Що робити, якщо вам не вдалося отримати «переселенські»

Що робити, якщо вам не вдалося отримати «переселенські»

Частина ВПО, які намагалися оформити допомогу через Дію до 30 квітня, так її й не отримали. Тепер вони можуть подати повторну заяву в зручний для себе спосіб: або особисто звернутись до органу соцзахисту, або надіслати заяву поштою.

Про це повідомляє сайт Мінреінтеграції.

Органи соцзахисту зобов’язані прийняти у людини цю повторну заяву та розглянути її – навіть, якщо людина зараз не може підтвердити подання першої заяви до 30 квітня.

Протягом 10 днів з часу отримання органом соцзахисту повторної заяви має бути призначена допомога.

Для взяття на облік ВПО реєстрація місця проживання там, звідки відбувається переміщення, не є обов'язковою. Підтвердити своє проживання в регіонах, де тривають бойові дії, чи на ТОТ можна багатьма способами, і органи соцзахисту не мають права відмовляти в розгляді заяв.

Якщо у вас виникають питання щодо виплат або проблеми з ними, звертайтесь до Мінреінтеграції за номерами:

  • 15-48 – цілодобова гаряча лінія з кризових питань;
  • +38 (096) 078 84 33 – гаряча лінія для дзвінків з-за кордону та з ТОТ, WhatsApp/ Telegram/Viber;
  • +38 (066) 813 62 39 – гаряча лінія Уповноваженого з питань ВПО.

Нагадаємо, на гарячі лінії Мінреінтеграції почастішали звернення громадян, яким відмовляють у видачі довідки внутрішньо переміщеної особи через те, що їхнє місце проживання зареєстроване не на тих територіях, де тривають бойові дії або які знаходяться в тимчасовій окупації.

У відомстві наголосили: чинним законодавством передбачено, що відсутність такої реєстрації не може бути підставою для відмови у видачі довідки ВПО.