Вартість побутової техніки та електроніки в Україні може вирости на 45-60%: експерти розповіли, як економити на великих покупках
Протягом 2022 року побутова техніка та електроніка вже здорожчала в середньому на 20%. Серед основних причин - інфляція, зміна логістики, повернення оподаткування імпортних операцій та стрибок курсу валют. І аналітики прогнозують подальше зростання цін, по деяких позиціях навіть на 45-60%.
Якщо говорити про побутову техніку та електроніку попередніх років випуску, вона може стати незначно дешевшою - приблизно на 5%, але якщо пощастить з пошуком вигідного промокоду на порталах-агрегаторах на зразок Deshevshe, знижка може сягнути й 15%.
Українці все частіше купують гаджети та техніку онлайн
За даними найбільших маркетплейсів Алло та Комфі, починаючи з середини 2022 року цінники на побутову техніку та електроніку зросли на 20-48%. Через повернення ПДВ до ціни додалося 20%, плюс мито 10-16% (наприклад, на електроніку). Крім того, на 33% девальвувала гривня, змінилась логістика (+5% до ціни), має місце світова тенденція подорожчання техніки (вартість чипів зросла за два роки у 12 разів, металу - у 2,5 раза, полімерів - на 50%). Зважаючи на таких стрімкий ріст цін в категорії побутової техніки та електроніки, не дивно, що ключовим критерієм вибору товару стає виключно ціна.
Якщо взяти один і той самий мережевий магазин, його інтернет-магазин та фізичні точки продажу, то в рідкісних випадках буде присутня різниця в ціні. Однак, купуючи онлайн, завжди можна знайти різноманітні купони на знижку, на зразок промокоду Комфі https://deshevshe.net.ua/coupons/comfy-ua.
Експерти називають й інші причини вибору українцями саме інтернет-магазинів:
-
більший асортимент товарів порівняно з будь-якою точкою офлайн-продажів;
-
економія часу, можливість купити товар не виходячи з дому;
-
можливість відфільтрувати товар за потрібними характеристиками, тому що консультанти не завжди компетентні в цих питаннях;
-
можливість вивчити відгуки та дізнатися досвід користування інших покупців;
-
можливість вибрати товар в онлайн-магазині, а потім подивитися, де цей самий товар є в офлайн-точці;
-
можливість швидко порівняти ціни в різних інтернет-магазинах.
Покупці також попередньо оцінюють вартість доставки. Якщо магазин не пропонує доставку своїм коштом або самовивіз з фізичних магазинів, більшість обере покупку в офлайн-точці.
Аналітики й надалі прогнозують збільшення запитів на промокоди. Представники ринку прогнозують не тільки зростання цін, а й скорочення асортименту. Хоча логістику відновили, однак асортимент порівняно з довоєнним скоротився на 30-50% в різних категоріях. Цінники в українських магазинах зараз часто помітно вищі, ніж у європейських. Наприклад, iPhone 13 512 Gb, який у Німеччині коштує 900-1000 євро, у нас продається за 53 тисячі гривень (близько 1400 євро). А з діючим промокодом можна зекономити кілька тисяч.
Реклама
- 1278 переглядів
Вибір редакції
Найсвіжіші новини:
- 14:00 У хабі в Дніпрі розпочали видавати продуктові набори
- 13:34 путін найближчими днями оголосить про перемогу у війні проти України та НАТО, - ГУР
- 13:00 «Мандрівний Старобільськ» зробить фінальну зупинку у столиці: програма заходів
- 12:48 Суд зобов’язав росію виплатити 927,5 млн грн Алчевському коксохіму за знищення документів
- 12:00 Переселенців з Луганщини запрошують на поселення в гуртожиток на Рівненщині
Найпопулярніші новини за тиждень:
- Окупанти заявили, що нібито з’явилися інвестори на хімічних виробництвах Сіверськодонецька 14.02.2025 переглядів: 4151
- ЛОВА: у Сіверськодонецьку визнали безхазяйними вже понад 500 квартир та «націоналізовують» нежитлові приміщення 16.02.2025 переглядів: 2638
- У нових алгоритмах підтримки ВПО обіцяють врахувати особливості кожної області 17.02.2025 переглядів: 1910
- “Дорога додому”. Сіверськодонецькі музиканти влаштували квартирник у гумхабі у Дніпрі 16.02.2025 переглядів: 1908