вирішення проблеми за компетенцією.

Як відомо, 12 липня розпочав роботу контактний центр (Call-центр) Сєвєродонецької міської ВЦА.

Телефони, за якими звернення прийматимуть оператори:
+380662838182
+380951391978
Адреси електронних скриньок:
9а010722@gmail.com
9а020722@gmail.com

Графік роботи Call-центру: 10.00-15.00 у робочі дні.

Як повідомлялося, в містах України для жителів Луганської області, що вимушені були покинути свої домівки, створили 11 гуманітарних хабів.

У хабах ВПО можуть отримати гуманітарну допомогу та проконсультуватися зі спеціалістами. Мережа хабів буде розширюватися, центри з‘являться в багатьох містах, де нині проживає найбільша кількість луганських ВПО.


 

Голоси відсутні